Wat je even kwijt wilt #25

Ja, dat had ik ook! De misselijkheid trekt vanzelf weer weg, alleen bij mij duurde het wel een paar weken. Zorg je dat je goed hebt gegeten voordat je het neemt? Wat slik je?

1 like

Ik ben zo blij met mijn psychiater! Ik was vandaag bij de huisarts om te kijken of ik ook in NL ritalin kan krijgen, ipv in BE. Alleen mijn Belgische HA had mijn dossier niet doorgestuurd, waardoor dus nergens zwart op wit stond wat ik slikte.
Nu blijkt dus dat mijn psychiater voor ik vertrok naar Belgiƫ, op mijn 18e, al op een brief naar de HA had gezet dat ik mijn medicatie eerst in BE zou krijgen en daarna weer terug zou gaan naar NL. Daardoor was ik ingedekt. Ik vind het zoo lief, want ik maakte me echt zorgen

9 likes

Ik ontbijt nooit dus op een lege maag genomen :sweat_smile: dat zal ook wel den hoop verklaren.

en ik slik citalopram

Ik zou idd wel eerst iets eten! Dat scheelt echt heel veel, al is het een banaan ofzoiets, dat werkt bij mij al.

Ja misschien toch maar aan leren om iets eerder op te staan en wat te eten in de ochtend. Haha

Al prop je een banaan naar binnen en slik je het dan pas op je werk, dat scheelt al! Als je er heel veel last van blijft houden, kan je om maagzuurremmers vragen.

1 like

Precies! :blush: Sowieso is het ook fijn dat ik niet de hele tijd hoef te werken terwijl mijn moeder geopereerd wordt morgen. Dan kan ik gewoon mijn vader op mijn gemak helpen met alles en haar een beetje steunen. Voorheen stond ik tijdens zulke gebeurtenissen dan mensen te helpen om een band op te pompen of weet ik veel wat :joy: Dus dat is wel fijn dat dat nu niet hoeft.

Oh dat weet ik ook niet, heb hem niet zó gedetailleerd gelezen haha. Maar leuk dat ik toch iemand geïnspireerd heb en dat je gaat solliciteren, succes!

Mijn laptop viel net zonder waarschuwing uit terwijl ik al 45 minuten de Sims aan het spelen was zonder op te slaan😭

1 like

Ik droomde vanacht over de beste uitvinding ooit. Een magnetron die je ook op een koude stand kob zetten. Dus ik deed mn drankje even een paar sec in dat ding en poef het was koud.

10 likes

Wat was het nut van de magnetron dan? Of eerst verwarmen en daarna meteen weer koud maken? Klinkt interessant.

Nee je kon hem of op koud of op warm zetten. Maar je moest hem niet te lang op koud zetten want dan waren je spullen bevroren.

Ahh dus een soort versnelde koelkast. Ja, dat klinkt echt best handig haha.

1 like

Maar bestaat dat niet al? Ik heb vanuit mijn Nailed it- kijkervaring geleerd dat je nooit op een warme cupcake glazuur moet aanbrengen want dan smelt het eraf dus die mensen moeten hun gebakje eerst in de supercooler??? superchiller??? Weet ik veel, in ieder geval een ding zetten dat dat ding dan supersnel afkoelt en het is geen koelkast.

1 like

Oooh een shockfreezer? Hmm

1 like

ja zo zal het dan wel heten!

oohh neee horror!!

1 like

Ohh ik moet hier opeens weer aan denken. Afgelopen zaterdag was ik bij een vriendin en wij hebben allebei nogal de neiging om ons te hyper fixeren op dingen :joy:. Zoals het bij mij nu Hatari is, is het bij haar wat anders. En zij liet dan allemaal dingen aan mij en mijn vriend zien over haar ā€˜obsessies’ en op een gegeven moment zegt mijn vriend van: ’ Jezus man, ik weet niet wie erger is jij of Otzi’. En toen ging hij beslissen wie er erger was. Het was echt zo’n gesprek waarvan ik wou dat ik het had opgenomen :joy:. Zij heeft meerdere obsessies, maar op dit moment voornamelijk eentje met een amerikaanse acteur. En laatst stuurde ze mij berichten dat hij in Canada was, en dat ze naar tickets ging kijken om daarheen te gaan. Dan beweerde zij bijvoorbeeld dat ik erger was, maar dan zei mijn vriend:’ Jij wou naar fucking Canada reizen om te kijken of je hem ergens ziet. Weet je hoe fucking groot Canada is?’. Zij:’ Ja maar ik weet waar hij is’. Mijn vriend heel verontrust kijken, en ik lachen. Zegt hij:’ En jij moet ook niet lachen. Jij hebt fucking drie concert tickets gekocht voor een band die je nog geen 1 keer in het echt hebt gezien, alleen maar zodat je die gast zijn been kan berijden ofzo’…En dan zei ik weer: Sorry hoor maar ik heb geen 9 foto’s gemaakt met mijn obsessie. Zij heeft serieus 9 foto’s met de persoon waar zij een obsessie mee heeft’. Mijn vriend weer heel verontrust naar haar kijken. Haar reactie:’ Ja klopt, moet je ze zien?’ :joy:.

Toen neigde mijn vriend weer meer naar haar, en zei hij:’ Maar aan de andere kant is Otzi weer zo’n idioot die haar zelfgemaakte merch koopt. Wist je dat zij gewoon haar eigen merch heeft gekocht van een website waar ze eigenlijk geld mee zou moeten verdienen?!’. Zegt zij:’ Ja weet ik. Ik heb haar daarmee geholpen. Ze heeft die merch met mijn paypal besteld, omdat ze het jou niet durfde te vragen’. Toen ging mijn vriend een hele tirade afsteken hoe gestoord we allebei waren. En terwijl hij dat deed castte ik doodleuk een filmpje naar de chromecast en zei ik: ’ Kijk hier won Matthias een prijs voor zijn toneelstuk’. En zo ging het de hele tijd heen en weer. En de conclusie van mijn vriend was dat hij niet kon beslissen wie er erger was en dat we gewoon allebei crazy bitches zijn hahahaha :joy::see_no_evil:

18 likes

Ik ben weer zo passief vandaag!!! Word een beetje gek van mezelf.

1 like

Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden.
Heeft misschien ook te maken met het feit dat ik aan het minderen ben met koffie.

2 likes