10 minuten pride gezien en nu maar in de bios haha wat een drukte
Ik had geen idee hoe het echt zou zijn, was er nog nooit geweest
Heb je nog nooit iets van pride op tv of media gezien haha. Altijd t eerste wat me opvalt is dat het er facking druk is.
Was even vergeten dat ik ballerina’s een maat groter heb dus kan deze weer terug sturen. Komt nog een paar deze kant op dus hoop dat die passen maar waarschijnlijk niet.
Moet snel wat hebben voor onder die (trouw)jurk en hakken gaan het niet worden.
Ik wilde als tip geven om het bij 1 soort drankje te houden, maar dat wordt dan ook lastig denk ik!
Wij hebben dat ook, ‘onze’ Engelstalige is ook nog ongeveer zo spontaan als een garagedeur, dus dan verzandt het vaak snel weer in Nederlands omdat zij toch niks zegt, en dan gaat ze achterover zitten mokken, wat ik ergens wel snap als je het allemaal niet verstaat, maar dat maakt ook dat het gesprek niet snel weer terug naar Engels gaat.
Het helpt ook niet dat onze vriend voor haar Russisch heeft geleerd (en best een beetje basic met haar familie kan babbelen inmiddels) en zij na 8 jaar Nederland nog geen drie bier kan bestellen.
Voor mij werkt het super goed om het laatste uur tot 1,5u niks meer te drinken behalve water. Dan nog wat eten, heel veel water drinken en vlak voor ik ga slapen ibuprofen of paracetamol pakken. (Weet niet of dit een goed idee is om tegen een dokter te zeggen trouwens hahah. Maar goed voor mij werkt dit tegen katers)
Infuusje bij jezelf prikken en over de nacht 2 liter laten inlopen, al die pubers op de kinderafdeling met een promillage van 4.5 zijn de volgende ochtend zo fit als een hoentje
Ik kom er net achter dat juli en augustus allebei 31 dagen hebben? Like, ik telde altijd netjes op mijn knokkels zoals mij dat ooit als kind is geleerd, maar it is all a lie?
Neee zeker niet! Je moet je 2 handen tegen elkaar aan houden. Dan heb je 2 knokkels tegen elkaar. Dat zijn juli en augustus. Dus 31 dagen.
Nee eigenlijk niet denk ik… ik wist naturlijk qel dat het druk was enz maar hoe het er echt aan toe gaat weet je nooit helemaal
Ik heb een doorbraakbloeding. Moet nog vier pillen. Moet ik deze slikken of nu mn stopweek laten ingaan?
OMG problem solved! hahaha altijd verkeerd gedaan lol
Wauw, wat een groot cadeau, superlief van hem!
@Luzarl Volgens mij kan je dan nu het best een stopweek inlassen, ja!
Uiteraard zoooo druk in Amsterdam, maar lekker veel gelopen en een rondje grachtengordel gedaan. Op de Dam stond ook nog zo’n Jezus Leeft wagen, waar gelovigen schreeuwend in discussie waren met 2 homo’s in glitter-strings
Ik ben zo kapot moe en heb vanavond een date. Wil de date ook niet afzeggen dus ga nu ff relaxen op de bank
Veel plezier vanavond!
https://www.ah.nl/producten/product/wi99219/lindemans-bin-40-merlot
Meestal deze, want leuk etiket, maar geen idee of ie lekker is want nog nooit gedronken
Glas water na elk longdrinkglas drank. Niet te veel water na een shot want dan kan je misselijk worden. Niet stoppen op bepaalde tijd want dat is saai. Ga hard tot het einde. Je kan nog wat alcohol opzuigen door vet te eten snachts, helpt wel.
Maar het beste: leg kaliumtabletten en kokoswater op je nachtkastje en drink die leef, dan heb je de volgende dag minimale last.
Dit klinkt als advies van een doorgewinterd feestbeest waar iedereen wat aan heeft!
Ik zit op internet te kijken naar schoenen, maar nu weet ik niet of ik deze schoenen wil of gewoon hormonaal en emotioneel ben.