Jaa dankzij forum/jou heb ik basilicum die groeit als een malle. Echt een supertip was dat.
Super dankje!
Vanochtend werd de hele afdeling bij elkaar geroepen door mijn leidinggevende omdat ze taart had gebakken en een bijzondere mededeling had, die niet over haarzelf ging. Iedereen enorm nieuwsgierig natuurlijk. Komen we daar, blijkt dat een collega en ik een vast contract krijgen! OMG!! Mijn contract eindigt pas eind dit jaar dus ik zag het echt niet aankomen en ik voelde me mega vereerd dat ze taart had gebakken en er echt een momentje van had gemaakt! Ik zit al de hele dag zo
Het was er bloedheet, ik had geen deo opgedaan, ben vergeten ondergoed aan te trekken, mn legging schuurde, had enorm last van tegenzin maar het zit er weer op: de eerste sportschoolronde van de week
Ik ben vandaag begonnen met een nieuw merk medicijnen. Zelfde werkzame stof, alleen goedkoper merk. En ik ben zo misselijk? Misschien is het de spanning en stress van de afgelopen tijd, of iets anders. Ik hoop in elk geval niet dat het aan de medicatie ligt. Ik krijg al de hele dag geen hap door mijn keel
Ik geloof dat mijn moeder nijdig is op mij omdat ik de groente vergeten ben, maar zij had het niet op het boodschappenlijstje gezet. En ik kan me vaak al echt megaslecht orïenteren in winkels (door veel prikkels), vooral als ik nog in werkmodus zit. Sta bij de Action vaak ook vijf minuten alleen rond te kijken.
Volgens mij heeft ze ook niet altijd door dat autisme ook dit soort dingen veroorzaakt, dat ik me door teveel prikkels niet meer kan focussen op mijn taak.
Vraag voor de Rotterdammers: volgende week ma-woe ben ik in jullie mooie stad. Hebben jullie doe-tips? Mag ook een beetje maf zijn! Fiets/ov geen probleem.
Dankjewel! Gemberthee was ik inderdaad vergeten! Ik denk dat ik gewoon moet wennen. Gebrek aan eetlust en misselijkheid is ook altijd één van de bijwerkingen, al had ik nooit zoveel last van de misselijkheid voordat ik van merk wisselde. Dit hoort eigenlijk in het ergertopic, maar ik moet van merk wisselen vanwege de verzekering, echt zo rot. Meeh, alles weer om geld.
Ik heb net even een soepje gegeten, dankje! Iets lichts in de maag wil vaak ook wel helpen ja
Ik heb deze week drie afspraken op mijn werk waar ik tegen op zie. Vandaag de eerste gehad en het viel gelukkig (en natuurlijk, zoals bijna altijd…) heel erg mee. Nu ook gelijk meer vertrouwen in de volgende twee morgen
Jeeejj net lag deze mooie blush die ik van @Bubbless heb gekocht bij de post
(Supergoed ingepakt ook haha top)
Ideaal thuis werken. Direct na werktijd rondje hard gelopen en nu ook mijn haren gewassen.
Normaal eet ik eerst na werk en dan moet ik wachten tot het eten gezakt is.
Hey @Jauregui klopt het dat ik je een tijdje miste op het forum (ik was zelf ook niet zo aanwezig dus kan aan mij liggen)? How is you?
Same, mijne was niet leverbaar :(. Zoooo moe en hele tijd gapen, echt vette bijwerkingen! Volgens mij slikken wij hetzelfde? (Uit het AD-topic?).
Zou kunnen! Ik moest voor twee soorten medicatie wisselen, ook nog mijn ritalin. Dus ik weet ook niet welke de boosdoener is. Welk merk heb jij nu?
Accord en ik had Teva. Echt vervelend!
Ik weet niet of dit nu nog is maar ze ging pas op vakantie en toen niet online. Misschien nu nog op vakantie. Als de wel terug is lezen we dat zo haha dan heb ik niks gezegd.
Wat sympathiek dat ze het zo kenbaar maakte!
Ik ben van Teva naar Sandoz gegaan, ik snap echt niet hoe het zo’n groot verschil kan maken
Ja dat heeft mijn psych wel eens uitgelegd, heeft met vulstoffen te maken geloof ik. Mijn migrainepillen zijn ongeveer een jaar geleden ook van teva naar resp Sandoz gegaan en ik heb die teva nooit meer gekregen.
Ja, zo vervelend. Soms voelt het alsof er een beetje met je gespeeld wordt. Tenminste, zo ervaar ik het