Jij postte dit en een dag later zat er een wesp in m’n huis
Is nog nooit gebeurd in de tijd dat ik hier woon (jaren).
De ergste pijn is inmiddels gezakt, maar het voelt nog steeds heel erg vervelend.
Ik heb het gekoeld en er azijn op gedaan, hopelijk valt het dan morgen mee met de zwelling
Tandpasta erop schijnt te helpen tegen de pijn zei een collega van mij ooit eens.
Vet lekker gegeten, heel bord Grieks vlees en ijs met slagroom en banaan
Zometeen vroeg slapen, een heel lang maar leuk Efteling dagje voor de boeg!!
dat is mijn zusje haar enige vrije dag en ik heb met haar afgesproken. Noooo in mijn hoofd was het in een weekend.
Je leidinggevende bellen, lijkt me het handigste dan. Is het niet f2f of via de telefoon met je besproken dan, dat je een nieuw contract krijgt?
rotterdam heeft meer inwoners dan heel montenegro
Ik kijk La Casa de Papel en mijn Spaans is absoluut niet voldoende om het zonder ondertitels te volgen, maar ik heb nu dus net ontdekt dat een kat in het Spaans geen 9, maar 7 levens heeft. En het is idioot hoe blij ik ervan word dat ik dit opmerkte .
Wow, heftig inderdaad!
wtf hoe aso
iemand plaatst op fb dat haar fiets gestolen is en of iedereen zijn ogen op wil houden. reageert er iemand met: ach, als je dat huis daar in *** hebt gekocht, kan er vast wel een fiets van af toch haha
degene van de gestolen fiets reageert met ‘nou, nee’
en nu denk ik: was het nou een misplaatste grap of is diegene echt serieus geweest over dat huis
Ik zou een mailtje sturen en vragen of ze binnenkort een keer tijd heeft om het hier samen over te hebben. Dan hoor je het wel. Ik zou geen loonsverhoging vragen via de telefoon, het is echt fijner om dat soort dingen face to face te doen (vind ik).
Heeft iemand hier ervaring met een botox behandeling tegen een gummy smile? Ik overweeg dit en ben een beetje opzoek naar echte ervaringen
Toen mij zusje fanatiek One Direction aanhanger was(10 jaar geleden), moest ze een keer huilen toen ze ‘little things’ luisterde. Ik heb haar daar natuurlijk flink mee gepest, maar nu heb ik een sport obsessie dat ik dat nummer elke avond voor het slapen gaan wil luisteren
Ik had dat zelfs altijd al als ik melatonine gebruikte, helemaal suf de volgende dag
Voor mensen die problemen hebben met slapen, elke keer als ik dit slik slaap ik zooo lekker. Weet niet hoe het is als ik vroeg op moet, qua dufheid, neem het alleen als ik laat moet werken maar het is zo fijn.
Afgelopen tijd was mijn vriend echt niet te genieten vanwege alle vertragingen rondom ons nieuwbouw huis. Nu het einde in zicht komt leeft hij helemaal op en appt me elke dag ideeën en maakt hij schaaltekeningen van de woning Ik ben effe heel gelukkig. NU DAT HUIS NOG.
Pffff het raam van mijn auto ging ineens niet meer dicht, en nu moet hij woensdag naar de garage terwijl mijn moeder dan ook haar operatie heeft. Komt best wel kut uit allemaal.
Je kunt meerdere primaire tumoren hebben, maar dat is veel minder waarschijnlijk dan dat het steeds toch dezelfde tumor is geweest die nooit helemaal weg is geweest ook al leek dat zo.
Ja dat is het stomme… ik kan het altijd herleiden, kan altijd terug gaan naar het omslagpunt waardoor ik weer terugval, maar dat heb ik nu dus niet. M’n man wees me erop dat ik weer ben begonnen met anticonceptie en daardoor weer hormonen gebruik, maar om daar nou ineens zo depressief van te zijn kan toch haast niet?
Dankjewel voor je lieve woorden, doet me goed!
Heel erg lief, dankje♥️ Hoe gaat het met jou nu? (Als je dat niet kwijt wil begrijp ok dat ook hoor)
Ik ken het verhaal niet helemaal, maar vaak zijn het dan uitzaaiingen van de eerste kanker die pas later optreden omdat micro uitzaaiingen nog steeds moeilijk op te sporen zijn. Ze doen wel hun best om die ook te pakken met bijvoorbeeld bestraling, maar er kan altijd iets toch doorheen schieten en zich elders gaan nestelen en daar uitgroeien en dan gaat er war tijd overheen voor je het opmerkt… Dat kan je zien als je naar de kankercellen kijkt, je kunt dan bijvoorbeeld Borstkankercellen in de botten hebben oid.