Wauw supergoed!
Gefeliciteerd!
Ik heb altijd enorm veel bloed, maar het enige wat de tandarts mij dan aanraad is veel stoken. Niet dat dat helpt hoor, met tandenpoetsen is het standaard een bloedbende, maargoed. Ze zegt er niks van
Ik heb net drie kwart van 1 kuub aan houtsnippers door de tuin getrokken. I feel like a strong men.
Als een vacature in het Engels is en bij kwalificaties staat dat je goed Engels moet kunnen spreken, maar het gaat om een functie in Nederland waar je 90% van de tijd Nederlands spreekt, zou je dan je sollicitatiebrief en cv in het Engels of Nederlands doen?
ik zou best graag bij de ANWB winkel willen werken
Ik zou denk ik ook in het Engels reageren dan, als de hele vacaturetekst in het Engels is vind ik het wat gek staan om daar gewoon in het Nederlands op te reageren, zeker als ze toch willen dat je goed Engels kan, dan kun je dit meteen laten zien.
Ik heb een topic aangemaakt!
De ANWB winkel bij ons in de buurt is weg en dat vind ik heel jammer :((
Als jij die nou opnieuw opent, dan heb jij leuk werk en ik weer een ANWB winkel!!!
Nog beter ik open mân eigen filiaal!!!
Ik heb vanmiddag diploma-uitreiking en ik kan alleen maar voor me zien hoe ik naar voren loop en dan struikel en val voor een volle zaal
Ik ben eindelijk aan het bellen met mijn belastingmannetje!! Maar ik zit nou wel op de plee, that is awkward
ik lees hier laatste tijd zoveel over stiltecoupés maar vind het bestaan van die dingen echt best jammer
en het recht op stilte ook
en het gezeik dat het altijd veroorzaakt
Ik denk steeds dat het nog ruim een maand duurt voor ik naar londen ga, maar het is amper 2.5 week. De tijd gaat nu echt heel snel.
Ik ben een van die zeikerds, haha! Maar zou je kunnen uitleggen waarom je dit vindt? Ik ben best benieuwd naar een ander standpunt namelijk. Ik denk dat als het gewoon niet bestond, ik een hoop minder frustratie zou hebben tijdens mn treinreis, maar als ze werken vind ik ze heerlijk.
Ik weet nooit zo goed hoe ik dit specifieke standpunt moet verwoorden maar ik ga een poging doen haha. Het verandert naar mijn idee de dynamiek van een trein, in plaats van een âsociale plaatsâ naar een plek van afzondering en rust en scheiding. Vind de trein juist een mooi middel om buiten je bubbel en dagelijks leven te stappen en vind de stiltecoupĂ© zoân ⊠dooddoener. Daarnaast geeft het ook een soort van vrijbrief om in de reguliere coupĂ©s wel te kunnen schreeuwen. Snap overigens best dat voor sommigen prikkels in OV eventueel heftig zijn en dat vind ik wel een solide argument voor een stiltecoupĂ©.
Heb overigens precies hetzelfde standpunt over bijv. suburbanisatie haha, dus is iets breder te trekken dan enkel stiltecoupé. Vind dat recht op volledige afzondering een beetje jammer denk ik.
Hahahah hahaha nee het is gelukt. Ik stond niet voor gek
Maar is de trein ooit bedoeld als sociale plaats dan? Voor mij is de trein noodzakelijk maar ik vind het heel zwaar om lange reizen te maken, als ik ook dan nog eens geen stilte zou kunnen opzoeken zou ik echt niet meer zomaar een dagje weg kunnen.
Is een noise cancelling koptelefoon dan niet wat voor je?
Het boeit mij ook echt niet als mensen praten in de trein, dan zet ik mân muziek gewoon wat harder
Zou kunnen, maar ik erger me er niet zozeer aan. Want begrijp de argumenten ook wel en als er een stiltecoupĂ© is, begrijp ik ook dat mensen anderen aanspreken op het geluid dat ze veroorzaken. âHet jammer vindenâ is meer wat me motiveert hier haha.
Ja die heb ik net gekocht via het forum en dat is echt een genot!