Wat je even kwijt wilt #25

Ah ok, heb maar 2 keer gekeken dus heb het ws verkeerd onthouden.

Een vriend van mijn vriend is nu onze vloer aan het liggen en ik zit er maar wat awkward bij hahaha. Hij is zo gefocust, dus kan ook niet echt met m praten. Mn vriend is zelf bezig in ons andere huis :joy: ongemakkelijk

Ah wat rot zeg. Misschien inderdaad ergens een oproepje plaatsen en kijken of je ze nog terug kan kopen? En heb je anders nog iets anders van je opa?

1 like

Mijn vader had enkele “vraagstukken” die hij wilt bespreken. Ik heb een vermoeden maar ik laat me “verrassen”. Ben benieuwd vanavond.

1 like

Ik moet een ‘stripster’ boeken voor het afscheidsfeestje van mijn baas maar wauw wat is dit moeilijk. Allemaal shady sites, mensen die niet eens Nederlands spreken. Ik heb nu gekeken naar een meisje dat echt heel veel ervaring heeft op televisie en beurzen maar zij zal vast wel onbetaalbaar zijn.

Vandaag weer aan het werk na een aantal weken vakantie, kan er maar moeilijk inkomen

Mijn vriend en ik willen nog een dagje/nachtje weg in Nederland. Niet in Noord-Brabant, en Maastricht zijn we al geweest. Rotterdam, Nijmegen en Amsterdam kennen we ook al. Iemand nog verrassende tips? Het is lastig haha. Mag overigens ook net over een landsgrens zijn. Als het maar niet té ver (en duur) is.

1 like

Zeeland? Ik hou van Zeeland.

2 likes

Ik krijg er gelijk ‘onze mannen’ vibes van

4 likes

Oh ja dat is ook een plek waar ik te veel kom want opgegroeid haha die had ik er even bij moeten zetten! Maar wel bedankt voor het meedenken :blush:

1 like

Zwolle! Ik kom uit die omgeving en vind het echt een hele leuke, mooie stad met veel goede restaurants. + mooi theater, leuke stadstouren etc. Ideaal voor een weekend weg.

1 like

Is dat voor dat goede doelen baantje? Wat een rare organisatie zeg

14 likes

Groningen is leuk! Of Haarlem. Gent misschien?

1 like

Ik ben nu benieuwd welk dorp bij Nijmegen, als je dat wil zeggen!

Haarlem.

Groningen <3

2 likes

Hebben jullie een vakantiepark thuis? :open_mouth:

1 like

Eh hier heb ik niks op te zeggen, sorry

@HvO ja we gaan een weekend weg met zn allen (vorig jaar gewonnen met iets, maar toen werkte ik er nog niet) en hij stopt daarna met werken. Het leek mijn collega’s een leuk idee om dan een stripper te bestellen voor hem
 haha

Scrubs staat op Videoland. Find me on the couch bij m’n tv de rest van mijn vakantie :heart_eyes:

2 likes

Ik vind het niet echt een topidee maar ik vind het wel interessant, ben er heel nieuwsgierig naar hoe het allemaal werkt dus ik dacht nouja ik wil het wel regelen. Maar het staat me ethisch wel een beetje tegen. Ben nu ook echt op zoek naar een spontane meid die de lol er van in ziet en het zelf ook leuk vindt. Want dat vind ik wel belangrijk. Heb je tips?? :joy: