Wat je even kwijt wilt #25

Ik zit in de trein en tegenover me zit een man te tekenen en af en toe kijkt ie me zoekend aan, ben inmiddels overtuigd dat hij een karikatuur van me aan het maken is.

Zou wat zijn toch.

31 likes

image

Hopelijk laat ‘ie het wel even zien als hij klaar is.

24 likes

En vraagt ie er 15 euro voor

2 likes

Joe Joe :wave: :sleep:!

3 likes

Vandaag was echt een fijne dag! Volgende week ga ik weer 4 uurtjes p/d werken en zie het eindelijk weer wat beter zitten allemaal nu ik weet dat ik hulp ga krijgen.

23 likes

image

18 likes

Wat een fantastische dag vandaag :heart:
Ik geniet echt overal van.

23 likes

Ik ben ineens met mn 2 linker benen in een salsa zaal… nuchter. Reeeed mijjjj

6 likes

Hoe link je een ander topic? Er is bij het shop gedeelte een topic van show je werktas en ik zou graag nog meer tassen willen zien (voornamelijk nette rugzakken waar een laptop in past) maar ik heb altijd het idee dat het shopgedeelte niet zo veel wordt bezocht.

Nou misschien kunnen degenen die dit lezen naar dat topic komen :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahahahhahaa ken je toevallig die aflevering van Boer Zoekt Vrouw dat boerin Hendrike en haar keuze naar Parijs gaan en dan uiteindelijk €50 PER PERSOON moeten betalen voor zo’n lelijke karikatuur.

9 likes

BASICO!

Linkerbeen 1 stap vooruit
Linkerbeen terug
Rechterbeen 1 stap achteruit
Rechterbeen terug

Beetje je heup erin gooien en je hebt de basispas te pakken.

1 like

Ja hahahahha

1 like

Een vriendin en ik willen morgen uit maar er zijn gewoon GEEN leuke feestjes hier. Na de zomerfeesten is het hier altijd doods tot september.

1 like

Kom naar Utrecht!

Zijn altijd wel dingen, ik ga morgen ook naar een feestje.

WELKE IS LINKS WAT DE FUCK IS RECHTS

6 likes

Ja pfff dat is dan meteen weer zo’n hele onderneming. Ben echt al jaren niet meer uitgegaan in een andere stad, een paar jaar geleden deed ik dat nog wel eens. Ik zal het eens bespreken haha, waar ga je heen?

Ik heb zo’n vermoeden/onderbuik gevoel dat morgen mijn vrijgezellenfeest gaat plaatsvinden :partying_face:

34 likes

Oeh veel plezier indien het inderdaad zo is!

1 like

Er is morgen een beachparty op het Waalstrand zag ik. Ik ga zelf niet heen, maar misschien iets om naar te kijken?

Houd je van techno? Dan kan je naar zomer.marathon in de 013 stad. Dr Lektroluv komt :heart_eyes:

1 like