Wat je even kwijt wilt #25

Hahah zo werkt mijn brein wel. Weg = weg, op = op. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen, zonder snacks in huis :’)

22 likes

komt er binnenkort nog een andere datum, want dan bied ik mij vrijwillig aan :raising_hand_woman:t4:

1 like

Het is nog best een dingetje om betaalbare natuurstenen te vinden voor in een terrarium. Ik ga dus echt geen 10 euro betalen voor een klein steentje. :fu:t2:

Ik had dat in het begin ook met dezelfde ad, gaat over :heart:

1 like

Vanmorgen ontbeten in het hotel (andere keren gingen we broodjes halen in de supermarkt) en ik heb me zo vol gegeten, niet normaal :see_no_evil::innocent::woman_facepalming::woman_shrugging:

13 likes

Hotelontbijt is vaak zo lekker. :heart:

3 likes

Misschien een gek vraagje, maar heb jij ook AD(H)D? Want ik heb dat en ik kan ook echt hyperfixeren. Maar ook echt op iets stoms, dan heb ik ineens in mijn hoofd dat ik wil leren rolschaatsen en dan lees ik daar alleen maar over en kijk ik allemaal filmpjes, dat soort dingen. Schijnt erbij te horen. Mijn moeder maakte daar vroeger altijd grapjes over, nu doen mijn vrienden dat :joy:

5 likes

Ik denk het soms wel eigenlijk haha. Want ik heb al mijn hele leven best veel trekjes ervan, maar ik ben niet gediagnosticeerd ofzo :joy: Maar wat jij zegt doe ik ook haha, gewoon alles researchen wat er maar te vinden valt

Niiiice! Zo hoort het ook haha. Ik leef voor hotelontbijt

2 likes

Ja, en heb jij dan ook dat het dan ineens niet meer interessant is, en je iets nieuws hebt gevonden om obsessief over te doen? Dat daardoor ook je rolschaatsen liggen te verstoffen.
Ik vind iets/iemand of helemaal het einde en weet er alles over, of ik vind het écht niet boeiend. Ik doe niet aan de gulden middenweg

2 likes

Ik moet een rekening betalen, maar ik kan hem nergens meer vinden. Zo’n haat nu weer aan mijn chaotische slordige persoonlijkheid. Waarom mailen ze die factuur ook niet in plaats van via de post?
En ze zijn de godganse zomer aan het verbouwen in dit gebouw, word er echt lijp van.

1 like

Jaaa!! Ik heb een keer midden in mijn tentamenperiode in het weekend voor de zwaarste week de hele zaterdag verspild door dingen op te zoeken over zeekoeien

11 likes

Hahaha nou bij mij blijft er toch altijd wel een residue achter waardoor ik er nog weleens op terugkijk, of eraan terugdenk! Zo vind ik het nog steeds weleens grappig om bijvoorbeeld iets over Brendan Fraser te zien of te lezen (mijn obsessie toen ik 14 was), of films waar ik mee geobsedeerd was nog eens terug te kijken. Maar de hyperfixatie gaat zeker weten weg :joy: Ergens ook wel beter want stel je voor dat ze allemaal zouden blijven haha. Ik vraag me ook af hoe lang deze gaat duren, de gemiddelde score lijkt een jaar te zijn haha

Het is oke, je hebt er niks aan om boos op jezelf te zijn. Gewoon diep ademhalen en goed zoeken. Desnoods kan je vragen of ze hem opnieuw willen sturen.
Met boos op jezelf zijn los je niks op en vertraag je de boel waarschijnlijk vooral.

1 like

@En_17_Anderen @Hatsmetflats hahaha dit is wel heel erg herkenbaar moet ik zeggen.

1 like

Hele huis overhoop gehaald, probeer ik het toch met wat andere zoektermen in mijn email en ja hoor zit daar gewoon in. Ben wel te laat met betalen zie ik, hopelijk zien ze het door de vingers.
Story of my life dit.

1 like

Wat goed dat je het toch gevonden hebt! Fijn dit :slight_smile: En wat het betalen betreft, beter laat dan nooit. Het is oke allemaal

1 like

Aaargh ik heb sinds maanden weer een blaasontsteking. Zit al vanaf 05:00u op de wc met mijn ipadje en thee.

Hahah zo herkenbaar dit. Ik ben wel gediagnosticeerd. Zo’n obsessie kan soms een paar weken duren, maar soms ben ik een onderwerp na 2 dagen ook weer zat. Zo vermoeiend soms

Ja, inderdaad! Mijn maximum is ook een paar weken. Daarna ben ik echt mijn interesse kwijt. Heel vervelend als je eerst hyperfocust op een onderwerp voor een paper bijvoorbeeld en dat je dan je interesse kwijtraakt. Dan kan ik mezelf er ook met geen mogelijkheid mee toe zetten om aan dat paper te werken