Wat je even kwijt wilt #25

Klinkt als een verdomde goede verjaardag!

1 like

Ik hoop het ook niet!! Maar we gaan het zien. En anders ontvoer ik gewoon een baby!

1 like

Jammer maar je hebt je in ieder geval alsnog dik vermaakt

1 like

Wat een dienst deze avond.
Ik stink, heb me kapot gefietst naar iedereen en ondertussen tot 23.30 gewerkt ipv 22.30.
2 extra belletjes afgehandeld en nog eens 2 extra mensen geholpen.
Kapot.
Toe aan vakantie

1 like

Wow, dat ik daar niet aan gedacht heb :grimacing: veel plezier!

Jongens ik zit met een dikke citronellakaars in de tuin te chillen en heb serieus maar twee muggen gehoord en heb geen jeuk. Wat een uitvinding. En omdat ik hier al heel lang stil zit te wezen hoor ik allemaal beestjes in de tuin lopen :heart_eyes: volgens mij sowieso muisjes maar ook een egel denk ik want er hoestte net iets dat leek op een oude man met longontsteking en zo klinken egels volgens mij. Of er loopt een oude man met longontsteking in mn tuin te hoesten. Hoop het niet.
Ben helemaal zen, laf it.

27 likes

Yesssss mug die me al een tijdje lastig valt kwam op mn hand zitten. Heb hem vermorseld!

1 like

Mijn vakantie is voorbij :weary: en ik wist niet eens dat het nog donker was op dit tijdstip

1 like

Tony Chocolonely heeft echt een leuke vacature! Zelf ben ik helaas geen ‘food innovator’, maar misschien hier iemand wel? Grijp dan je kans!

2 likes

Sluit toevallig wel aan bij mijn profiel, maar ik snap niet wat het verschil is met het NPD team? Maar thanks, ik ga wel solliciteren! :slight_smile:

1 like

Ik moet zo weer naar de huisarts om te kijken of ze me weer de medicatie wil geven die de vorige keer erg heeft geholpen. Het is alleen altijd zo’n gedoe en ze doen zo moeilijk, dus ik ben echt zenuwachtig

Toen wij laatst in de tuin zaten met één grote citronella kaars (zo een met 4 lonten) en nog 3 kleine citroen theelichtjes, gingen de muggen gewoon letterlijk op de rand van die grote kaars zitten :+1:t3:. Jij hebt meer geluk zo te lezen haha.

2 likes

Ja heb besloten om niet meer verder te gaan met de nuvaring als ik dit doosje leeg heb (heb er toch €40,- voor moeten betalen dus vind het ook weer zonde om het niet af te maken haha).

Ik heb na beide zwangerschappen geen pil meer gebruikt, dus pas sinds kort weer anticonceptie en m’n zoontje is inmiddels ruim 2. Maar als het goed is krijg je in de kraamweek van je verloskundige een heel lijstje en een gesprekje over anticonceptie :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gefeliciteerd met de zwangerschap trouwens! En bedankt voor je lieve berichtjes!

1 like

Ik word net wakker geappt. Fuck die shit echt.

Vandaag officieel mijn eerste dag vakantie. Omg dit is het leven jongens haha

25 likes

Nee niet iedereen kon dat waarderen volgens mij haha. Maar ik vond het juist wel fijn, bij elk fragment kon ze heel duidelijk vertellen waarom ze dat wilde laten zien en wat ze er opvallend aan vond, ik heb dat liever dan “ja vond het gewoon mooi” of “dit fragment deed me denken aan vakanties in Frankrijk als kind” . Alleen was Janine Abbring volgens mij totaal niet ingesteld op deze insteek wat me een beetje tegenviel want wat verwacht je anders van iemand die al 11 jaar televisie recenseert haha

1 like

Ik meen me te herinneren dat jij maar 1x per jaar vrij bent van werk dus heel veel plezier en ik hoop dat je lekker kunt genieten hiervan!!

1 like

Klopt! Dank je! :blush: Ik ben er inderdaad buitensporig van aan het genieten om gewoon even niks te hoeven doen haha. Ik ga dit jaar alleen nergens naartoe op reis, maar ja vakantie in eigen land en gewoon een beetje chillen is ook ok voor een keer :joy:

1 like

Ja joh, zolang je maar even kunt relaxen en op adem kunt komen. Doen waar jij zin in hebt!

1 like

Sinds mijn AD verhoogd is slaap ik zó slecht! Nu geswitcht van ‘savonds innemen naar ‘smorgens innemen en ik ben nu zo misselijk? Hoop maar dat het door de switch komt