gele kaart
21 anderen.
gele kaart
21 anderen.
Oh god. M’n achterneefje is naar de kapper geweest. En nu is het een RGK.
Misschien een domme vraag, maar wat is een RGK?
Noooooit te oud voor
.
Ooooohhh. Brrrr. Ik hoor ze al praten in mijn hoofd als ik deze omschrijving lees.
Waarom groeit mijn haar zo snel… ik had een mooie lengte maar nu wil ik weer naar de kapper
Nou, tranen met tuiten bij de 75+ lhbti boot en de lhbti ouders met kinderen boot van de canal parade. Ik moet even normaal doen.
Jaaaaaaaa. We zijn in Amsterdam op de Gaypride HELEMAAL GEWÉLDIG
Gister mijn opa begraven. Het was heel erg mooi. Ik heb de hele dienst nauwelijks gehuild, daarna rustig de kist gedragen. Ik was de kleinste en ik stond vooraan, en er waren zulke wipjes waardoor het meeste gewicht bij mij terecht kwam. Ik heb nu een beurse schouder, maar ik ben wel blij dat ik het mocht doen. Mijn opa heeft zijn hele familie zijn leven lang op zijn schouders gedragen, en nu mochten wij hem als familie op onze schouders dragen.
Bij het graf was iedereen stil, maar toen begon ik ineens heel hard te huilen. Ook echt met zeehondengeluidjes. Dat was wel echt gênant. Ik wilde graag een knuffel, maar de familie om mij heen kende ik daar niet goed genoeg voor.
Maar het was wel mooi en verdrietig, mijn arme oma ook.
Dit wilde ik even kwijt. Ik heb nu een beetje een emotionele kater, maar ik ga maar weer door met de scriptie
Gecondoleerd. En prachtig wat je over je opa zegt. En het dragen: wat mooi dat je dat hebt kunnen/mogen doen.
“Mijn opa heeft zijn hele familie zijn leven lang op zijn schouders gedragen, en nu mochten wij hem als familie op onze schouders dragen.” Wat mooooi En herken het wel, je houdt je misschien de hele dag sterk voor iedereen en dan zo’n breekpunt. Had dat ook bij het graf van mn schoonopa, zo opeens. Sterkte!
Ah yes! Klinkt echt als een goed feestje voor jou, geniet ervan!
Ik ga zo nog naar de pride, is het een beetje te doen? Ik heb best wel snel paniek door drukte, dus ik weet het echt niet
Er komen toch 100,000en mensen op af? Of overdrijf ik dat? Dacht dat ergens gelezen of gehoord te hebben.
Matthijs de Ligt was echt een main reason om me onsuccesvol en gefaald in m’n leven te voelen, 19 en aanvoerder van Ajax hoe dan?!
edit: heb hetzelfde gevoel met frenkie de jong en zou op zich ook wel met hem willen trouwen maar hij is jonger dan ik!?
Oh en zie net je post over pride, ben niet in Amsterdam nu, maar het is vaak wel heel druk. Zou misschien niet op de grachten gaan kijken maar een anders tuk van de route? Dat is wel rustiger geloof ik!
Ik heb net een eigen auto gekocht🥳
Welke is het nou geworden?
Een Hyundai Getz. Moet wel de stoel op zn laagste stand zetten, maar dan pas ik er goed in!