Wat je even kwijt wilt #25

Oh ja, maar dat heb je snel als je mensen niet met hun namen aanspreekt. Soms vergeet voor een momentje wat de namen van mijn ouders zijn, of dat ze überhaupt namen hebben

1 like

Jaaaaa m’n werkdag is voorbij en ik heb nu officieel voor het eerst in 1,5 jaar 2 weken vakantie!! (in die tijd nooit langer dan 4 dagen achter elkaar vrij gehad) Ben echt heel blij nu :blush: Toen ik naar buiten liep hoorde ik keihard vanaf de kermis vlakbij dat nummer “Freeeeedommmm, yeah freedooooooom!” uit speakers knallen. Moest echt hardop lachen om hoe toepasselijk het was :grin:

38 likes

Ja echt kut he… Ben nu al de uren aan het aftellen slaat nergens op. Geniet nog even van je vrije dag :kissing_heart:

1 like

Geniet van je vakantie!

1 like

Dankjewel, dat gaat zeker goed komen! Eerst een weekje thuis (en naar de Efteling yay), daarna een weekje Griekenland :blush:

7 likes

Ja precies! Ik doe dat nu ook: lekker pokébowl besteld en chocola eten en niks hoeven delen en series bingen die hij niet leuk vindt. Heeeerlijk soms

1 like

Ik werd op Tinder ‘slim thicc’ genoemd door een gast en voel me nu helemaal goed over m’n lichaam. Ik ben meestal juist bezig met haat hebben aan mijn bovenbenen

7 likes

Jij ook! Hopelijk valt het allemaal mee morgen.

1 like

Ja, vind ik ook wel een beetje. Maar goed, zij moeten ze kopen en sjouwen, haha. Ik niet.

1 like

Ik heb dit ook… zo erg :weary: ben al 1,5 week ermee bezig dat ik dinsdag weer moet beginnen. Verdenk mijn lichaam er ook van dat ik nu ziek ben, omdat ik geen zin heb om te gaan werken.

1 like

Haha ik dreig altijd met een kort en pittig kapsel als mijn vriend er iets over zegt, dan is hij er weer snel klaar mee.

3 likes

Soms ben ik zo dom, ik verbaas mezelf er af en toe gewoon over. Ik zit nu great british bake off van donderdag terug te kijken, maar ik had al een deel gekeken. Dus “hervatten” vroeg de tv. Ja klikte ik en toen die aanging dacht ik ‘wejo, hij gaat precies verder waar ik gebleven was’. Uhu. Dat is hervatten :thinking::see_no_evil:

21 likes

Vandaag heerlijk zo’n typische Nederlandse kringverjaardag gehad. Call me Berta maar ik vond het echt gezellig en fijn om iedereen om wie ik geef zo dichtbij te hebben :blush: Nu alleen wel echt doodmoe haha

16 likes

Wat een dooie dag vandaag. Het enige wat ik heb gedaan is wat kleding uitgezocht en Netflix gekeken. Het is 8 uur maar ik ga het liefst nu al naar bed. Morgen weer werken.

2 likes

Ben dus sinds maanden weer ongesteld en heb echt zieke cravings, niet normaal. Dus ik zeg dat tegen mijn vriend, hij kijkt in de kastjes, en warempel daar staat een pak browniemix. Gaat hij mij zielig aankijken of ik die mix wil maken!? Heb nog net zijn hoofd er niet afgebeten en nu heeft hij het klaargemaakt en gaat het de oven in. :ok_hand:

Edit: hij zei ook echt kijk op het pak staat dat het maar tien minuutjes duurt! Hij is een half uur bezig geweest, haha, mij hou je niet voor de gek met die fake tijden op pakjes.

10 likes

Kijkt iemand “Zelfbouwers Rotterdam” op videoland? Een soort van het Blok maar dan zonder opdrachten (ze gaan een oude school omtoveren in 5 appartementen) Love dit soort klusprogrammas

6 likes

Heerlijk vandaag mijn verjaardag en lekker helemaal niks gedaan.

12 likes

Gefeliciteerd!

1 like

@Nox gefeliciteerd!

Ik heb net super kneuterig het 50 jarig huwelijk van mijn oudtante en haar man gevierd. Ik kende bijna niemand (mijn familie woont allemaal in Den Haag/Ams en ik ben opgegroeid in Zeeland) maar het was super gezellig!!

3 likes

Huisbaas vragen? Of complexbeheerder? Zou er niet zelf aan gaan knoeien eigenlijk.

1 like