Veel plezier vanavond!
He is watching your venus heuvel?
Ja mn collega zegt dat het kunst is en dat ik het moet begrijpen. Maar ik vond het op sommige momenten super plat, net een comedy? Weet niet hoe serieus ik dit moet nemen
want vrouwen komen van Venus en mannen van het Patriarchaat.
Hahahaha ja ik had dat ook wel hoor. Ik ben zo vaak in de lach geschoten. Achteraf heb ik nog op YouTube een video bekeken waardoor ik de film wel iets beter begon te begrijpen. Veel dingen werden gelijk duidelijker en het blijkt dus dat het terug slaat op best veel punten uit de geschiedenis. Best een aanrader om deze video te bekijken.
Ik heb daar een stukje van gezien en die vond ik echt heeel eng en naar. Maar bij midsommar is het nooit donker (logisch), dus de enge sfeer is heel anders. Gewoon niet echt eng eigenlijk. En dan alle die dansjes, bloemen, het zingen en de voorspelbaarheid van de film laten het in mijn ogen meer een parodie lijken.
@Natiui oeh die ga ik zo opzetten! Thanks!
Ik keek dit filmpje laatst met een vriendin, en echt dat einde joh, zijn kop. We kwamen niet meer bij
Bij 0:23 dus
Waar las je deze artikelen? Ben wel benieuwd!
Ik zoog zojuist mijn sokken op met schoonmaken⊠#successfulhousewife
Ach ja, soms moet je wat tegengas geven in je relatie
Ik liep net met mân dochter, mân moeder en mân zusje naar huis. We kwamen langs een plek waar je cursussen kon doen en dat leek mân moeder wel wat, dus zij bleef nog even kijken wat ze allemaal aanbieden terwijl wij doorlopen. Mijn dochter wil graag discobowlen ons. Ik was daar met mân zusje over aan het praten, maar mân moeder verstond het niet zo goed dus ze vroeg: âEen cursus discobonen? Klinkt gezellig! Wat is dat dan?â Gezellig ja, bonen op discomuziek inclusief steengrillen erna lekker met de hele family.
Net mijn katten afgezet bij mijn oma omdat ik morgen op vakantie ga, maar vond het toch vrij zielig. Terwijl ik heel veel zin heb om morgen weg te gaan.
Mijn vriend is stappen dus ik ben alleen thuis. Dus ik dacht net ik wil iets lekkers maar ik kan natuurlijk niet naar de supermarkt want ik de kat niet alleen laten??? En toen dacht ik: het is een kat??? Neem ik mijn kattenmoederschap te serieus???
Nou ja kern van de zaak zit ik nu chocola te eten met de tekst âvoor de juf!â erop die ik van een leerling heb gekregen en heb ik zojuist geprobeerd prosecco te maken van een glas wijn met de soda stream. Een wilde zaterdag.
Ik ben met mijn ouders Chateau Meiland terug aan het kijken en we zitten lekker te snacken en een rosé te drinken. Ergens vind ik dit heel gezellig en leuk, maar ergens baal ik ook van al die kcal. Ik lijk net een ondergrondse container, alles kan er in
Mijn oppaskat heeft een halsband met een tracker omdat ie vaak gaat dwalen, maar nu is hij dus ergens binnen. Aan de ene kant wil ik wachten tot ie naar buiten komt, maar aan de andere kant maak ik me wel zorgenâŠ
Ik ben chagrijnig en ik weet niet waarom. Word echt een beetje moe van mezelf deze week bluhhhh.
Ik liep vanmiddag langs een tuin met een paar jonge meisjes die aan het spelen waren. Ik keek ze denk ik vrij intens aan met mijn recent gelukte cat eye, en toen zei een van die meisjes: kijk dat meisje is mooi! Vond het vooral genadig dat ze meisje zei, want ik ben 30+
En ik heb niet superveel met kinderen, maar ik ben klaarblijkelijk snel om. Dit was er zeker wel een met visie. Dus ik heb vriendelijk gezwaaid en nu wil ik vrienden met haar worden en haar leven mentoren en haar beschermen tegen tegenslag. Ik ben zo simpel.
Ik voel me al 3 dagen niet goed en 's avonds komt het er allemaal uit. Ik huil echt om de domste dingen dan
Werkte het? Dat zou echt de uitvinding van de eeuw zijn.