Wat je even kwijt wilt #25

Sinds wanneer zit er tzatziki op het broodje zalm van de Hema in plaats van roomkaas :frown: ik ben teleurgesteld

Haha al anderhalf jaar jaar, sorry

Oh haha ik kom er blijkbaar niet zo vaak :grimacing:

Heeft iemand een tip voor een goede stoomreiniger? Kan ik ook in elke stoomreiniger schoonmaakspul gooien? Vind het wel belangrijk dat het lekker ruikt haha

Heb een karcher, super tevreden over, maar volgens mij raden zij niet aan om schoonmaakmiddelen in het waterreservoir te doen.

2 likes

Bedankt voor alle tips!! We hebben grondig naar alle opties gekeken en uiteindelijk zijn we op Keulen gestuit haha dus dat wordt het!

8 likes

Yummm uien stamppot vanaaf :heart:

( nee geen gore hutspot maar uien smoren met balsamico azijn spekjes en dan door de aardappels pleuren en stampen natuurlijk)

7 likes

Was even in de action en een vrouw vroeg of ze nog water hadden, nee hadden ze niet meer, of in ieder geval niet die zij wilde (“de blauwe”, zonder smaakje en zonder prik). Gaat ze vervolgens met haar ogen rollen en tegen een vriendin zeggen “ugh ze hebben geen water meer”, zegt die vriendin “jezus, sowieso achter nog wel maar daar kijken ze hier nooit.”

Eh¿¿ Gewoon plat water gaat t om. Loop dan ff twee meter verder naar de appie of beter nog haal t uit de kraan.

12 likes

brb even terug fietsen om ze dit te vertellen

5 likes

Keulen is heel leuk! :blush::blush: Als je van geschiedenis houdt hebben ze ook toffe dingen om heen te gaan!

1 like

Heuj dit herinnert me aan je oproep voor schoonmaken, klopt dat? En daarna geitjes knuffelen? :heart_eyes: was dat niet binnenkort?

1 like

Gatsie, kom net terug van de dierenarts en m’n arme hond heeft een lampenkap aan. Ze heeft al jaren onverklaarbare jeuk en het was nu ineens zo heftig geworden dat ze half kaal is en allemaal wondjes heeft. Dierenarts zegt dat verder onderzoek doen af te raden is gezien haar leeftijd (bijna 12) en ze beter nu de rest van haar jaren medicijnen kan krijgen. En dan wel een vreselijk duur prednison alternatief, dat was even slikken maar het is het me meer dan waard.
Arm ding zit nu met haar hoofd omhoog want ze durft haar koppie niet neer te leggen met die stomme kap, heb meteen een opblaasbare kraag bestelt want dit is echt zielig.

1 like

nee dit is sowieso gemaakt voor 12 jarige meisjes die tijdens het omkleden na gym vertellen “omgggg ik wil zo graag nu een drieling en ze schattige kleertjes aandoen”

9 likes

Ik heb te weinig gegeten vandaag en voel me helemaal slecht en ik zweet me kapot. Heb wel eten in huis maar moet nog koken en daar heb ik echt geen puf voor en er komt een vriendin om 19:00 uur.

Die Olcay spreekt zichzelf ook echt tegen he. Met dr jaa waarom komt victoria secret niet met wat echtere vrouwen. En daarna heel trots vertellen dat VS de eerste was met een miracle bra.

1 like

Echt tof als je in je omgeving om hulp vraagt en niemand je kan/wil helpen :+1:t3:

Vanavond met man een nieuw crisisplan opstellen en een manier bedenken om de dagen door te komen als hij niet thuis werkt. Baal zo dat dit soort periodes elk jaar terug komen. Kan gvd nooit eens een jaar goed gaan

2 likes

Dankjewel Youtube voor het aanbevelen van deze hysterische video. Het zijn net twee pittig korte kroketjes die elkaar al jaaaaaren niet hebben gezien.

18 likes

Yesss ik ga viscuisine eten en hij is bijna klaar

5 likes

Nee vind het alsnog heel leuk om tips te krijgen ik ha ze allemaal opslaan :smiley: er komen vast nog meer weekendjes. Dankje!!

1 like

Zo als ik mn ogen dicht doe is het net alsof ik in een coupe zit vol dagjes mensen.

2 likes