Wat je even kwijt wilt #25

Ah wat balen. Mijn hond kreeg dat ook op 9-jarige leeftijd. Apoquel zeker? Is wel zeker beter spul dan echte prednison, daar had ze zoveel bijwerkingen van!

‘T is dat ik zo ver weg woon anders had ik je graag een dag komen helpen of was je welkom bij mij om even uit te rusten… knuffel! :heart:

Ik was vanmiddag in een bos waar ik als kind altijd kwam. In mijn herinnering was het zoooo groot en magisch en wauw
En nu viel het best tegen haha, zo klein vergeleken met toen??? En niet omdat het kleiner is gekapt maar omdat je als kind alles 10 x magischer en groter ziet als dat iets is waarschijnlijk
Had er niet heen moeten gaan en die mooie herinnering laten voor wat het was :sob::joy:

7 likes

Ja apoquel inderdaad. Ik hoop zo dat het aanslaat! Is jouw hond er nog oud mee geworden? Ik las dat ze sneller kanker kunnen krijgen door apoquel.

Dikke knuffel.

Ik mag hopen dat ik bij de AH to go groep zat :joy:

1 like

Pff. Het zou me supertof lijken om een VS show te zien met echte vrouwen. Vrouwen met grote borsten en kleine borsten, grote heupen of smalle heupen, zwangere vrouwen, transgender vrouwen, vrouwen in alle kleuren.

2 likes

Ik las vandaag dat ze nou een transgendermodel hebben, het begin is er. Hopelijk is het niet het einde van hun vooruitgang

1 like

Is ook alleen maar voor het idee. VS :fu:t4:

6 likes

T zou chill zijn als Vs gangbare maten zou verkopen ipv 70 tot 80 a b c d. Hoe kan je zom grote ondergoed keten hebben met zulke standaard maten.

9 likes

Aah, weer een scooter tegen een auto voor mijn huis. Ik woon aan een best wel drukke en beetje onoverzichtelijke rotonde en het is echt zo vaak raak hier. Gelukkig stond de jongen op de scooter zelf weer op en er lijkt alleen maar blikschade te zijn.

Van iglo? Zoja, welke? Eet smakelijk!

Jaa was lekker! Spinazie tomaat kaas.

1 like

Ja, ik snap wat je bedoelde!

1 like

Ik was bevriend met een toxic bitch maar ze heeft mij en een andere vriendin gedumpt voor een boy. Achter af alleen maar beter maar t is toch nog leuk om dr te stalken. Ze gaat namelijk een eigen bedrijfje beginnen en spammed daar al te graag mee. En nu ben ik zelf Notorius t.y.p fout en spel ik alles verkeerd maar zij… ze heeft op haar profiel staan Zakelijke account : bladiebla ( hahaha dat is niet haar account voordat je gaat googlen)
En ze gooit overal te pas en te onpas een extra e achter.
Ik vind t zo grappig. Succes met je bedrijf meid.

10 likes

Pff heb weer zoveel gegeten dat ik amper kan bewegen. My god, waarom moest ik nog een tweede keer opscheppen en alles opeten? :pensive:

Nog bedankt voor deze tip :grin: volgende keer ga ik er alleen ook wat leuke dingen tussenzetten

Superuur

Edit: haha, gaat lekker zo’n spoiler

6 likes

Ik ben een uurtje geleden gestoken door een wesp in mijn lip! Ik ga de komende tijd eerst de deur niet uit!

gratis fillers!

8 likes

Wauw grootste nachtmerrie! Hoe gaat het?? Erge pijn?

Ik postte laast een bericht over een wespenplaag en ik moet zeggen dat ik afgelopen weekend wel honderden wespen heb gezien in totaal denk ik, dus volgens mij komt het uit :cold_sweat: en op de radio hoorde ik over een man die gereanimeerd is omdat hij werd gestoken door een plaag in zijn tuin