Wat je even kwijt wilt #25

Ah is gewoonlijk al vervelend, maar tijdens het vliegen lijkt me al helemaal! Beterschap!

Over 2 weken is mn vriend naar Lowlands en ben ik 4 dagen alleen thuis. Ik kijk hier echt al maanden naar uit omdat ik zo’n zin heb om dan los te gaan met eten en allemaal lekkere dingen te halen/bestellen haha. Ik wil nu sowieso al een keer sushi voor mezelf bestellen, en eigenlijk ook een keer burger king halen. En nu zat ik in het boodschappen en nieuwe producten topic te kijken en heb ik ook al zakken chips en chocolade in mijn hoofd. Misschien moet ik maar een lijstje gaan maken :laughing:

18 likes

Je kan nu al vast wat nieuwe dingen gaan proeven als gewone snack. Als het dan tegenvalt dan hoef je het over 2 weken niet te kopen en dan kan je die dagen ultiem genieten zonder tegenvallers.

6 likes

Dit klinkt echt als een zeer goed idee haha. Ware het niet dat ik eigenlijk wat gezonder moet eten :expressionless:

Dit is best wel geniaal.

Ik kon niet meer op de voornamen van mijn opa en oma komen. Dus staat er opa en oma + achternaam op de kaart die verzonden is.:sweat_smile:

Schiet het me net te binnen hoe ze echt heten.

En had natuurlijk ook fam.+achternaam kunnen schrijven bedenk ik me net.

2 likes

Plak nooit 2 IKEA afwasborstels op je vriend zijn hoofd. De foto’s is wel erg leuk, hij lijkt op een vlinder. Alleen ik denk dat hij morgen op zijn werk telkens gevraagd gaat worden waar die 2 blauwe plekken vandaan komen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

48 likes

Opa en oma vind ik persoonlijk wel liever.

1 like

Lief dat je het vraagt!
Even in een spoiler:

Samenvatting

Ze had op vrijdagochtend nog een spuit gekregen, en dan zouden we tegen de avond kijken hoe het ging. Dan had ze nog wat tijd om te kijken of ze er bovenop zou komen. Helaas ging het om 17 uur helemaal mis, ze keek je niet meer aan en begon ook te blaffen van de pijn, maar zelfs dat lukte niet meer. Zo ontzettend zielig. Toen zijn we heel snel naar dierenarts gereden, waar ze ingeslapen is. Ze wordt maandag gecremeerd, ik ben nu aan het kijken voor een mooie urn en ashanger.

1 like

Ach jeetje. Sterkte!!

1 like

Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Sterkte!

1 like

Ahh zo vervelend als je dan nergens heen kunt! Ik had deze ervaring recent in een luchtballon, ook geen aanrader :grimacing: ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Knuffel :heart::heart:

1 like

Hahaha ik doe dit ook altijd. En het wordt zo snel zo awkward en dan zit ik daar: :slightly_smiling_face: Laatst zei een man tegen me: smile, you’re beautiful! Mn collega en ik, als twee chihuahua’s meteen: don’t tell people/me to smile, don’t tell me what to do!! Hij: :neutral_face:

1 like

@Nox @FrozenFlame @TheOne @Lentex dank jullie wel allemaal :heart:

2 likes

Ah nee wat onwijs zielig :pensive: Heel veel sterkte!

1 like

Vanmorgen was ik mega brak (was eigenwijs en had geen ORS gedronken), maar inmiddels ben ik weer hersteld en heb ik citroenen geschild om limoncello te maken en van het sap citroenlimonade gemaakt :blush:

@veenmol sterkte!

3 likes

Ik ben rammmmmbrak en ik moet zo werken

Ah wat verdrietig. Sterkte!

1 like

Godver, iedere keer als ik een zoekactie doe op Google, naar die pagina ga en terug klik, moet ik weer opnieuw zoeken. Iemand een idee hoe ik dat fix?

1 like