Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb gisteren zo asociaal gegaapt dat mijn mondhoek ervan is gescheurd. Nu heb ik pijn elke keer als ik eet.

3 likes

Ik vind dit echt een mooie reclame! (zag 'm in de bioscoop, volgens mij is die op tv ingekort)

15 likes

Ja ik! Ik had het laatst heel erg toen ik te weinig geslapen had (5/6 uur ofzo), maar als ik voldoende slaap heb ik er geen last van. Misschien dat het bij jou ook daaraan ligt?

1 like

Ik wil morgen in m’n eentje naar de kinderboerderij, is dat raar?

• Ja doe normaal
  • Nee is leuk :slight_smile: geitjes :slight_smile:

0 stemmers

:heart::heart::heart:

Met mij gaat het opzicht wel. Nu ik weet dat ik hulp ga krijgen is er al een last weg. Ook heb ik vrijdag ineens contact gehad met een vriendin waarmee ik een jaar geleden met ruzie uit elkaar ben gegaan en daarmee 2 uur aan de telefoon gehangen en het uitgepraat. Dat was zó fijn! Ook op mijn werk zijn ze geduldig wat ook fijn is. Al deze dingen bij elkaar maakt me in ieder geval ook weer een stuk blijer. Ik hoop dat jij ook snel wat rust krijgt en je je weer beter voelt. Het is niet niks…

4 likes

den bosch
zwolle
t gooi

1 like

Ik heb net ā€˜before’ afval foto’s gemaakt en hahahah ze zijn echt vreselijk. Heb ook zo’n typisch before foto hoofd erbij getrokken en die poses zo met je armen. Wel heel lelijk en motiverend

8 likes

Ik vond het wel leuk dat Hanna Bervoets zo lekker analytisch overal in ging hahaha. Maar ik kreeg van de interactie met Janine wel beetje ongemakkelijke gevoelens, leek niet heel soepel te lopen? Alsof ze allebei iets heel anders wilden met ā€˜t gesprek

1 like

Ik was vandaag met mijn ouders naar de kermis geweest om even overheen te lopen en kreeg van mijn moeder zo’n lekkere grote kermisspek.

Kom ik net thuis krijg ik een appje dat ze de spek wel zal verstoppen voor Mn pa hem op heeft… ben hem dus vergeten terwijl ik dr zóveel zin in had! :sob:

3 likes

Sorry heel flauw, zeker aangezien het best een serieuze post is, maar moest hier toch wel even om gniffelen. Niet helemaal het beoogde effect :crazy_face:

Maar ik hoop dat je niet meer zo’n last zult hebben van de pil na je zwangerschap! (Of gewoon geen pil meer hoeft te gebruiken.) En dat je ondanks je crazy hormonen nu maar een mooie zwangerschap mag hebben.

18 likes

Gatver. Zomer met Art wordt mede mogelijk gemaakt door het dolfinarium. En Sander Schimmelpenninck zit de hele week aan tafel. Reden genoeg om niet meer te kijken.

10 likes

Ieuw bestaan die?

2 likes

Omg @Lula ban-alarm :oncoming_police_car:

2 likes

Ja prima. Jongens @Lemongrab heeft een zelf aangevraagde ban.

Ja, misschien maar beter voor iedereen. Niet in de laatste plaats mijzelf.

2 likes

Ik vind hem heel aantrekkelijk.

Net vliegtickets geboekt met ryanair, gedoe altijd met wat je extra kan boeken ed.
Hopelijk op terugweg geen vertraging want volgende dag moet ik gewoon vroeg werken.:see_no_evil:

Oh dat was bij ons niet bekend, werd toen nog gezegd dat er niet echt bijwerkingen van bekend waren. Nee mijn hond is helaas niet heel oud meer geworden, was trouwens volgens mij 7,5 a 8 toen ze jeukklachten kreeg en prednison en apoquel, en is helaas uiteindelijk maar 9 geworden. Kreeg vage blaas/nierklachten en veel overgeven en toen epileptische aanvallen. Maar het kan natuurlijk heel goed zijn dat apoquel al die tijd symptomen heeft onderdrukt van een onderliggende ziekte, hoeft niet perse de oorzaak te zijn. Zijn er helaas nooit achter gekomen wat ze precies had

Hey valt het jullie ook op dat, nadat je iets hebt gepost, je scherm ineens een stuk is ingezoomd in dat topic? Op de telefoon
Heb het sinds die update van laatst om 6 uur in de ochtend :grinning:

Nee is leuk! Ik ging met mijn vriend maar toen we aankwamen waren er teringveel kinderen, echt elk stoeltje was bezet op het terras en je moest echt door een zee van peuters waden zeg maar, en toen wilde hij niet meer. Heb het hem nog steeds niet helemaal vergeven, al durfde ik toen ook niet meer. Ik wil echt een peuter lenen ofzo. Maar we gaan een keer terug als het niet de eerste dag van de vakantie is. Maar is leuk! Hoop alleen voor je dat er niet zo schijtveel kinderen zijn als daar toen.

1 like