Wat je even kwijt wilt #25

Ik moet slapen want moet morgen werken. Maar wil morgen niet werken dus ga nog niet slapen.

Rare humor? :face_with_raised_eyebrow:

Hahahaha vind dit echt te grappig. Echt een typische vader- of moedergrapje

3 likes

Een vriendin liet ooit dr nieuwe kleedje zien dat een soort dierenvachtje moest voorstellen en toen vroeg ik welke van de 2 katten ze had gehouden. Vriendin moest lachen maar dr vriend dacht echt wtf wie heb ik nou weer in huis gehaald.

27 likes

3 nachten deze week door muggen waker gehouden en nu door een fucking vlieg. Are you kidding me.
Voelde me ook een dierenbeul net want heb er eentje laten verzuipen en eentje laten spartelen.

En ik kan niet slapen want zit weer fijn te piekeren over mijn date.

Mijn vriend ging vanavond een drankje doen met vrienden. Hij twijfelde eerst maar ik heb hem een beetje gepusht om te gaan omdat hij zijn vrienden de laatste tijd niet zo heel vaak zag. We moeten (vandaag dus) vroeg op voor een afspraak maar hij zei niet te laat thuis te komen.
Nu is hij normaal gesproken wel het type dat dat dan ook echt doet. Maar om half 3 was hij nog niet thuis. Prima moet hij zelf weten, maar ik had hem geappt of alles wel oke was, geen reactie natuurlijk. Om 3 uur werd ik weer wakker met nogsteeds geen vriend en geen reactie, dus toen heb ik hem een ‘?’ geappt. Half 4 weer wakker met nogsteeds niets, dus toen heb ik hem maar opgebeld met de mededeling lekker doen wat je zelf wilt maar over 4 uur gaat je wekker.

Weet nu niet of het logisch is dat ik belde of dat ik nu die overdreven vriendin ben. Ik zou normaal gesproken niet zo snel bellen maar gezien hij normaal altijd heel snel reageert op appjes vond ik het wat apart.

Succes vandaag en geniet er ook van!

1 like

Dit kun jij! Succes en probeer er ook lekker van te genieten!

1 like

Succes, je kunt het vast. Probeer er ook van te genieten :slight_smile:

1 like

Yeaahhh ik had gelijk. Ben net van mijn bed geschud en heb 15 minuten om me klaar te maken.

45 likes

Dit zijn de forum sandalen! Ik heb ze ook en vind ze geweldig

Heel veel plezieeeer!

1 like

Volgende missie de perfecte lingerie body vinden.

1 like

Ik heb ze ook en vind t geen oma sandalen MAAR ook niet kwalitatief fantastisch. Bij mij zit de onderste zool los

Seau there is iemand in mijn train half dutch half engels aan het talking with a heavy accent and nu i am all the way confused.

13 likes

Ik heb wel een maat groter genomen, ze zijn best smal

M’n vriend en ik zijn op vakantie en op de camping noteren ze alles onder mijn achternaam. Zonet haalden we de fietsen op en er stond echt op een bordje van A3 formaat familie [achternaam] hahaha. Ik vind het leuker dan ik wil toegeven :sunglasses:

17 likes

:joy::joy:

Ik heb honger:( moet alleen even wachten totdat iedereen wakker is.

@Booklover Succes vandaag! Je kan het en ik hoop dat je het ook nog eens heel leuk gaat hebben! :smiley:

1 like