Wat je even kwijt wilt #25

Ben je op weg naar iets of echt meer een pleziertocht? Lekker bezig!

1 like

Goed bezig! Je kunt trots zijn op jezelf

Zit al een paar uur op Brussel airport en er stonden vet lange rijen bij de bagage drop off, en nu zijn we eindelijk achter de douane zijn er geen rookruimtes??? Wtf

Ik heb eigenlijk nog maar €50 voor de rest van de maand.
Wat ga ik vandaag doen? Onnodig eten kopen en wiet.
Verantwoordelijkheid is weer top.

1 like

Hallo… voor mn gevoel ben je net 2 sec weg en al zoveel gefietst!

1 like

En @Miena bedankt voor de tips! Ga ik eens proberen

Als jullie een fles rode wijn cadeau moeten geven, welke geef je dan? Ik drink nooit en heb hier 0 verstand van. Wil graag zo’n pakketje maken met iets lekkers erbij (weet ik ook nog niet wat)

De afgelopen weekenden had ik het best wel druk en keek ik er naar uit om even niks te doen. Nu doe ik niks en voel ik me ook weer onrustig. Het voelt soms ook nooit goed

Zo knap! :muscle: Mag je trots op zijn! En ik voel me heel lui nu, zit nog steeds ongedouchet in pyjama op de bank terwijl jij al zo’n takke eind gefietst hebt! Er was toch een weddenschap afgesloten dat je verkeerd zou fietsen of zo? Nog iets aan overgehouden?

1 like

Weet iemand hoe dat NL-alert werkt? Hier gaat het luchtalarm af en mijn vriend kreeg een NL-alert (Samsung) maar het is al de tweede keer dat mijn moeder en ik niks ontvangen (iPhone), maar ik weet zeker dat we het aan hebben staan.

Haha kan ik dit op insta hebben gezien? Dan is het namelijk waar! Veel plezier!! :slight_smile:

1 like

Ik wil slapen.

1 like

Het werkt nog niet optimaal. Dus niet iedereen ontvangt het ondanks dat de instellingen goed staan volgens mij

1 like

Instellingen->berichtgeving->noodmeldingen inschakelen. Dan zou het moeten werken. Anders weet ik het ook niet.
Welke iPhone hebben jullie?

2 likes

Ja dat hebben we beiden aanstaan, heb het net maar opnieuw uit en aan gezet. Meer kan ik niet doen denk ik. Ik heb een iPhone 8 en mijn moeder een 7plus, dus geen oude modellen.

Same, ik ga altijd naar G&G en vraag advies, ze kunnen me echt goed helpen altijd. En soms vragen ze mn id, voel ik me weer jong.

Ik maakte net de catastrofale fout om op de website van het asiel te kijken of er nog hamsters een baasje zochten. Ik wil al tijden een hamster en ik ben hormonaal en emotioneel. Ik moest net gewoon huilen.
Maar ik mag geen hamster waar ik woon. Met vissen kom je nog weg, met hamsters denk ik niet.
Ik wil een hamster!!

Soms denk ik eraan dat Matthijs de Ligt jonger is dan mij en bij Juventus voetbalt en ik zit op de bank stokbroodjes te eten

26 likes

Ja hoe afschuwelijk zou het zijn als het omgedraaid was :weary: rennen over zo’n grasveld met 22 andere achter een bal

26 likes

En hij mag ze niet vanwege zijn sportdieet. Je moet het zo bekijken!