Wat je even kwijt wilt #25

Maar hij mag op de fiets de cruesli gaan halen. Sowieso. Hij moet

12 likes

Ik heb vanochtend mijn splint (= bitje tegen het knarsen) opgehaald bij de tandarts. Er zijn vast meer FF’ers die zo’n bitje hebben. Hadden jullie er veel last van in het begin? Went het snel? Ik heb er een voor de bovenkaak.

ik heb er ook eentje voor de bovenkaak en voor dezelfde reden. Mijne zat goed toen ik hem paste bij de tandarts maar toen ik er eenmaal mee sliep viel hij de hele tijd uit m’n mond. Ik supersad want dacht dat het niet werkte en het koste me toch wel wat. Dus heb ik die metalen dingetjes wat geplooid en nu past hij perfect.

Ik heb de eerste paar weken veel gekwijld op m’n kussen omdat mijn mond niet echt wendde aan dat ding. Maar nu is dat opgelost. In het begin voelt het ook echt als een gigantisch ding, maar je wend er echt aan. Ik slaap er goed mee, merk niet dat het in mijn mond zit en vind het zelfs onwennig om zonder te slapen.

1 like

Ja snap ik ook niet. Ik vind gulzigheid zo’n vervelende eigenschap.

Misschien vond die collega gewoon alle smaken lekker? Kan toch haha. Dat van die cruesli vind ik wel aso.

2 likes

Een vriendin van me praat de hele tijd over de kat van haar vriend. Ik haat katten dus het boeit me niet. Als het haar eigen kat was dan kon ik het nog wel accepteren misschien. Ze weet ook dat het me niet interesseert??? Ik weet ook nooit wat ik erop moet reageren?

5 likes

Mijn moeder heeft de diagnose gekregen dat haar verwijderde darmpoliep toch kwaadaardig blijkt te zijn en ik ben er echt zo van slag van. Heel mijn wereld stort gewoon even in.

1 like

Wat erg :frowning: Veel sterkte

1 like

Jeetje, heel veel sterkte :heart:

1 like

Ah wat een naar nieuws zeg. Heel logisch dat je van slag bent. Veel sterkte!

1 like

Sterkte Keesie! :tulip:

Sterkte :heart:

1 like

Sterkte, dikke knuffel :heart:

1 like

Mehhhh mijn lens heeft vannacht denk ik verkeerd gezeten, in m’n linkeroog zit nu een vlek in m’n beeld ofzo. Krijg het maar niet weg en het is echt rete irritant, m’n halve zicht is helemaal wazig

Bah wat naar… heel veel sterkte.

1 like

Sterkte! :heart:

1 like

Ik las net een Viva-topic waarin de situatie werd beschreven van een vrouw die op bijstandsniveau leeft en er flink op achteruit gaat zodra haar zoon 18 wordt. Die mevrouw kan gewoon werken. Ze heeft echter geen opleiding afgemaakt, waardoor ze moeilijk aan genoeg werk(uren) zou komen. En dan zijn er vrouwen die vinden dat die zoon het studeren maar moet uitstellen of straks maar financieel veel moet bijdragen naast zijn eigen studiekosten. Ik sta echt raar te kijken van dat advies anno 2019. Laat zo’n vrouw lekker zelf een leerwerktraject volgen zodat ze eindelijk eens genoeg verdient. :upside_down_face:

17 likes

Er bestaat toch genoeg ongeschoold fulltime werk? Raar verhaal.

2 likes

Sterkte :two_hearts:

1 like

@klaariskees Wat heftig, veel sterkte!

1 like