Moet even klagen: ik heb altijd nogal last van mijn bovenrug/nek, met redelijk veel pijn en ook nog vage klachten (zoals een ruis in mijn oren en vlekken/wazig zien) die erger worden als mijn bovenlijf nog vaster zit. Op werk stond ik altijd al vaak op, deed ik een paar oefeningen tegen gespannen spieren, monitorhoogte etc aangepast, elke week naar de fysio, mensendiecktherapeut, sportte meer, deed regelmatig yoga, en nog was het niet weg. Na jaren al last is het ZO mega frustrerend. Heb er vandaag ook weer bovengemiddeld veel last van terwijl ik al een maand vrij heb dus computerwerk is nu ook het probleem niet.
Ben er gewoon zo klaar mee, sinds mijn borsten nog een cupmaat zijn gegroeid is het nog erger geworden (ze zijn altijd al groot geweest). Vrees dat ik binnenkort toch echt aan een borstverkleining moet omdat de klachten steeds erger worden wat ik heel kut vind want ik wil niet in een “gezond” lichaam snijden als dat niet hoeft. Maarja zo gezond is het dus ook weer niet want ik loop hier al jaren mee aan te klooien en heb er echt wel een hele hoop klachten van.
Ben een beetje bang dat het hierna dan nog niet opgelost is en waar heb ik het dán voor gedaan… maar het kan echt bijna niet anders. En weet ook al een aantal jaar dat dit uiteindelijk waarschijnlijk wel gaat gebeuren, het is meer een kwestie van wanneer het gebeurt ipv óf het gebeurt.
Goed hier is verder niks nuttigs op te zeggen maar vandaag ben ik het gewoon even goed zat en ik kan er nu niet van slapen. Ugh.