Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb wel de laatste tijd moeite met het volwassen leven. Een paar jaar geleden ging ik in de zomer vaak tot laat op het terras zitten, ik ging veel uit. Soms zelfs vrijdag en dan zaterdag weer. En dan lag ik overdag gewoon op bed. Doordeweeks was ik soms ook tot laat weg en maakte ik soms ook een korte nacht maar dat kon ik dan wel weer inhalen omdat ik meer vrij was toen ik studeerde en minder werkte.

Nu vind ik het toch zonde van mijn weekend om of brak op bed te liggen en moe aan de week te beginnen omdat ik die slaap ook niet kan inhalen. Maar soms ben ik bang dat ik mijn leven dan te veel laat beĂŻnvloeden door werk. En ik merk dat mijn vriendinnen hetzelfde hebben dus er zijn ook minder animo voor om uit te gaan etc.

4 likes

Sorry @HvO like random je berichten

Leuk dat je er weer bent :two_hearts:

2 likes

Ja vreselijk. Voel me nog 18 maar heb opeens ook die druk van BIJNA 30, JE EIEREN DROGEN UIT

5 likes

Ja een soort van, maar niet zo goed als met water voor mijn gevoel. Maar beter dan helemaal geen bubbels ;-).

Ben kapot, morgen een dagje alleen maar strand, zwemmen, zonnen en lezen :innocent:

8 likes

Ik kwam van vakantie en toen hadden mijn schoonouders de tuin gedaan (heel lief) maar wel een hele hoop van mijn juffenchocola opgegeten. Vooral de goede, zoals zo’n verpakking met 6 reepjes Tony en dat soort dingen. Dus ik eet nu zo’n clichĂ© ding haha.

Ik zou nu de stopweek laten ingaan.

Laf mijn lichaam. Slik de pil door en de laatste keer bloeding was in december toen ik zelf gestopt was. En nu een doorbeaakbloeding, precies als ik er tijd voor heb en het geen duizend graden meer is. Ik herhaal, laf mijn lichaam.

7 likes

Mn make up zit vandaag zo goed dat ik het niet af wil halen en naar mezelf wil kijken. Maar ik zal toch een keer het eraf moeten halen. En het pakt niet op foto omdat ik het kutste foto gezicht ooit heb. Dus als het weg is, is het weg.

En ik wil graag uit, dus dat lijkt een top combi. Alleen bleek ik ook mijn tanden en ben ik extreem therapietrouw dus dat gaat ook niet deze week.

1 like

Beetje lucht eruit kan geen kwaad :crazy_face:

Iedereen zegt wat anders :grimacing: ik weet het echt niet

Ik ben onderweg naar huis na m’n vakantie, waarin ik 270 km gewandeld heb, maar door werkzaamheden rijdt de metro niet tot aan m’n halte en zou ik 1,6 km moeten wandelen. En blijkbaar ben ik thuis meteen een stuk luier, want ik wacht nu op de bus :joy:.

15 likes

JA haha dit heb ik echt net een half uur geleden nog gezegd tegen een vriendin tijdens een feestje. Dat ik me echt oud voel naast al die 21 jarigen, pffffffff :sleepy:

Ik heb net een foto van mijn ex verscheurd en het deel van zijn hoofd heb ik in de fik gezet.

38 likes

Flamoes heeft een eigengevraagde ban omdat ze zich de komende tijd even moet focussen. Ze vroeg of ik het wou doorgeven, ze komt er later wel op terug.
Ik weet zelf wel dat ze kek blij is met haar cursus Italiaans.

1 like

Het is nog geen 8 uur en er zijn geen zitplaatsen meer in deze lange trein. Het is gewoon bijna irritant hoe actief inwoners van dit land zijn.

Gistere op en neer naar mijn moeder geweest. Nu nog steeds moe.

Yep! En heerlijk terug in m’n eigen bed geslapen zonder snurkers rond me! Zalig!

1 like

Tegenover mij zie ik altijd een kat op het balkon zitten, en nu zat ie te miauwen. Dus ik ging even kijken, en hij zat een balkon lager dan normaal. Helemaal op de ramen tikken enz omdat ie naar binnen wil. Ik hoop dat zijn baasjes er snel achter komen dat die kat niet meer naar binnen kan. Weet ook niet of hij een verdieping hoger kan komen
 Hij zit echt vet hard te miauwen.

Leef je nog dokter @Krabsalade ?

Hier nul kater, heb me ook redelijk ingehouden moet ik zeggen, maar heb toch wel redelijk wat mixjes gedronken, maar geen shots deze keer. En zelfs een glas water in da club, wie ben ik?!

8 likes

Een verstandig iemand :joy::joy:

Groetjes van een niet verstandig iemand

1 like