Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb zin om make up te kopen en naar de stad te gaan. Beetje jammer dat ik moet werken :sob:

1 like

3 weken is toch echt heel kort? En dan al vijf kijkers is best veel toch? Wanneer ga je in je nieuwe huis?

4 likes

Ik ben gister thuis gekomen van vakantie, en kan een pakje ophalen met nieuwe haarzeep. Ik ga zo zonder te ontbijten dat pakje halen en dan mn haar wassen met mn nieuwe zeep en heb er zin in!!!

2 likes

Online bestellen :biggrin:

Haha sowieso!

Ohhh ik zou echt het geduld niet hebben om een huis te verkopen, je wil toch gewoon dat het NU verkocht wordt en dan ook nog eens voor de vraagprijs of meer. Succes!!

1 like

Ik werd vanochtend echt hardop lachend wakker want ik had gedroomd dat mijn vriend en ik een trio gingen doen en dat meisje onder dekens kroop voor oraal en toen gillend weer boven kwam omdat mn vriend en ik stinkende ruften onder het dekbed hadden gelaten :joy:

27 likes

Hahaha ja! Ik voel me gelijk minder speciaal

1 like

Hahaha helaas! Hij is wel vrij bekend daar. Volgens mij zijn er ook redelijk wat mensen die weigeren, dus dan moet je nou eenmaal best wat mensen aanspreken. Weet zeker dat hij je alsnog reuze speciaal vindt hoor! :wink:

4 likes

Ik heb zojuist een tandartsafspraak gemaakt en nu ben ik trots en nerveus tegelijkertijd.

1 like

Maar begon die echt te praten praten? Dus iets wat ie eigenlijk nog niet kan zeggen?

Maar wel heel creepy idd! Snap dat je je helemaal kapot schrikt :confounded:

1 like

Dat ene stel met een jongen uit afrika… zoooo klef. De hĆ©le tijd kusjes geven na zowat elke zin. :nauseated_face:

Ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen!

Je kunt het! <3

1 like

Hahahahahah omg als ieh ineens uit het niks ā€œHeey mevrouw Janssen u heb ik allang niet meer gezienā€

26 likes

Ik ga zo ijsjes trakteren op kantoor. Ik heb er alleen veel te veel. Zijn te veel mensen op vakantie of ziek.
Dan maar wat bewaren voor morgen? Of alles weer naar huis nemen en daar opeten.

Ik quote mezelf even haha @Twonights. Hier had ik alle artikelen in gezet :blush:

1 like

Ja ik was ook zo’n kindje haha! Mijn moeder vond het zo creepy, snachts schreeuwde ik dat ik mensen zag en hele gesprekken toen heeft ze een of andere man thuis laten komen om spreuken oid over mij te doen en zout over me te gooien en toen was het daarna blijkbaar over

Ik kan het van mijn studie als de erg vele fantasie die kinderen hebben waardoor ze mogelijk ā€œdingen zien die er niet zijnā€ maar wil ook wel mijn moeder geloven haha :full_moon_with_face:

1 like

Mijn bedrijfje de Notitieboom staat vanaf vandaag ingeschreven bij de KVK :smiley:

34 likes

Ik heb gisteren echt zo ziek hard op mijn tong gebeten, nu nog last van. :cry:

1 like