Wat je even kwijt wilt #25

Gewoon de url kopiëren en plakken en dan komt dit eruit:

1 like

Ja maar ze draaien drum & bass en dat vind ik echt kut :stuck_out_tongue:

@August hmm soms kan ik het wel waarderen. Ik ga even kijken!

1 like

Een gin tonic en cocktail verder en ik voel me ver heen… en het is pas half 11…

1 like

Weet iemand nog een leuk hotel in Valkenburg? Voor niet teveel geld?

Ben de dans ontsprongen hehehe.

Haha, ja dat kan. Ik vind dat juist leuk en techno weer geen reet aan :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben Pisnicht: The Movie aan het kijken en ik word gewoon kwaad van sommige uitspraken/meningen van mensen.

2 likes

En Zomer Couture in Goffert? Of niet je ding?

Jawel dat vind ik heel leuk maar ik ga ‘s avonds uit eten! Dus dat is een beetje lastig

1 like

Ik ben een soort ariva translater/informatie station. Altijd word er aan mij in wat voor een taal dan ook gevraagt waar mijn trein naar toe gaat. En ik weet ook altijd alle stops haha.

Nu was het een relugieus gezin en ik zit hier met mn memmen half uit mn shirt

8 likes

Iedere avond hetzelfde liedje: nog een aflevering van een serie/YouTube video kijken en mezelf haten morgenvroeg, of verstandig zijn en gaan slapen.

Uiteraard kies ik altijd voor het eerste en blijft het nooit bij 1 aflevering. :+1:t4:

Ik ga morgenochtend (moet om 5.15 op) op vakantie en kan niet slapen verdomme

1 like

Hahaha love dit! Repelscheetje ook echt :joy::joy:

Wil nog wel ff zeggen dat ik het lief vind dat je me redden. Aangezien je ook je hele red mij gifjes album had kunnen droppen.

1 like

image

Gemiste kans.

8 likes

Ik gooi om te reinigen vaak zo’n bruistablet voor een kunstgebit erbij! Misschien helpt dat voor jou ook

En en en? Ik ben ook zo.

2 likes

Ik bennormaal echt een zacht gekookt ei met films, moet dan snel huilen. Maar bij de Lion King dus niksss. Vroeg me ook af bij welk punt vriendinnen hadden moeten huilen want ik kon er niet echt achterkomen. Maar misschien is het omdat ik de nostalgische gevoelens niet herken/ermee verbind en vriendinnen en jij wel? Want ik heb hem nu pas voor het eerst gezien. Misschien dat het zo raakt omdat het jeugdherinneringen zijn ofzo :’)

1 like

Ik ben juist geen softie en moet altijd huilen van de dood van mufasa, hoe eenzaam simba dan is, als ie Nola weer terug vindt, en later ook van hoe lief zijn vader is…

4 likes

Ik app mijn moeder ‘hoe is het met de katten??’ Krijg ik een foto van een bak babi pangang met ‘dit is kat 1’ en daarna een foto van mijn andere kat met ‘morgen kat 2’ :+1:

97 likes