Wat je even kwijt wilt #25

Eindelijk een vakantie geboekt!!
Het budget van m’n vriend was redelijk beperkt, dus we wilden eigenlijk niet gaan, maar gelukkig toch iets kunnen vinden waar wij allebei blij mee zijn. Over een paar daagjes dus lekker genieten van de Griekse zon! :smiley:

14 likes

Ik heb gisteren gekeken via tv. En alle dingen die te hoog waren, waren of gevuld met lucht of inschuifbaar. Dus of ze lieten ze leeglopen of schoven ze in. (Of flexibel, dan werden ze door de burg naar beneden ‘gedrukt’) Rik (de presentator gisteren) vertelde ook dat er wel eens iemand zijn hoofd stootte aan die bruggen.

1 like

Moet even klagen: ik heb altijd nogal last van mijn bovenrug/nek, met redelijk veel pijn en ook nog vage klachten (zoals een ruis in mijn oren en vlekken/wazig zien) die erger worden als mijn bovenlijf nog vaster zit. Op werk stond ik altijd al vaak op, deed ik een paar oefeningen tegen gespannen spieren, monitorhoogte etc aangepast, elke week naar de fysio, mensendiecktherapeut, sportte meer, deed regelmatig yoga, en nog was het niet weg. Na jaren al last is het ZO mega frustrerend. Heb er vandaag ook weer bovengemiddeld veel last van terwijl ik al een maand vrij heb dus computerwerk is nu ook het probleem niet.

Ben er gewoon zo klaar mee, sinds mijn borsten nog een cupmaat zijn gegroeid is het nog erger geworden (ze zijn altijd al groot geweest). Vrees dat ik binnenkort toch echt aan een borstverkleining moet omdat de klachten steeds erger worden :cry: wat ik heel kut vind want ik wil niet in een “gezond” lichaam snijden als dat niet hoeft. Maarja zo gezond is het dus ook weer niet want ik loop hier al jaren mee aan te klooien en heb er echt wel een hele hoop klachten van.

Ben een beetje bang dat het hierna dan nog niet opgelost is en waar heb ik het dán voor gedaan… maar het kan echt bijna niet anders. En weet ook al een aantal jaar dat dit uiteindelijk waarschijnlijk wel gaat gebeuren, het is meer een kwestie van wanneer het gebeurt ipv óf het gebeurt.

Goed hier is verder niks nuttigs op te zeggen maar vandaag ben ik het gewoon even goed zat en ik kan er nu niet van slapen. Ugh.

Nee ik ook :pensive: Het erge is dat ik het al jaaaaren heb. Vond mezelf al oud toen ik 22 was ofzo :face_with_raised_eyebrow: sloeg echt nergens op maar ja… Ik ben ook nog helemaal niet klaar voor kinderen, en om super burgerlijk te leven enzo dus zit de laatste tijd ook een beetje in een soort existentiele/ quarter life crisis haha.

24 graden en regen, is het blote benen weer?

• ja
  • nee

0 stemmers

Weet niet of daar idd je klachten vandaan komen maar ik heb ook een verkleining gehad en het viel me alles mee… mijn klachten zijn nu eigenlijk weg en ben er heel blij mee… zou willen dat in het eerder had gedaan…

1 like

:wink:

1 like

Ben nu bij aflevering 4 ofzo! Vond het grappig dat dat ene stel ff een maandje op vakantie ging

Ah zo dom haha, ik wist dat er zo’n site bestond maar ik zocht op blote benen hahah, nog niet helemaal wakker!

Ik plan altijd expres de tandarts op het eerst mogelijke tijdstip en altijd zit ik te wachten. Zo irritant.

Haha klinkt gezellig. Zag ik er in je droom ook uit als Helga uit Allo Allo?

2 likes

Same!! :frowning: Maar alsnog gefeliciteerd vandaag (en jij ook @Oprah!), hopelijk heb je ondanks de ik-word-ouder-struggle een fijne dag! :biggrin:

Grappig hoe dat werkt hè, zeker als mensen een avatar hebben van een bekend persoon denk ik toch aan Jennifer Lopez / Karl Lagerfeld / iemand uit OITNB / etc aan de andere kant van het beeldscherm. :joy:

1 like

Ik heb dit een tijd lang ook gehad. Maar de gedachte dat ik in m’n vroege 20e jaren echt alles eruit heb gehaald wat zo ongeveer mogelijk is maakt het voor mij wat makkelijker. Als ik dan al een relatie had gehad met kind en huisje boompje beestje had ik dat moeilijker gevonden. Maar ik begrijp je wel!

Ik ben zooooo MOE, heb gister oxazepam gehad en ook wijn en jezus ik slaap half.

Berghain? Daar schijnt er standaard een te zetten die het lekker vindt als iemand over hem heen plast. Mijn ex werd door hem ook gevraagd. Maar volgens mij zijn er nog wel meer daar.

1 like

Haha oh gezellig! Althans, hoop dat het een leuke droom was en geen nachtmerrie :grimacing:

Ieeh wat eng. Je hoort toch ook weleens dat kinderen geesten o.i.d. kunmen zien. Geloof er zelf niet helemaal in, maar zou hier ook de kriebels van krijgen :joy:.

1 like

Ik zou kunnen poetsen ,ik zou de diepvries kunnen ontdooien of de badkamer kunnen doen. Maar nee ik zit op de bank.

5 likes

Haha, ja ik ken heel veel mensen die als kind ‘oude mannen/vrouwen’ zagen.
Ik weet niet hoe oud je kind is, maar kan je niet vragen tegen wie hij zat te kletsen?

1 like

Pff ik moet eigenlijk heel hard leren voor mijn herexamen, maar ik heb zo geen concentratie en motivatie :disappointed: