Wat je even kwijt wilt #25

Echt he! Vroeger als ik Ajax keek, dan waren het allemaal van die interessante oudere jongens. En ineens is de helft van die selectie gewoon jonger dan ik. En zijn idd jongens als Matthijs en Frenkie miljonair met een goede loopbaan terwijl ik vandaag net wakker ben nadat ik de halve nacht Netflix heb gekeken en verder ook niet zoveel bereikt heb in mijn leven.:thumbsup:

2 likes

Oké ik zat zojuist totaal vercrackt in de metro, had even mijn zonnebril afgedaan, en hoopte dat ik nog voor een normaal mens door kon gaan. En toen stond er een vage collega voor m’n neus “Hey Berlijn, zware nacht gehad?” :expressionless:

Die collega boeit me eigenlijk weinig maar ik vraag me op zulke momenten echt af hoeveel anderen het gezien hebben. Mijn kleding is on point maar de staat van mijn gezicht en mijn manier van lopen verraadt dat er zogezegd meer in het spel was dan een paar wijntjes teveel :no_mouth:

4 likes

:sob: 1 van mijn oortjes is stuk, dus nu zijn ze allebei terug naar Apple en ben ik ze zeker 2 weken kwijt. Binnen 3 maanden na aankoop ook. En het is maar de vraag of ik een nieuwe krijg of moet dokken.

Pride in oost is vaak rustiger! Maar weet niet of dat ook alle dagen is

Ben je in malaga, ga je shopprn en naar de starbucks :woman_shrugging::innocent::heart_eyes:

Edit:tot nu toe alleen nog maar 1 lippenstift gekocht.

8 likes

Hihi true! <3

1 like

Ik heb net een pogin gedaan tot het maken van een boterkoek met koopmans. Maar gatver dat ding bestaat gewoon voor 50% uit roomboter :neutral_face:

Heb het ook al verpest door hem in een te grote vorm te doen en teveel ei erin te hebben gedaan, en de ingrediënten in de verkeerde volgorde bij elkaar te hebben gedaan.

Zeg dan niet eerst dat ik het ei moet kloppen, om deze er vervolgens pas bij stap 5 te gebruiken en dan ook nog 2/3 ervan.

Hopelijk is dat ding te vreten, want mijn vriend had er zin in.

1 like

Mmm…:blush:

1 like

Categorie heel slechte tips: alles er voor je gaat slapen weer uitkotsen.

6 likes

Aah leuk! Ik miste je ook al. Leuk dat je er nog bent :slight_smile:

1 like

Ik was laatst uit en was als een verstandige volwassene om half 3 ofzo gestopt met drinken. Toen alleen maar cola en water gedronken en was de dag erna zo fris als een hoentje!

Oh ja goed eten van tevoren en voor je gaat slapen vet/zout eten en water drinken.

2 likes

10 minuten pride gezien en nu maar in de bios haha wat een drukte

1 like

Ik had geen idee hoe het echt zou zijn, was er nog nooit geweest

Heb je nog nooit iets van pride op tv of media gezien haha. Altijd t eerste wat me opvalt is dat het er facking druk is.

2 likes

Was even vergeten dat ik ballerina’s een maat groter heb dus kan deze weer terug sturen. Komt nog een paar deze kant op dus hoop dat die passen maar waarschijnlijk niet.
Moet snel wat hebben voor onder die (trouw)jurk en hakken gaan het niet worden.

Ik wilde als tip geven om het bij 1 soort drankje te houden, maar dat wordt dan ook lastig denk ik!

1 like

Wij hebben dat ook, ‘onze’ Engelstalige is ook nog ongeveer zo spontaan als een garagedeur, dus dan verzandt het vaak snel weer in Nederlands omdat zij toch niks zegt, en dan gaat ze achterover zitten mokken, wat ik ergens wel snap als je het allemaal niet verstaat, maar dat maakt ook dat het gesprek niet snel weer terug naar Engels gaat.
Het helpt ook niet dat onze vriend voor haar Russisch heeft geleerd (en best een beetje basic met haar familie kan babbelen inmiddels) en zij na 8 jaar Nederland nog geen drie bier kan bestellen.

1 like

Voor mij werkt het super goed om het laatste uur tot 1,5u niks meer te drinken behalve water. Dan nog wat eten, heel veel water drinken en vlak voor ik ga slapen ibuprofen of paracetamol pakken. (Weet niet of dit een goed idee is om tegen een dokter te zeggen trouwens hahah. Maar goed voor mij werkt dit tegen katers)

2 likes

Infuusje bij jezelf prikken en over de nacht 2 liter laten inlopen, al die pubers op de kinderafdeling met een promillage van 4.5 zijn de volgende ochtend zo fit als een hoentje :stuck_out_tongue:

36 likes

Ik kom er net achter dat juli en augustus allebei 31 dagen hebben? Like, ik telde altijd netjes op mijn knokkels zoals mij dat ooit als kind is geleerd, maar it is all a lie?

1 like