Wat je even kwijt wilt #25

Ik zit met trillende handjes als passant in de wachtkamer bij een wildvreemde huisarts maar ze zijn hier zoo lief!!!

5 likes

Poeh ik vind dit echt best overdreven hoor. Zo veel? Bij mijn bieb krijg je een incasso via de mail als je boete te lang uitstaat.

1 like

Net kennisgemaakt met de 2 poezen van mijn nicht en haar vriend waar ik vanaf maandag 1 week op ga passen. Allebei lieverds, en eentje is half gehandicapt: blind aan 1 oog en een zenuwaandoening waardoor ze scheef loopt en niet kan springen. Ik hoop dat het goed gaat met het voeren, want ze moeten allebei apart voer en 's ochtends ook nog ander voer dan 's avonds.

3 likes

Je riep?

9 likes

De hond van de winkel waar ik mijn pakketjes vaak afgeef is overleden en ik vind het zo zielig. Bij de recensies van de winkel staat ook overal: ‘er ligt een lieve hond in deze winkel en de service is goed’ :cry:

14 likes

Wat heftig. Sterkte voor jullie en een hele dikke knuffel :heart:

1 like

Knuffel :heart::heart:

1 like

Ik heb nog altijd een boek thuis van de bieb van de kunstacademie waar ik 7 jaar geleden op zat :weary:

4 likes

Op de een of andere manier had ik de kunstacademie niet bij jou gedacht! Welke richting deed je?

Oja over boeken gesproken, jaren terug had ik 2 boeken via de uni geleend en ik kreeg op den duur ook mailtjes met je account wordt afgesloten en je moet vervangingskosten betalen. Maar ik heb toen een aantal jaar niet gestudeerd en ik was echt bang toen ik weer terug kwam dat ik er problemen mee zou krijgen. Wilde ze wel nog inleveren want tja ik doe er toch niks mee, maar schaamde me zo en was bang dat ik alsnog die kosten moest gaan betalen dat ik het niet durfde :’)
Maar heb nooit meer iets gehoord en die boeken nog altijd thuis liggen.

Hahaha ik vind dit wel lief juist.

3 likes

Sterkte!!

Zoooo dr komt hier ineens een hoosbui de lucht uit. Moest echt nog 5 meter om in de bushalte te gaan schuilen toen het begon te regen en ben zeik nat.

Ik deed meerdere tijdschriften in één mapje.

3 likes

Ik heb een nieuwe hobby mezelf hardop voorlezen haha. Nu lees ik een stuk minder globaal over een mode colum heen. Oh en het is rust gevend

6 likes

Vandaag was mijn laatste werkdag na 5 jaar op een afdeling. Ik ga hierna op een andere afdeling werken, wel in hetzelfde gebouw.
Dus ik getrakteerd en alles, ik kreeg niet eens een fucking kaartje van mijn collega’s.
En het stoort me zo enorm, ik kom het gevoel ook even niet kwijt nu.

4 likes

Ik was echt als de dood voor dat alarm als kind, het was zo hard. En als ik daarvoor met m’n moeder in de etos was geweest kon dat het alarm ook nog wel eens af laten gaan, trauma.

Ik ga het zeggen.

4 likes

Als ik deze zin toch eens kende als kind he… ik kwam altijd met “Het was een grapje ik vind jou geen snotkop”

4 likes

Zo heb ik ook een biecht. Toen ik net ziek was kwam een maatschappelijk werker of iig zo iemand met informatiefolders en boeken. Want ik zou die moeten lezen, bla bla.
Ik zat toen in een verlate puberale fase en alle dingen die moesten daar zei ik bij voorbaat nee tegen ( gewoon om te klieren, zoals ik zei puberale fase). Nou dus ik die spullen mee naar huis genomen om te “lezen”. Ergens diep achterin de kast gelegd.

Paar weken later belde die man mij of ik toevallig boeken geleend had bij hem. Euh nee zei ik, ik weet niet waar je het over hebt. Ik heb geen boeken. Oké, dan is het mijn fout, zegt hij. Prima opgelost.

Die boeken had ik dus wel “geleend”… kwam er maanden later achter… ze liggen nu bij mn vader op zolder, niemand weet er iets van :see_no_evil:

Ben ik nu een dief? :woman_shrugging::woman_facepalming:

12 likes

Ik heb zo’n keelpijn. Kan gewoon nauwelijks slikken of mijn mond ver genoeg open doen voor eten. Ik heb daarom vanmiddag maar vloeibare lunch gehaald :persevere: