Ik zou als revenge het wachtwoord veranderen.
Oh wat eeb klote nieuws, heel veel sterkte!
Shit wat een rotnieuws. Heel veel sterkte lijkt me ontzettend logisch dat je hierdoor van slag bent, wees maar extra lief voor jezelf.
Heel veel sterkte
Sterkte
Ah shit hey, heel veel sterkte.
Mijn vriend in de Decathlon: “ik heb dit* echt nodig!!”
*koopt zwembroek, shirt dat beschermt tegen de zon tijdens het zwemmen én zo’n snorkelmasker
Also mijn vriend op elke vakantie tot nu toe ever:
“Ik ga niet in het water, is veel te koud/te vies/te nat/te waterig, ga maar zonder mij”
Zwembroek en shirt stond hem in ieder geval goed, dus voor mij ook een win.
En ik kan vast leuk gebruik maken van dat snorkelmasker hehehe
Sterkte!
@klaariskees jeetje, snap ik. Sterkte.
Mijn vriend en ik hebben eindelijk nieuwe matrassen besteld (we hebben twee losse want vinden we chill) en die worden ineens vandaag al geleverd ipv volgende week ergens en ik heb er zoveel zin in! Ben heel benieuwd hoe lang ik nog vercrackt wakker ga worden omdat ik eraan moet wennen, haha. Maar daarna vast heerlijk. En hopelijk dan allebei minder rugproblemen.
Vreselijk nieuws. Heel veel sterkte!
Ik was er vrij snel aan gewend en vond het zo fijn om wakker te worden zonder een pijnlijk/beurs gevoel aan m’n kaken. Ik kan nu dan ook niet meer zonder. Het enige waar ik nog niet aan kan wennen is de vreselijke geur die er vanaf komt van de tandarts mocht ik hem niet schoonmaken met tandpasta, maar alleen met (lauw) water en wat milde zeep omdat ‘ie anders sneller zou slijten. Maar qua geur doet dat bij mij niet veel helaas
Tegen mij zei de tandartsassistente dat schoonmaken inderdaad niet met tandpasta mag, maar eventueel wel met groene zeep of schoonmaakazijn. Misschien dat dat laatste kan helpen tegen de geur?
Een beetje, vind het toch altijd zwaarder dan gedacht. Fijn als sommigen zeggen ‘het is maar een hond’, maar voor mij is het echt m’n maatje.
Ze gaat nu echt bergafwaarts, de dierenarts gaat straks bellen en ik denk dat het dan het einde betekent. Dank voor alle berichten, dat helpt enorm
OH daar kan ik zo boos om worden! Het is niet MAAR een hond, het is JOUW hond. Jij houdt van haar en hebt haar al je liefde en vriendschap gegeven dus het is normaal dat je verdrietig bent. Je krijgt van een hond soms meer liefde dan van sommige mensen. Heel veel sterkte de komende tijd, laat je verdriet toe. Je hebt haar zolang bij jou gehad, het is normaal dat je verdriet hebt. Dikke knuffel
Heel herkenbaar, maar ik vind het zooooo knap dat je het wel gewoon gaat doen!
Ik vind het zelf trouwens altijd helpen als ik lig op een boot, dan lijk ik nergens last van te hebben. Dus hopelijk kan je gewoon lekker slapen ‘s nachts! Gaat helemaal goed komen
Ze zegt toch juist dat ze waarschijnlijk niet zeeziek wordt, maar alleen de angst ervoor heeft?
Misschien helpt dan juist iets tegen de angst? Iets rustgevends, misschien gewoon van de drogisterij of op homeopathische basis. Weten de mensen waar je mee gaat dat je hier angst voor hebt? Als je erover kunt praten kan je het misschien een beetje relativeren in plaats van het voor jezelf te houden en je er in je hoofd gek mee maken. In ieder geval heel knap dat je het toch gaat doen!
Ik zou wel een tablet nemen! Daar wordt je ook wat duffer/rustiger van (duffer is dan niet per se positief maar misschien niet zo erg als de angst). Je slaapt er ook beter van is mijn ervaring.
Ik zou ook juist zo’n pilletje nemen. Want dan wordt je sowieso niet zeeziek en dus niet overgeven (is mijn redenatie). Ook al ben je gespannen is het wel beter om te blijven eten. Mijn vriend werkt op zee en zegt dat een lege maag niet bevorderlijk is bij zeeziekte. En inderdaad naar de horizon kijken en in het midden van de boot schommelt ie het minst. Hopelijk kan je er wat mee en wordt het uiteindelijk een leuke tocht!
Mijn kat heeft redelijk wat overgewicht. Ik voel me een slechte moeder en schaamde me richting de dierenarts.
Heb weer eens een boete van € 76 bij de bieb
Iedereen is welkom bij mij voor een cursusje hoe spoel ik mijn centen door de plee. Kosten: € 76. Maar dan leer je wel alle tips en tricks in slechts een dagdeel!