Ik heb afgesproken met een schoolgenoot die ik nog nooit ‘live’ heb gesproken, volgens mij gaan we eten. Ben zo benieuwd!
Ik heb sinds jaren weer poffertjes gegeten, was vergeten hoe lekker ze waren
Er is een rotterdam topic!
Maar er is vanaf deze week pleinbioscoop. Misschien leuk in de avond.
Vanaf waar verzendt Vistaprint? Mijn bestelling is onderweg maar is er pas over twee weken!!
Verzenden ze niet gewoon op een wat duurzamere manier.
Zou ook kunnen ja. Ik heb de goedkoopste/langzaamste optie genomen, zou je vanuit Canada in twee weken naar Zeeland kunnen fietsen?
Ik denk het wel. Ligt er aan waar in canada je woont. Vanaf Amerika kun je het binnen 1 dag doen.
Hahaha wat een ellende zou dat zijn
Huh zit er daar ook 1… er zijn gewoon meerdere amerikas in nederland.
@HvO daar heeft god eelt voor bedacht
Dit gaat terugkomen in een nachtmerrie.
Ik weet nog dat ik mijn medicatie voor het eerst ging ophalen met een recept van een nieuwe psych dan daarvoor. hij had een Amerk op het recept gezet en de apotheker vroeg of ik niet het cheapere merk wou. Dacht oké prima goedkoop, maar toen ik kwam melden dat ik me er naar door voelde zei de psych dat hij inderdaad niet voor niks dat andere merk had opgeschreven. Vond het vreemd dat de apotheker ook gewoon die andere aanbood eigenlijk
Nou dat scheelt al wel een stuk fietsen.
Mannelijke wielrenners hebben wel eens een “derde bal” hmm… kan iemand dit uit testen @Booklover jij fietst toch veel?
Ik zie deze versie voor 126 nog iets bij bol… Heb jij een link met de goedkopere prijs?
Bestaat er ook droog shampoo voor m’n huid?? Of kan ik dat er ook op spuiten, ik heb zo’n vettige plak huid in m’n gezicht bah
Is dit topic er nog? Heb allerlei zoektermen geprobeerd maar kan niks vinden meh
Talkpoeder misschien?