Same, mijne was niet leverbaar :(. Zoooo moe en hele tijd gapen, echt vette bijwerkingen! Volgens mij slikken wij hetzelfde? (Uit het AD-topic?).
Zou kunnen! Ik moest voor twee soorten medicatie wisselen, ook nog mijn ritalin. Dus ik weet ook niet welke de boosdoener is. Welk merk heb jij nu?
Accord en ik had Teva. Echt vervelend!
Ik weet niet of dit nu nog is maar ze ging pas op vakantie en toen niet online. Misschien nu nog op vakantie. Als de wel terug is lezen we dat zo haha dan heb ik niks gezegd.
Wat sympathiek dat ze het zo kenbaar maakte!
Ik ben van Teva naar Sandoz gegaan, ik snap echt niet hoe het zo’n groot verschil kan maken
Ja dat heeft mijn psych wel eens uitgelegd, heeft met vulstoffen te maken geloof ik. Mijn migrainepillen zijn ongeveer een jaar geleden ook van teva naar resp Sandoz gegaan en ik heb die teva nooit meer gekregen.
Ja, zo vervelend. Soms voelt het alsof er een beetje met je gespeeld wordt. Tenminste, zo ervaar ik het
Ik heb afgesproken met een schoolgenoot die ik nog nooit ‘live’ heb gesproken, volgens mij gaan we eten. Ben zo benieuwd!
Ik heb sinds jaren weer poffertjes gegeten, was vergeten hoe lekker ze waren
Er is een rotterdam topic!
Maar er is vanaf deze week pleinbioscoop. Misschien leuk in de avond.
Vanaf waar verzendt Vistaprint? Mijn bestelling is onderweg maar is er pas over twee weken!!
Verzenden ze niet gewoon op een wat duurzamere manier.
Zou ook kunnen ja. Ik heb de goedkoopste/langzaamste optie genomen, zou je vanuit Canada in twee weken naar Zeeland kunnen fietsen?
Ik denk het wel. Ligt er aan waar in canada je woont. Vanaf Amerika kun je het binnen 1 dag doen.
Hahaha wat een ellende zou dat zijn
Huh zit er daar ook 1… er zijn gewoon meerdere amerikas in nederland.
@HvO daar heeft god eelt voor bedacht
Dit gaat terugkomen in een nachtmerrie.
Ik weet nog dat ik mijn medicatie voor het eerst ging ophalen met een recept van een nieuwe psych dan daarvoor. hij had een Amerk op het recept gezet en de apotheker vroeg of ik niet het cheapere merk wou. Dacht oké prima goedkoop, maar toen ik kwam melden dat ik me er naar door voelde zei de psych dat hij inderdaad niet voor niks dat andere merk had opgeschreven. Vond het vreemd dat de apotheker ook gewoon die andere aanbood eigenlijk