Ik wilde vandaag veel studeren uit een soort van anti-heimwee-eenzaameheids-actie, maar er kwam echt niks uit m’n vingers dus nu ga ik maar rode wijn drinken en Zomergasten kijken. Ik voel me 50 jaar oud.
Ja heb ik gekeken! Jij al af?
Van mij had er nog wel iets meer van het bouwproces in gemogen. Maar ondanks dat zijn dat soort klusprogramma’s heel leuk.
Neeee er zit weer een muis binnen. Dit is echt al de vierde dit jaar leave me alone
Oh ik heb dit ook een keer gehad! ook met Sonos boxen… Mijn vriend zat bij een vriend van hem, dus ook niet in de buurt ofzo. En hij wilde daar dus iets afspelen maar op de een of andere manier speelde het dus thuis af, in de slaapkamer om 2 uur ‘s nachts
Zat echt rechtop in bed…
Nou was prima te nassen nu heb ik alleen nog zin in suikerbrood en roomijs, haha. Morgen weer een dag.
Heb zojuist mezelf gestalkt op de insta stalksite omdat ik een geheugen van een goudvis heb.
Mijn vriend belegt voor zich zelf in aandelen en hij denkt dat een aandeel die hij heeft morgen goed zal gaan stijgen. (Vanwege kwartaalcijfers ofzo) En nu ben ik daar zenuwachtig voor echt wtf, maar goed zou wel chill zijn als het stijgt off course.
Oh man, las net jullie berichten en dacht: ohh dat is echt schrilken!
Lig ik nu in bed, gaat de wekkerradio opeens op de radio zender. Man schrok me echt dood! Hij staat aan de andere kant van het bed en heb hem letterlijk nog nooit aangehoord.
Bizar toeval dit…
Hahah lekker doen!
Because it’s your birthday!
Gefeliciteerd!
Vanmiddag tijdens formule 1 spontaan bedacht dat we over 4 weken naar de grand prix in Spa gaan, en meteen tickets gekocht! Zo’n zin in.
Gefeli!!! Bananen = fruit = gezond, dus prima healthy snack zou ik zeggen! Waren de brunch ideeën ook voor je verjaardag vandaag? Verjaardagen zijn de beste vreetdagen!
Ik ben misselijk dus automatisch zegt mijn moeder ‘MISSCHIEN BEN JE WEL ZWANGER’
Misschien heb ik wel rotte hambuger gegeten
Ik zit hier alles bij te lezen nu ik eindelijk weer een beetje oké ben na vandaag kapot te zijn gegaan van een kater, omdat ik gewoon vergeten ben tijdens de avond en vlak voor het slapen (veel) water te drinken en dan lees ik al die tips een stukje terug en sla ik mezelf nog meer. Wat een helse dag
Ik ook en ik heb echt géén zin. Ben ook maar bier gaan drinken maar nu voel ik hem een beetje hangen en wordt morgen helemaal vervelend
Ja ik ben ook heeeel boos geworden op mijn vriend haha
Idd echt heel gek dat dat kan gebeuren…
Bohhh jongens wat was mijn vrijgezellenfeest TOP. ik heb zó hard genoten. Wel nu een dikke enkel maar dat mag de pret niet drukken
Wat heb je allemaal gedaan?
Naar de Gaypride in Amsterdam geweest en toen we thuis waren zijn we hier nog de stad ingegaan. Half 7 lagen we in bed
Hoe gaat het steeds op de Canalparade met die hoge kunstwerken onder de bruggen? Stoot ook niemand zijn/haar kop tegen die bruggen?
Ik woon vlak naast het spoor en ze zijn hier gewoon bezig met werkzaamheden aan het spoor en ik hoor het zelfs met het raam dicht, wil gewoon slapen