Ik werd gisteren weer twee keer schreeuwend wakker omdat ik droomde over ratten die op de grond en in mijn bed liepen. Mijn vriend werd ook helemaal wakker met een hartaanval haha. Ook droomde ik weer voor de zoveelste keer dat ik iemand per ongeluk had vermoord en dat we dat lijk weer moesten verbergen. Dit keer was het met mijn zus, en toen gooiden we dat lijk in zo’n ondergrondse afvalcontainer Waarom droom ik dit zo vaak man jezus christus hahaha. In een alternatief universum ben ik wel de meest grote kluns ever dat ik continu mensen ‘per ongeluk’ vermoord hahaha. Volgens mij heb ik echt al 10 lijken moeten opbergen ofzo
Ik ben op vakantie in Mallorca en buiten het feit dat we bijna 48 uur zonder koffers zitten is het hier zooo fijn. Ben zo blij met mn vrienden En we hebben zoooo’n mooie villa.
Ps koffers komen vandaag (hopelijk)
Eh mijn huisgenoot meldt even terloops dat ie vanaf volgende week een week op een puppy gaat passen? In ons huis dus? Ik vind dit echt vreemd.
Gelukkig ben ik de helft vd week niet thuis maar dit soort dingen overleg je toch van tevoren (voordat je het afspreekt).
HAha, dit is echt ruim 20 jaar geleden denk ik… en het was een oude man
Maar mijn moeder heeft het er nog over. Blijft een gek verhaal
hahahaha
Elke facking eerste maandag van de maand krijg ik een HARTAANVAL om 12.00
Daar ergerde ik me ook ontzettend aan pfff die vragende ogen ook elke keer als ze hem aankijkt.
Hahaha m’n vader is de ramen van m’n slaapkamer aan het schuren en straks verven, dus ik zie steeds zijn hoofd in mn ooghoek naast me verschijnen terwijl ik aan m’n bureau m’n lunch voor de laptop eet
Oh wel heel kut dat het niet voldoet aan de verwachtingen inderdaad. Maar ik hoop voor je dat het allemaal goed komt!!
Fucking hell volgens mij wonen er ratten op mijn dak ik hoor de dag en nacht dingen/dieren rennen over mijn dak
Misschien kan je dit beter plaatsen in het Rotterdammerts Unite topic?
Och ja natuurlijk, oeps. Dankjewel!
Ah nee dat is kut zeg. Kun je geen oproepje op sociale media plaatsen?
Misschien zijn het vogels? Wij hadden een vogelnestje onder het dak en hoorden daar veel van
Ja ik weet het niet, ik hoor echt rennen/pootjes. En zag vorige week een rat lopen. Maar er zitten ook veel kraaien hier.
Yeeesss zo lief, vader en zijn vriendin nemen me vanavond mee uiteten om mijn eerste vakantiedag te vieren. Lekker naar de Griek en mijn vriend gaat ook gezellig mee
Ik moet zometeen werken. Ik hoop dat ik met een leuke collega werk en geen zuurpruim…
Ik dacht altijd dat het muizen waren toen ik nog thuis woonde. Was/is het een steenmarter.
Geef me dan maar muizen.
Omg ik werd net in de auto door iemand op de fiets uitgemaakt voor brillenjood hahaha
Bedoel je Bre? Volgens mij was hij van Surinaamse afkomst maar idd geen zin zonder schatje/liefje echt om te kotsen