Dit is zo herkenbaar voor mij ook! Ik heb ook geen hobby’s omdat ik overal zo snel klaar mee ben. Heb bij m’n ouders een doos vol met bakspullen, een hele tas vol met garen om te borduren etc. Of ik koop een ereader om meer te gaan lezen (juni ‘17) en heb er nu nog maar 3 boeken op uitgelezen.
@anon23429397 Wel over gehad, we twijfelen nog. We willen absoluut geen derde maar vind een vasectomie toch wel heel definitief.
hahaha, echt dit! Mijn moeder heeft een keer een sinterklaassurprise voor me gemaakt bestaande uit alle projecten van mij die rondslingeren om nooit meer afgemaakt te worden
Zit nog in de testfase geloof ik. Ik denk niet dat hij al op de markt is
Ik ben lekker vrij sinds 12:30, onverwacht en ik ga denk ik een middagdutje doen
Als m’n vakantie is afgelopen, kan ik zo uitkijken naar thuiskomen en wasjes draaien. Eindelijk weer schone lekker ruikende kleding
Klinkt als manstruatieverschijnselen
Ik ben jarig en heb geen zin in familie die vanavond komt, maar wel zin om daarna een flinke joint te roken met mijn vriend.
Gefeliciteerd!
Mijn oma zou vandaag jarig zijn. Dit is haar eerste “verjaardag” sinds ze is overleden. Haar laatste levensjaren was ze enorm dementerend. Gek genoeg leek haar dementie op haar verjaardag niet te bestaan. Ze herkende mensen die dag, die ze anders niet herkende en had altijd heldere momenten. Ik merk dat ik het er lastig mee heb, omdat ze altijd zo dol was op haar verjaardag. Ik hoop dat ze nu heel erg geniet ergens daarboven, net zo erg als dat ze hier beneden heeft gedaan…
Ik wil kruidenplantjes kopen, maar die van de supermarkt zijn zo slecht. Waar haal ik betere? Tuincentrum?
Sterkte!!
Dankjewel
Ik was net bij een recyclingbedrijf en die mensen waren zo vriendelijk. Ik kwam voor een paar stenen voor in mijn terrarium en die mensen hielpen me echt zo goed! Terwijl je normaal daar komt voor heel veel grind enz maar ik mocht gratis een paar stenen uitzoeken. Die mensen hebben mijn dag gemaakt hoor. Ze gingen ook echt helemaal meedenken enz, super lief.
ik mis nelly furtado een beetje
Was t niet zo dat die van de supermarkt prima zijn maar dat ze ze zo verpotten en verkopen dat ze doodgaan waardoor je nieuwe nodig hebt? Terwijl je ze makkelijk een langer leven kunt geven. Weet niet meer wie het hier laatst over had haha.
Ja er zitten veel te veel stengels/plantjes ofzo in, het potje is te klein. Als je ze verpot dan zouden ze het langer moeten doen.
Snap ik! Maar meer kun je niet doen, want anders ga je jezelf alleen maar in de weg zitten haha. Wel super leuk dat het eindelijk zo ver is! Je bent al best een tijdje bezig toch met deze verhuizing of niet?
Klopt @Zemraluani ik heb mn basilicum van jumbo gevierendeeld en die doet t nu al een maand heel prima en maakt ook nieuwe blaadjes
Ben begonnen met de serie black mirror. Benieuwd of ik deze serie leuk ga vinden