Wat je even kwijt wilt #25

Ik was vannacht in een club in berlijn en daar vroeg een man of ik zin had om over hem heen te plassen :thumbsup:

40 likes

Wtf hahahaha

1 like

En de hamvraag: gedaan?

4 likes

Hahaha ja ik vroeg hem ook om zijn vraag te herhalen omdat ik dacht dat ik het verkeerd verstond, maar nee hoor :upside_down_face:

3 likes

Ik ga vandaag naar het verjaardagsfeestje van mijn metekindje en blijkbaar koop/heb ik zo weinig kleren dat ik me nu aan het afvragen ben welke outfit ik nog kan dragen zonder dat ik op de foto’s hetzelfde aan heb als 1 van haar vorige feestjes :joy:.

2 likes

Ik kan er zo van genieten om (op mijn bijbaan) mannen die ongewenste opmerkingen naar me maken de grond in te duwen en dit dan heel klantvriendelijk en correct te doen. Zojuist was ik ā€˜toch lelijk’ toen meneer beledigd wegliep

1 like

Ik heb net onze sanseveria vermoord door ā€˜m (VEEL) te veel water te geven. Oeps. Zelfs de makkelijkste plant kan ik niet aan, ben een schande voor de samenleving.

2 likes

Wat zeg je dan? Goeie comebacks zijn altijd welkom.

Oei, afhankelijk van wat ze zeggen natuurlijk. Als iemand alleen een ongepast ā€˜compliment’ maakt dan zeg ik nooit dankje. Altijd iets van okĆ© of nee bedankt. Vervolgens vragen ze vaak of ik dat geen compliment vind en dan vertel ik ze dat ik het ongewenste opmerkingen vind en dat dit niet gepast is. Vervolgens kan je lekker op die reacties ingaan.

2 likes

Aw, @Krabsalade, wat een vervelende droom.

1 like

Hoe sad dat m’n hoogtepunt van afgelopen week was dat ik Harrie en elias van eotb random in de club heb gezien met uitgaan :thumbsup: gelukkig is m’n scriptie bijna af en heb ik hopelijk een spannender leven na volgende week

6 likes

Bleh ik heb zo’n doosje tony chocolonely met al die kleine reepjes en een doos celebrations gehad voor mijn verjaardag en nu loop ik echt te schransen daar van. Wel lekker maar niet goed. Ik kan me ook niet inhouden

1 like

Ik heb een beetje een kater. Mijn huid is altijd al vet, maar na een avond drinken glimt het helemaal als een … Oliebol?
Mijn zusje herkent dit niet, wie wel.

Heb jij ook een vettere huid na een avondje goed zuipen?

• Ja ik heb dan ook een vettere huid
  • Nee ik heb dan geen vettere huid

0 stemmers

Ik droog juist nog meer uit!

3 likes

Ergens jaloers want ik vind dit er zo onverzorgd uitzien! Had net mijn gezicht gereinigd (en vannacht ook gewoon), maar het ziet er eerder uit alsof ik met make up en al in bed ben gerold vannacht :’)

Mijn oksel lijkt te ruiken naar speciaal bier? Echt alsof die alcohol uit al m’n poriĆ«n komt.

6 likes

Ik dacht dat het wel weer fris weer zou zijn… dus heb een stuk gefietst in mn zwarte spijkerbroek… gelukkig is het geen skinny want dan was ik gestorven.

Hahaha mwa de vellen die van m’n gezicht hangen zijn ook niet heel charmant kan ik je vertellen

Ik heb echt een helse vlucht gehad :weary: was vannacht al een beetje ziek. Pijn aan mn maag en misselijk. Dacht dat het na het ontbijt vanochtend weer ging maar werd tijdens het opstijgen al meteen weer ziek. Paar keer moeten overgeven (op het toilet gelukkig) :mask: maar toch kut

@veenmol hoe gaat het nu met je hond?

1 like