Wat je even kwijt wilt #25

Neee zeker niet! Je moet je 2 handen tegen elkaar aan houden. Dan heb je 2 knokkels tegen elkaar. Dat zijn juli en augustus. Dus 31 dagen.

5 likes

Nee eigenlijk niet denk ik… ik wist naturlijk qel dat het druk was enz maar hoe het er echt aan toe gaat weet je nooit helemaal

1 like

Ik heb een doorbraakbloeding. Moet nog vier pillen. Moet ik deze slikken of nu mn stopweek laten ingaan?

OMG problem solved! hahaha altijd verkeerd gedaan lol

1 like

Wauw, wat een groot cadeau, superlief van hem!

@Luzarl Volgens mij kan je dan nu het best een stopweek inlassen, ja!

1 like

Uiteraard zoooo druk in Amsterdam, maar lekker veel gelopen en een rondje grachtengordel gedaan. Op de Dam stond ook nog zo’n Jezus Leeft wagen, waar gelovigen schreeuwend in discussie waren met 2 homo’s in glitter-strings :sweat_smile:

7 likes

Ik ben zo kapot moe en heb vanavond een date. Wil de date ook niet afzeggen dus ga nu ff relaxen op de bank

Veel plezier vanavond!

1 like

https://www.ah.nl/producten/product/wi99219/lindemans-bin-40-merlot
Meestal deze, want leuk etiket, maar geen idee of ie lekker is want nog nooit gedronken

1 like

Glas water na elk longdrinkglas drank. Niet te veel water na een shot want dan kan je misselijk worden. Niet stoppen op bepaalde tijd want dat is saai. Ga hard tot het einde. Je kan nog wat alcohol opzuigen door vet te eten snachts, helpt wel.

Maar het beste: leg kaliumtabletten en kokoswater op je nachtkastje en drink die leef, dan heb je de volgende dag minimale last.

6 likes

Dit klinkt als advies van een doorgewinterd feestbeest waar iedereen wat aan heeft!

Ik zit op internet te kijken naar schoenen, maar nu weet ik niet of ik deze schoenen wil of gewoon hormonaal en emotioneel ben.

1 like

Ik heb nu crest whitestrips op mijn tanden en zit doodsbang af te wachten of ik weer zo’n helse steek krijg in mijn tanden zoals toen ik dit een aantal jaren geleden had. Waarom doe ik dit dan ook??

1 like

Ja @Zomer deze is lekker!

1 like

Ik had vet heimwee vandaag om een of andere reden, ging m’n moeder me allemaal filmpjes van pride sturen, vet lief <3

3 likes

Haha dit wou ik als tip geven, werkt bij mij altijd!

1 like

Ooh dit durf ik echt niet meer. Mijn tanden zijn super geel, maar ben zo bang voor die helse pijn. Hopelijk valt het mee.

So far so good :sweat_smile:

Echt een beetje kinderachtig, maar ik ben nu een paar weken aan het daten met iemand en hij is nu een week weg op een soort van vakantie als vrijwilliger en ik vind het echt een beetje jammer! Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar we praatte letterlijk elke dag en nu moet ik hem missen. Ik voel me net een 13-jarig verliefd meisje

4 likes

Ik ben net naar Midsommar geweest en het is de raarste film die ik ooit heb gezien. Ga niet.

Ik ben woensdag naar midsommar gegaan en ben de film nog steeds aan het verwerken. Het was zooo freaky maar aan de ene kant vind ik dat ook wel weer het leuke eraan hahaha