JA haha dit heb ik echt net een half uur geleden nog gezegd tegen een vriendin tijdens een feestje. Dat ik me echt oud voel naast al die 21 jarigen, pffffffff 
Ik heb net een foto van mijn ex verscheurd en het deel van zijn hoofd heb ik in de fik gezet.
Flamoes heeft een eigengevraagde ban omdat ze zich de komende tijd even moet focussen. Ze vroeg of ik het wou doorgeven, ze komt er later wel op terug.
Ik weet zelf wel dat ze kek blij is met haar cursus Italiaans.
Het is nog geen 8 uur en er zijn geen zitplaatsen meer in deze lange trein. Het is gewoon bijna irritant hoe actief inwoners van dit land zijn.
Gistere op en neer naar mijn moeder geweest. Nu nog steeds moe.
Yep! En heerlijk terug in mān eigen bed geslapen zonder snurkers rond me! Zalig!
Leef je nog dokter @Krabsalade ?
Hier nul kater, heb me ook redelijk ingehouden moet ik zeggen, maar heb toch wel redelijk wat mixjes gedronken, maar geen shots deze keer. En zelfs een glas water in da club, wie ben ik?!
Een verstandig iemand 

Groetjes van een niet verstandig iemand
Ik was vannacht in een club in berlijn en daar vroeg een man of ik zin had om over hem heen te plassen 
Wtf hahahaha
En de hamvraag: gedaan?
Hahaha ja ik vroeg hem ook om zijn vraag te herhalen omdat ik dacht dat ik het verkeerd verstond, maar nee hoor 
Ik ga vandaag naar het verjaardagsfeestje van mijn metekindje en blijkbaar koop/heb ik zo weinig kleren dat ik me nu aan het afvragen ben welke outfit ik nog kan dragen zonder dat ik op de fotoās hetzelfde aan heb als 1 van haar vorige feestjes
.
Ik kan er zo van genieten om (op mijn bijbaan) mannen die ongewenste opmerkingen naar me maken de grond in te duwen en dit dan heel klantvriendelijk en correct te doen. Zojuist was ik ātoch lelijkā toen meneer beledigd wegliep
Ik heb net onze sanseveria vermoord door ām (VEEL) te veel water te geven. Oeps. Zelfs de makkelijkste plant kan ik niet aan, ben een schande voor de samenleving.
Wat zeg je dan? Goeie comebacks zijn altijd welkom.
Oei, afhankelijk van wat ze zeggen natuurlijk. Als iemand alleen een ongepast ācomplimentā maakt dan zeg ik nooit dankje. Altijd iets van okĆ© of nee bedankt. Vervolgens vragen ze vaak of ik dat geen compliment vind en dan vertel ik ze dat ik het ongewenste opmerkingen vind en dat dit niet gepast is. Vervolgens kan je lekker op die reacties ingaan.
Hoe sad dat mān hoogtepunt van afgelopen week was dat ik Harrie en elias van eotb random in de club heb gezien met uitgaan
gelukkig is mān scriptie bijna af en heb ik hopelijk een spannender leven na volgende week
Bleh ik heb zoān doosje tony chocolonely met al die kleine reepjes en een doos celebrations gehad voor mijn verjaardag en nu loop ik echt te schransen daar van. Wel lekker maar niet goed. Ik kan me ook niet inhouden