Wat je even kwijt wilt #25

Mijn laptop viel net zonder waarschuwing uit terwijl ik al 45 minuten de Sims aan het spelen was zonder op te slaan😭

1 like

Ik droomde vanacht over de beste uitvinding ooit. Een magnetron die je ook op een koude stand kob zetten. Dus ik deed mn drankje even een paar sec in dat ding en poef het was koud.

10 likes

Nee je kon hem of op koud of op warm zetten. Maar je moest hem niet te lang op koud zetten want dan waren je spullen bevroren.

Maar bestaat dat niet al? Ik heb vanuit mijn Nailed it- kijkervaring geleerd dat je nooit op een warme cupcake glazuur moet aanbrengen want dan smelt het eraf dus die mensen moeten hun gebakje eerst in de supercooler??? superchiller??? Weet ik veel, in ieder geval een ding zetten dat dat ding dan supersnel afkoelt en het is geen koelkast.

1 like

ja zo zal het dan wel heten!

oohh neee horror!!

1 like

Ohh ik moet hier opeens weer aan denken. Afgelopen zaterdag was ik bij een vriendin en wij hebben allebei nogal de neiging om ons te hyper fixeren op dingen :joy:. Zoals het bij mij nu Hatari is, is het bij haar wat anders. En zij liet dan allemaal dingen aan mij en mijn vriend zien over haar ā€˜obsessies’ en op een gegeven moment zegt mijn vriend van: ’ Jezus man, ik weet niet wie erger is jij of Otzi’. En toen ging hij beslissen wie er erger was. Het was echt zo’n gesprek waarvan ik wou dat ik het had opgenomen :joy:. Zij heeft meerdere obsessies, maar op dit moment voornamelijk eentje met een amerikaanse acteur. En laatst stuurde ze mij berichten dat hij in Canada was, en dat ze naar tickets ging kijken om daarheen te gaan. Dan beweerde zij bijvoorbeeld dat ik erger was, maar dan zei mijn vriend:’ Jij wou naar fucking Canada reizen om te kijken of je hem ergens ziet. Weet je hoe fucking groot Canada is?’. Zij:’ Ja maar ik weet waar hij is’. Mijn vriend heel verontrust kijken, en ik lachen. Zegt hij:’ En jij moet ook niet lachen. Jij hebt fucking drie concert tickets gekocht voor een band die je nog geen 1 keer in het echt hebt gezien, alleen maar zodat je die gast zijn been kan berijden ofzo’…En dan zei ik weer: Sorry hoor maar ik heb geen 9 foto’s gemaakt met mijn obsessie. Zij heeft serieus 9 foto’s met de persoon waar zij een obsessie mee heeft’. Mijn vriend weer heel verontrust naar haar kijken. Haar reactie:’ Ja klopt, moet je ze zien?’ :joy:.

Toen neigde mijn vriend weer meer naar haar, en zei hij:’ Maar aan de andere kant is Otzi weer zo’n idioot die haar zelfgemaakte merch koopt. Wist je dat zij gewoon haar eigen merch heeft gekocht van een website waar ze eigenlijk geld mee zou moeten verdienen?!’. Zegt zij:’ Ja weet ik. Ik heb haar daarmee geholpen. Ze heeft die merch met mijn paypal besteld, omdat ze het jou niet durfde te vragen’. Toen ging mijn vriend een hele tirade afsteken hoe gestoord we allebei waren. En terwijl hij dat deed castte ik doodleuk een filmpje naar de chromecast en zei ik: ’ Kijk hier won Matthias een prijs voor zijn toneelstuk’. En zo ging het de hele tijd heen en weer. En de conclusie van mijn vriend was dat hij niet kon beslissen wie er erger was en dat we gewoon allebei crazy bitches zijn hahahaha :joy::see_no_evil:

18 likes

Ik ben weer zo passief vandaag!!! Word een beetje gek van mezelf.

1 like

Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden.
Heeft misschien ook te maken met het feit dat ik aan het minderen ben met koffie.

2 likes

Hahah zo werkt mijn brein wel. Weg = weg, op = op. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen, zonder snacks in huis :’)

22 likes

komt er binnenkort nog een andere datum, want dan bied ik mij vrijwillig aan :raising_hand_woman:t4:

1 like

Het is nog best een dingetje om betaalbare natuurstenen te vinden voor in een terrarium. Ik ga dus echt geen 10 euro betalen voor een klein steentje. :fu:t2:

Ik had dat in het begin ook met dezelfde ad, gaat over :heart:

1 like

Vanmorgen ontbeten in het hotel (andere keren gingen we broodjes halen in de supermarkt) en ik heb me zo vol gegeten, niet normaal :see_no_evil::innocent::woman_facepalming::woman_shrugging:

13 likes

Hotelontbijt is vaak zo lekker. :heart:

3 likes

Misschien een gek vraagje, maar heb jij ook AD(H)D? Want ik heb dat en ik kan ook echt hyperfixeren. Maar ook echt op iets stoms, dan heb ik ineens in mijn hoofd dat ik wil leren rolschaatsen en dan lees ik daar alleen maar over en kijk ik allemaal filmpjes, dat soort dingen. Schijnt erbij te horen. Mijn moeder maakte daar vroeger altijd grapjes over, nu doen mijn vrienden dat :joy:

5 likes

Ik denk het soms wel eigenlijk haha. Want ik heb al mijn hele leven best veel trekjes ervan, maar ik ben niet gediagnosticeerd ofzo :joy: Maar wat jij zegt doe ik ook haha, gewoon alles researchen wat er maar te vinden valt

Niiiice! Zo hoort het ook haha. Ik leef voor hotelontbijt

2 likes

Ja, en heb jij dan ook dat het dan ineens niet meer interessant is, en je iets nieuws hebt gevonden om obsessief over te doen? Dat daardoor ook je rolschaatsen liggen te verstoffen.
Ik vind iets/iemand of helemaal het einde en weet er alles over, of ik vind het Ʃcht niet boeiend. Ik doe niet aan de gulden middenweg

2 likes

Ik moet een rekening betalen, maar ik kan hem nergens meer vinden. Zo’n haat nu weer aan mijn chaotische slordige persoonlijkheid. Waarom mailen ze die factuur ook niet in plaats van via de post?
En ze zijn de godganse zomer aan het verbouwen in dit gebouw, word er echt lijp van.

1 like