Ik ben je ook gaan volgen haha insta.naam
@Celeone heeft net onze tickets naar Florida gekocht voor CrimeCon en ik heb er zo veel zin in!!! Helaas nog wachten tot mei
Vreselijk is dat he!! Ik ben ook altijd helemaal in de war als ik ze niet om heb
Wat ik dus niet snap is dat mensen hier gaan sturen "Hoi ik volg je mijn naam is P.R.E.T.T.Y maar dan zonder de puntjes " hoe moet iemand ingodsnaam onthouden dat jij dat bent. Als je iemand een dm stuurt op insta met hey ik ben pretty van t forum kun je dat bericht altijd nog terug zoeken. Als je weer zon met wie praatje ik eigenlijk⦠moment hebt.
Nee is mijn schoonmoeder
Ik zag op Instagram laatst dat er een soort boekenclubje werd gedaan waarin je samen wekelijks een hoofdstuk van een boek leest en dan ābespreektā. Leek me wel leuk maar het boek leek me niet wat. Zou zoiets voor hier niet ook leuk zijn?
Lijkt me leuk om hier te doen!
Ah dankjewel! Ik zit in de theologie! Ik wacht eventjes af en misschien dat ik je dan nog een berichtje stuur. Bedankt voor je reactie in elk geval!
Jaaa!
Jaaaa ik ben afgestudeerd met een 9! Was zoooo onwerkelijk toen ik meteen mn diploma tekende waar op stond āIngenieur (cum laude)ā, je tekent na je presentatie en zitting meteen je diploma dus ik kon t echt niet bevatten.
@quinoa
@Hatsmetflats
@Monstertruck
En wat voor soort boek dan? Informatief (zelfhulp of educatie) achtig of meer roman of literatuur?
Geen probleem! En is goed. Ik heb dat stukje even weggehaald uit mijn bericht ivm herkenbaarheid, maar het aanbod staat nog steeds
Oh, ik lees alles! Van BrenƩ Brown tot Dostojevski.
We kunnen ook de Bijbel lezen (grapje)
Via Instagram deden ze een boek over white privilege (maar ik las reviews van dat boek waardoor ik me niet zo geroepen voelde het te lezen) en dacht bij bepaalde onderwerpen heb je wel meer te zeggen ofzo erover. Dus snap zoān keuze wel. Nou is dat geen zelfhulp maar dan duf meer educatie ofzo of hoe heet zoān genre?
Ik heb ook nog geen ervaring met een boekenclub maar zie iig online lijsten met vragen die je kunt beantwoorden dus dat geeft het wel iets meer vorm ofzo. Niet dat het enige dat we er anders over kunnen zeggen is āja wel leuk ofzoā
@Hatsmetflats hahaha ja lekker laagdrempelig
Ik heb een keer met een groepje (wel irl) the handmaids tale gelezen. Of 1984 ofzoiets, dat soort boeken zijn wel fictie, maar zetten je ook aan het denken. Misschien is dat wat?
Ja misschien dat we eerst categorieƫn kunnen bepalen en dan keuze uit 3 boeken ofzo!
@Khoshekh Heb vandaag de toffeedrops in mān ijskoffie, ik vind het lekker! Toegegeven, het geeft wel een beetje een zoetstofsmaak maar het stilt wel mān craving naar basic ijskoffie. Heb ook vanillesmaak gekocht.
Er komt zo een monteur om de gas/elektrameter te vervangen en het duurt ongeveer een uur, nu zit ik mezelf al de hele ochtend af te vragen of ik hem te drinken aanbied en als hij water wil, geef ik dan 1 glas of een kan want het is best warm. En als ik een glas geef of een kop koffie ofzo, vraag ik dan nog een keer of hij nog iets wil drinken. Vind dit soort dingen altijd zo ongemakkelijk he.
Ik bied altijd ƩƩn keer aan en zeg daarna dat ik aan het werk ga (of wat ik dan ook aan het doen was) en dat hij / zij het aan moet geven als hij nog iets nodig heeft of als ik iets kan doen.