Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb nu crest whitestrips op mijn tanden en zit doodsbang af te wachten of ik weer zo’n helse steek krijg in mijn tanden zoals toen ik dit een aantal jaren geleden had. Waarom doe ik dit dan ook??

1 like

Ja @Zomer deze is lekker!

1 like

Ik had vet heimwee vandaag om een of andere reden, ging m’n moeder me allemaal filmpjes van pride sturen, vet lief <3

3 likes

Haha dit wou ik als tip geven, werkt bij mij altijd!

1 like

Ooh dit durf ik echt niet meer. Mijn tanden zijn super geel, maar ben zo bang voor die helse pijn. Hopelijk valt het mee.

So far so good :sweat_smile:

Echt een beetje kinderachtig, maar ik ben nu een paar weken aan het daten met iemand en hij is nu een week weg op een soort van vakantie als vrijwilliger en ik vind het echt een beetje jammer! Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar we praatte letterlijk elke dag en nu moet ik hem missen. Ik voel me net een 13-jarig verliefd meisje

4 likes

Ik ben net naar Midsommar geweest en het is de raarste film die ik ooit heb gezien. Ga niet.

Ik ben woensdag naar midsommar gegaan en ben de film nog steeds aan het verwerken. Het was zooo freaky maar aan de ene kant vind ik dat ook wel weer het leuke eraan hahaha

2 likes

Veel plezier vanavond!

1 like

He is watching your venus heuvel?

1 like

Ja mn collega zegt dat het kunst is en dat ik het moet begrijpen. Maar ik vond het op sommige momenten super plat, net een comedy? Weet niet hoe serieus ik dit moet nemen

want vrouwen komen van Venus en mannen van het Patriarchaat.

2 likes

Hahahaha ja ik had dat ook wel hoor. Ik ben zo vaak in de lach geschoten. Achteraf heb ik nog op YouTube een video bekeken waardoor ik de film wel iets beter begon te begrijpen. Veel dingen werden gelijk duidelijker en het blijkt dus dat het terug slaat op best veel punten uit de geschiedenis. Best een aanrader om deze video te bekijken.

1 like

Ik heb daar een stukje van gezien en die vond ik echt heeel eng en naar. Maar bij midsommar is het nooit donker (logisch), dus de enge sfeer is heel anders. Gewoon niet echt eng eigenlijk. En dan alle die dansjes, bloemen, het zingen en de voorspelbaarheid van de film laten het in mijn ogen meer een parodie lijken.

@Natiui oeh die ga ik zo opzetten! Thanks!

Ik keek dit filmpje laatst met een vriendin, en echt dat einde joh, zijn kop. We kwamen niet meer bij :joy:

Bij 0:23 dus :joy:

6 likes

Waar las je deze artikelen? Ben wel benieuwd!

Ik zoog zojuist mijn sokken op met schoonmaken… #successfulhousewife

5 likes

Ach ja, soms moet je wat tegengas geven in je relatie

2 likes