Wat je even kwijt wilt #25

:face_with_hand_over_mouth: Ik ga in september naar een boekenevent in Londen en heb gewoon aan boeken om te laten signeren al zo’n 200 euro uitgegeven. Heb er straks 19 mee. Oeps, haha. Komen overigens 150 auteurs en ik val nog mee ook. Ik heb mensen gezien die 150 (!) boeken meenemen. Vraag me echt af: hoe dan?

5 likes

Haha, ik wil wel een booksleeve (dus om boeken in mee te nemen zodat ze niet beschadigen) meenemen om te laten signeren. En heb een speciaal signeerboek voor de rest (heb ongeveer van 10 auteurs wat mee) :stuck_out_tongue: Dus komt een beetje in de buurt.

150 boeken is echt heel erg veel. Ik vond mijn 19 al erg veel, maar valt mee dus. Volgens mij is dat een halve boekenkast ofzo? Ik moet wel 4 x overstappen, dus hopelijk is mijn koffer nog te tillen :joy:

Mijn vriend was laatst ook een week weg en toen ben ik ook helemaal los gegaan met eten. Echt genieten was het

2 likes

Dat vind ik dan weer niet gezond en ziekelijk obsessief. Al val je anderen daar niet ontzettend mee lastig (al die arme auteurs met moeie handjes :stuck_out_tongue: ).

Ik kon eerst mijn hm bestelling bij post nl punt laten bezorgen en nu niet meer !???

Hoezo kun je dat niet doen dan met je vriend erbij?

3 likes

Oh dat kan ik zeker wel hoor! We kunnen samen eten voor het leven haha.
Alleen ben ik niet echt ‘fan’ van de mensen waarmee hij gaat, en vorig jaar vond ik het echt een ramp. Ik kan er nu beter mee ‘omgaan’ door er een lekker ontspannen weekendje voor mezelf van te maken en daar hoort voor mij gewoon eten bij. Daar hoort ook lekker ontspannen douchen en een ‘girlsnight’ met slechte films bij, net zoveel als het eten :stuck_out_tongue:

nog aanraders haha?

Volgens mij werkt h&m steeds vaker met DHL ipv postNl

1 like

Nou ja, als er 150 auteurs komen, valt het wel mee :stuck_out_tongue: Maar ik vind ze ook een beetje obsessief haha. Mijn koffer is net te tillen met 20 boeken (gewoon 6 random uit de kast gepakt, want wilde het weten, dus gewicht kan iets verschillen), maar veel meer moet er dan ook echt niet bijkomen. :joy:

1 like

Ik schreef ook altijd ‘opa en oma’, dat vonden ze juist heel leuk altijd!

2 likes

Morgen weer werken na 3 weken vakantie en ZO GEEN ZIN IN. Ben nu maar bier aan het drinken om het te vergeten.

1 like

Jeetje. Nou, ik hou het bij 20, vind ik meer dan genoeg :joy: Ben wel heel benieuwd naar hoe het is. En daarom zei ik ook: qua gewicht kan het verschillen. Al heb ik er 2 bij Elle Kennedy en dat zijn wel echt volledige boeken :slight_smile:

Nee, die komt niet, haha. Merendeel wat ik mee heb is gewoon een normaal boekformaat zeg maar.

Ugh same, maar dan na twee weken. Krijg echt een paniekerig gevoel als ik eraan denk ook.

Doe het ook als mn vriend er is hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb vooral dingen gegeten waar mijn vriend niet van houdt. Bijvoorbeeld sushi en kaas uien chips haha. Maar ook normale dingen zoals couscous en champignons

precies dit!

1 like

hahaha, ondanks het feit dat dit een beetje lullig en zeker niet klantvriendelijk is, moet ik hier wel om lachen!

1 like

Ja dat vinden ze ook leuk en met de post komt ook vast goed.

Ken ze al zo lang en dan vergeet je gewoon de namen:sweat_smile: