Wat je even kwijt wilt #25

Voor knuffeltjes en dingen die je leuk vind ben je nooit te oud.
Atracties kan ik je wel afraden haha daar kom je nooit meer uit.

6 likes

Haha ik heb dit ook, zelfs een keer over geschreven hier. Ik heb het vooral met mannen die alleen in de kantine op werk zitten. Hoewel ik rationeel best kan denken dat ze dat gewoon doen omdat ze het chill vinden denk ik dan toch: ohnee niemand vindt ze aardig en wil bij ze zitten.

Ah fijn!! Lekker, volgens mij betekent dat dat je vakantie leuk was :slight_smile: Leuke dingen gedaan? Ja ook goed! Mega aan het relaxen in NL haha

Extreme fietswedstrijd van 4000 kilometer gewonnen door Duitse studente - https://nos.nl/l/2296572

Vind dit zo stoer!! Gewoon een vrouw die even iedereen verslagen heeft, ook alle mannen, in zo’n bizar sportevenement

26 likes

Knuffels en nachtlampjes mogen altijd. Ik heb op de kermis enkele maanden geleden allemaal draken- en Ratatouille knuffels verzameld via de grijpautomaten en die staan trots tentoongesteld op de vensterbank :sunglasses:

4 likes

Pas op met waar je aan begint, ik heb inmiddels een grote collectie van Cath Kidston. Maar het is mooi spul van hele goede kwaliteit.
(Die Cath Kid is haar kinderlijn ja, maar who cares?!)

Dit is een snelle greep uit mijn verzameling.

9 likes

Jongens ik heb net Denkend aan Holland teruggekeken met Janny en André van Duin en wat een heerlijk, kneuterig programma is dat.

1 like

Ik was net boos op mijn man en ben toen in bed gaan liggen. Kwam hij mij halen, trok mij uit bed en duwde mij al zittend naar de trap. Bovenaan de trap duwde hij mij iets te hard waardoor ik drie treden naar beneden gleed, hij schrok zo hard dat hij mij aan mijn armen vast hield en van schrik een gil gaf. Ik moest zo hard lachen terwijl ik boos wilde zijn.

3 likes

Ik had een klant aan de telefoon die vroeg of ik Duits sprak. Nee. Dus hij ging verder in het Engels. Zijn vraag kon ik niet beantwoorden dus gezegd dat hij een mail moest sturen. Stuurt hij de mail in het Duits. Dus ik antwoord nu in het Nederlands :fu:t2:

16 likes

Ik ben deze bank echt zat, heel oud ding dus denk er over een nieuwe te kopen met de tijd maar tegenwoordig hebben veel banken niet eens meer zo’n leuning dus dan moet ik m’n favoriete houding opgeven :o :stuck_out_tongue:
Op het balkon is het alleen lekker als de reling niet te hoog is :stuck_out_tongue:

Geen zorgen, hij deed het niet hardhandig… daarom was hij zo geschrokken dat ik drie treden naar beneden gleed. Komt misschien een beetje anders over inderdaad. Ik heb er op een lachbui na niks aan overgehouden.

Wel lief dat je oplettend bent.

1 like

Lief van je, dankjewel.

1 like

Ik denk dat het een kwestie van ‘had je bij moeten zijn’. Al kan ik me wel voorstellen dat het grappig was

4 likes

Ik was net in een park en daar lag een man opgerold met een fles drank in de struiken. Zag er echt niet goed uit. En iedereen keek maar liep gewoon door. Vriendin vond ook dat we door moesten lopen. Maar ik heb toch de politie gebeld, want hij lag ook vlak bij het water en ik zag hem er al in rollen en verdrinken.
Politie kwam gelukkig meteen. Maar ik ben echt overgevoelig voor dit soort dingen. Voel me er nog steeds naar over. Voor de meeste mensen is dit gewoon een anonieme man maar ik koppel het aan de dingen die ik heb meegemaakt waardoor het veel te echt is om naast me neer te leggen. En ik vraag me dan af wat zijn verhaal is, hoe hij hierin terecht gekomen is en of het ooit nog goed komt. Want ik kan wel denken dat hij nu hulp krijgt en alles goed komt maar ik weet dat dit ook net zo lang kan doorgaan tot het zijn dood wordt. Dus in plaats van het gewoon los te laten (ik heb gedaan wat ik kon doen) blijft dit maar doorspelen in mijn hoofd. Ik wou dat ik wat onverschilliger kon zijn af en toe. Of gewoon de hele wereld kon redden. Eén van de twee.

20 likes

Ik zit mezelf zoooooo in de nesten te werken.

Ik heb zo’n buikpijn. Ik had het ook al in het medische vragen topic gepost maar heeft iemand tips? Helpt een paracetamol of kan dat maagpijn juist erger maken?

Heb net Harry Potter en de Orde van de Feniks voor de 10e keer ofzo gekeken en moet áltijd huilen als Sirius dood gaat :cry:

8 likes

Ik voel me altijd zo sip als ik alleen thuis zit, na gezellige dagen. Afgelopen weekend een festival gehad en ik heb er echt een soort heimwee naar.

Heb wel weer allemaal vage dingen gezegd in m’n dronkenheid geloof ik en ik weet niet meer precies wat ik gedaan heb op 1 avond. Daar voel ik dan ook nog eens schaamte over, blijft bij mij altijd zo lang hangen dat gevoel.

Stom

1 like

Ik heb het echt bloedheet.

1 like

Op welke manier? Kun je er nog iets aan doen?