Wat je even kwijt wilt #25

Ja heb wel gewoon gezichtspoeder (eh ja gewoon make up zeg maar) wat ik erop smeer maar heb binnen no time een glimmend voorhoofd en hele t-zone eigenlijk

Ja, in het members only gedeelte!

Ja precies dit ervaar ik ook heel erg! Duurde nog zeker 1,5 week minimaal zei de apotheek. Maar dat weten ze ook niet zeker.

1 like

Ik vind het echt lekker om op mijn rug te liggen op bed met mijn benen de lucht in tegen de muur aan. Of halverwege de bank met mijn benen over de leuning heen, zo die leuning in je knieholtes en bungelende benen. Maakt me echt tevreden.

17 likes

Ik heb gegoogled maar vgm is het non posible.

Ah bedankt, dacht dat er AD(H)D werd bedoeld met een vergeten letter :upside_down_face:

1 like

Oh ja ik las het woordje ā€˜gezicht’ niet! Geen talkpoeder in je gezich doen. Misschien die papiertjes?

1 like

Ik zit in de friettent en er ziet hier een man van middelbare leeftijd zonder telefoon of krant of iets zijn frietjes (met een vorkje) te eten. Alleen. Zeg me dat ik niet de enige ben die hier niet tegen kan, m’n hart breekt, en waarom?! Misschien heeft deze man gewoon een geweldig gezin en is hij een avondje alleen en eet hij bij de snackbar …

37 likes

Eigenlijk klopt ā€œHelp mijn man is klusserā€ niet. 9 van de 10x klust die man juist helemaal niet. ā€œHelp mijn man is sloperā€ is een betere naam.

12 likes

Oeh, een ADHD-topic is nog best een idee. I’m in!

2 likes

Pff, ik heb al acht jaar een soort van wel/niet crush op een vriend van me. Soms is het er, soms niet, maar eigenlijk heb ik al acht jaar dat ik direct ja zou zeggen als hij me uit zou vragen en dit is vermoeiend.

1 like

Was jij een tijdje terug niet van plan om een move te maken? Niet meer gedaan dus?

Oh shit ja dat was ik. En nee, niet gedaan. Ik weet niet meer precies hoe ik het neergezet heb maar ik weet eigenlijk wel dat het niet wederzijds is.

Dat je je dat nog herinnerd hebt!

1 like

Haha mijn zusje zit altijd zo en ik moet daar altijd om lachen :stuck_out_tongue: ook op het balkon doet ze haar benen op de rand.

1 like

Ja schoot me ineens te binnen nu je dit postte! Maar bah, crushes waarbij je zeker bent dat het niet wederzijds is zijn maar rot :-1: Dat het een vriend is en je hem dus ws regelmatig ziet helpt vast ook niet echt om (definitief) over die crush heen te komen.

1 like

Nee, klopt. Gelukkig is het niet een heel heftige crush, maar het blijft toch wel steeds een bepaalde mate van interesse die ik in hem heb.

Moet gewoon even een ander leuk persoon tegenkomen haha.

1 like

Dit zou m’n vader kunnen zijn. Mijn moeder werkt avonddiensten en dan gaat hij naar de snackbar. Hij gebruikt zijn telefoon echt amper dus die laat hij thuis. Gaat hij ff een patatje eten. Hij gaat ook vaak naar de stad en dan gaat hij bij hotel New York of Dudok koffie drinken en dat zit hij volgens mij ook gewoon voor zich uit te staren. Vindt hij helemaal prima #metime

17 likes

Oh joh, ik doe dit zo vaak! Lekker even in mijn eentje eruit, geen gezeur aan mijn hoofd en lekker van een frietje genieten terwijl ik naar mensen kijk

2 likes

Ik vind dit programma echt 10/10

1 like

Ik ben vandaag bezig geweest met mijn stamboom en dat klinkt best suf, maar het was echt zo leuk! Zo interessant waar iedereen vandaan komt en wat ze deden en al die familienamen die regelmatig terugkomen.

6 likes