Nee, die komt niet, haha. Merendeel wat ik mee heb is gewoon een normaal boekformaat zeg maar.
Ugh same, maar dan na twee weken. Krijg echt een paniekerig gevoel als ik eraan denk ook.
Doe het ook als mn vriend er is hoor 
Ik heb vooral dingen gegeten waar mijn vriend niet van houdt. Bijvoorbeeld sushi en kaas uien chips haha. Maar ook normale dingen zoals couscous en champignons
precies dit!
hahaha, ondanks het feit dat dit een beetje lullig en zeker niet klantvriendelijk is, moet ik hier wel om lachen!
Ja dat vinden ze ook leuk en met de post komt ook vast goed.
Ken ze al zo lang en dan vergeet je gewoon de namen:sweat_smile:
Oh ja, maar dat heb je snel als je mensen niet met hun namen aanspreekt. Soms vergeet voor een momentje wat de namen van mijn ouders zijn, of dat ze ĂŒberhaupt namen hebben
Jaaaaa mân werkdag is voorbij en ik heb nu officieel voor het eerst in 1,5 jaar 2 weken vakantie!! (in die tijd nooit langer dan 4 dagen achter elkaar vrij gehad) Ben echt heel blij nu
Toen ik naar buiten liep hoorde ik keihard vanaf de kermis vlakbij dat nummer âFreeeeedommmm, yeah freedooooooom!â uit speakers knallen. Moest echt hardop lachen om hoe toepasselijk het was 
Ja echt kut he⊠Ben nu al de uren aan het aftellen slaat nergens op. Geniet nog even van je vrije dag 
Geniet van je vakantie!
Dankjewel, dat gaat zeker goed komen! Eerst een weekje thuis (en naar de Efteling yay), daarna een weekje Griekenland 
Ik werd op Tinder âslim thiccâ genoemd door een gast en voel me nu helemaal goed over mân lichaam. Ik ben meestal juist bezig met haat hebben aan mijn bovenbenen
Jij ook! Hopelijk valt het allemaal mee morgen.
Ja, vind ik ook wel een beetje. Maar goed, zij moeten ze kopen en sjouwen, haha. Ik niet.
Ik heb dit ook⊠zo erg
ben al 1,5 week ermee bezig dat ik dinsdag weer moet beginnen. Verdenk mijn lichaam er ook van dat ik nu ziek ben, omdat ik geen zin heb om te gaan werken.
Haha ik dreig altijd met een kort en pittig kapsel als mijn vriend er iets over zegt, dan is hij er weer snel klaar mee.
Soms ben ik zo dom, ik verbaas mezelf er af en toe gewoon over. Ik zit nu great british bake off van donderdag terug te kijken, maar ik had al een deel gekeken. Dus âhervattenâ vroeg de tv. Ja klikte ik en toen die aanging dacht ik âwejo, hij gaat precies verder waar ik gebleven wasâ. Uhu. Dat is hervatten 

Vandaag heerlijk zoân typische Nederlandse kringverjaardag gehad. Call me Berta maar ik vond het echt gezellig en fijn om iedereen om wie ik geef zo dichtbij te hebben
Nu alleen wel echt doodmoe haha
Wat een dooie dag vandaag. Het enige wat ik heb gedaan is wat kleding uitgezocht en Netflix gekeken. Het is 8 uur maar ik ga het liefst nu al naar bed. Morgen weer werken.