Wat je even kwijt wilt #25

Ik word nu wel weer een beetje moe van al die nachtmerries. Ik word gelukkig wel wakker voor het echt mega erg is maar dan nog… Zo vervelend

Ik lig al de hele nacht te waken en dus heel licht te slapen omdat mijn neefje van 9 maand voor de eerste keer bij ons blijft slapen. Ik ben ook al drie keer gaan checken in de andere kamer of hij nog ademt. Ik vind dit veel te spannend.

1 like

Jaa maar toch niet gedaan. Voelde op de een of andere manier toch niet goed.

1 like

Haha shit ik ben geen vent maar krijg soms ook van die ontstoken haarzakjes op m’n billen van wielrennen. PIJN dat dat doet!

En voor de onderkant zit er bij een gat in m’n zadel waardoor je er blijkbaar minder last van hebt.

Waarom vond ik het een goed idee om in mijn vakantie om half 9 een afspraak te maken bij de tandarts.
:sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping:

8 likes

Is wel tandartsendag hier.
Ik moet ook straks, gaatjes laten vullen en ik zie er weer verschrikkelijk tegenop.
Zit ook eerst nog een paar uur op werk, dus dat is vooral doen alsof ik werk.

Ik had ooit hetzelfde probleem. Ik zou als ik jou was even afwachten, want je hebt nog een paar dagen. Je kunt verder altijd contact opnemen met de woningcorporatie die de studio verhuurt.

Ik had destijds een halve dag voor het accepteren nog geen contact weten te krijgen met de toenmalige bewoner en de woningcorporatie kon mij ook niet helpen. Toen ben ik er uiteindelijk naartoe gefietst en heb ik bij de buren aangebeld om te vragen of het wonen ze beviel. Dat vond ik doodeng, maar wist ook even geen andere oplossing.
Uiteindelijk ben ik heel vriendelijk te woord gestaan en ze hebben mij zelfs uutgenodigd om een kijkje te nemen. Dus er zijn altijd oplossingen, geen stress :).

2 likes

Mijn moeder wordt over een paar uur geopereerd. Ik merk dat ik nu toch wel nerveus begin te worden.

2 likes

Oei sterkte! Dat wachten si het meest vervelende.
Heb je afleiding?

1 like

:heart:

1 like

@Nox @Geo dank je :heart:. Ja ik ga zo naar mijn vader toe om daar alles te regelen. Dat op zichzelf is al veel werk haha, dus heb hopelijk wel genoeg afleiding.

2 likes

Sterkte!

1 like

@Planeet @Infidel @Blush

Dankjulliewel! Er zit er gelukkig eentje in mijn woonplaats, ik heb net een contactformulier ingevuld, spannend! Mijn oude tandarts (zelfde woonplaats) en mijn tandarts van toen ik kind was, vertelden me bij elke controle vooral wat ik verkeerd deed, zelfs al had ik nooit gaatjes. De tandarts is voor mij de plek waar ik op mijn kop krijg, ik heb een soort hysterische tandartsfaalangst ontwikkeld (oke, dit klinkt bizar), ik word al misselijk als ik aan de tandarts denk. Ik ben nu begonnen met medicatie waardoor ik een droge mond heb, ik heb veel tandpijn en mijn ene verstandskies ziet er niet goed uit. Ik weet nu dus dat ik veel dingen fout heb gedaan en dat ik op mijn kop ga krijgen. Dus nu durf ik helemaal niet meer. Ik heb dit nooit echt aan iemand verteld, ik schaam me ervoor. Dus jullie hebben een primeur.:sweat_smile:
En ach, een wachttijd van vijf maanden kan wel bovenop die vijf jaar die ik niet ben geweest.

Ik had dus op een link geklikt waar ik niet op had moeten klikken (nee, geen gegevens gegeven) en nu ben ik dus maar alle wachtwoorden aan het aanpassen en mijn telefoon aan het herstellen. Kost zoveel tijd gewoon, want ik moet overal wachtwoorden aanpassen. Was een Google Agenda mail trouwens, daar kan het blijkbaar ook mee. :sweat_smile:

Ik ben tijdje werkloos geweest en heb sind een week weer een baan maar het is vréselijk. Vandaag is m’n vierde werkdag maar zit er enorm tegenop heb echt een knoop in m’n maag. Collega’s zijn ook niet aardig, helpen niet en zijn denigrerend.

Nu heb ik zo om 11.00 een sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf en ben zó nerveus. Dit sluit precies aan op iets wat ik al 2,5 jaar heb gedaan en wil deze baan zo zo zo graag en dat ik dan tegen m’n huidige baantje kan zeggen “JOE DOEI”. Want kan daar geen dag langer zijn.

Ben zó bang dat ik dit sollicitatiegesprek ga verneuken , heb er niet van geslapen zo nerveus ben ik. En ben echt noooit nerveus :fearful:

8 likes

Komt goed, ik was ook écht hysterisch. Schreeuwen, huilen alles… maar ik voel me echt een heel stuk beter nu als ik ga. Blijft spannend, maar ik ben niet meer de hele week van te voren misselijk.

@Rozevarken nee ergens anders, maar wel heel leuk!

@Noomie ja begrijp ik hoor, ik post het ook hier om te horen dat ik ff wat gas terug moet nemen. maar blijf het wel irritant vinden dat zijn telefoonnummer niet eens klopt. Ben ook een beetje gestresst omdat er vanuit de woningbouwcoörporatie gevolgen zijn als je niet reageert op een aanbod, + ik ben al 9 maanden zo hard op zoek en dit lijkt eindelijk wat te worden. Snap wel vanuit jouw kant dat het nogal manisch lijkt hoor, en ik heb m ook nog niet gedmt, maar dit is wat achtergrondinfo haha

@Kees goed om te horen dat t goed kwam, dankjewel!

3 likes

Veel succes. Je kan het!

1 like

Succes!

1 like

Ik heb 4! gaatjes laten vullen en het viel bij mij reuze mee. 40 minuutjes oncomfortabel maar eigenlijk voel je niks behalve de verdoving. Hopelijk gaat het straks ook zo soepel bij jou! Succes.

Edit: o btw en volgende week nog 2.
En ik ga gewoon elk jaar op controle, was nu zelfs november nog geweest. En plots had ik 6 gaatjes. Alleen te zien op de foto. En geen verzekering. Leuk grapje …

1 like