Haha dat is waar, maar dan is het wel zo’n film die ik nog jaren in m’n hoofd blijf afspelen
Komt goed!
Kan je in die app dan ook aangeven waar je heen moet. Anders zou ik als ik uberdriver was Sssst sissen als die gene zn adress geeft en gewoon ergens random heen rijden. Joe joe zoek t uit.
Ja exact dit! Vind daarom de “werkcoupé” ook wel een interessante zet, alleen het is zó onduidelijk nog. Al denk ik wel dat er veel met specifiekere inrichting gedaan kan worden om zo organisch bepaalde sferen in de trein te creëeren in plaats van enkel een sticker met “stilte”.
Met die taxichauffeur gaat inderdaad ook wel erg ver ja, vooral omdat het om korte ritjes gaat en je waarschijnlijk ook niet aan t week oid gaat. En over social anxiety vraag ik me af of dit soort ontwikkelingen dat niet juist kunnen versterken.
Oh wow, echt dapper van diegene. Ken je haar? Ik ben heel vaak bang dingen verkeerd uit te leggen, sommigen van mijn studie gebruiken boeken van docenten om te slijmen. Ik durf dat echt niet
Ik had net sjans met een 20 jarige. Denk dat hij niet doorhad dat ik 29 ben Hij deed het wel heel leuk haha.
Ik heb net een week aan werk vernaggeld door het door een kapot apparaat heen te laten lopen waarvan niemand me verteld had dat het kapot was. Top dit.
Hoe moeilijk is het om een fucking briefje op iets te hangen wat niet werkt met de boodschap dat het niet werkt???
Wow, dat klinkt ook heftig! Dit was ook echt mijn angst toen ik laatst m’n eerste paper publiceerde, dat iemand dan zo’n protestbrief naar de journal zou gaan schrijven over wat er allemaal mis mee was, en dat ik me dan weer zou moeten verdedigen en zo (Mensen in mijn vakgebied hebben nogal eens Meningen met een hoofdletter M…)
Serieus, ik heb nu nóg steeds niemand gezien om het slot van m’n voordeur te herstellen. En ze nemen nu ook niet meer op als ik bel . Ugh.
Ik ga zo nog eens mailen en nog eens bellen, maar ik heb héél veel zin om zelf een slotenmaker te bellen en die kosten van m’n huur af te trekken.
Maar de meeste treinen in Nederland hebben 20 normale coupé’s en twee stiltecoupé’s, hoe is dat intolerant? Als je niet in de stiltecoupé wil zitten kan je toch gewoon in een van de vele andere normale coupé’s zitten?
Ik vind het wel goed dat het bestaat. Voor gewone mensen die graag in stilte zitten/werken, of snel overprikkeld zijn. Maar ook bijvoorbeeld voor mensen met een autisme spectrum stoornis, of een andere ziekte/aandoening waardoor ze gebaat zijn bij momenten van stilte. Het bestaan van een stiltecoupé vergroot zo hun wereld en zelfstandigheid, dat is toch alleen maar iets moois en goeds? Ik vind juist de afwezigheid ervan intolerant/niet inclusief.
Deze is ook mooi. Pas op tranen trekker
Ahhw ik wou je niet laten huilen. En ik vind het super stoer dat je gewoon weer gaat studeren hoe eng je het vind! You can do it
Mbt het afzeggen hadden wij ook met onze hulp. Altijd een half uurtje van te voren ineens een appje. Na een keer of 4 aangegeven dat ik er op deze manier niet van op aan kon. Sindsdien heeft ze zelden nog op het laatste moment afgezegd. Ik zou haar dus daar eerst op aanspreken, als ze weer vaker komt is het misschien ook allemaal wat beter bij te houden?
Ik denk dat dit is waar het probleem zit. Ja jij bent zwanger en hebt hulp nodig. Maar dat betekent niet dat je dan van haar kunt verwachten dat zij zonder gesprek of wat dan ook met haar situatie zich kapot moet rennen. Zij zou in haar plaatst ook beter moeten communiceren maar jij zou ook een begin kunnen maken. In dit geval ben jij de werk gever. Zie het als een functionerings gesprek.
Je kan en niet van haar op aan en ze doet haar werk niet goed. 1+1=2 toch? Maar ik herken het want dan heb je niks en een nieuwe is niet zo snel gevonden. Dus als je haar niet wilt ontslaan, zal je haar moeten laten weten dat je niet tevreden bent.
Maar misschien ziet zij dat wel zo, vanwege allerlei persoonlijke omstandigheden. Ik zou een gesprekje met haar hebben waarin je enerzijds aangeeft dat je begrip hebt voor haar problemen, maar anderzijds ook kwaliteit van haar verwacht en verwacht dat ze haar afspraken nakomt. Als je geen zin hebt in zo’n gesprek, moet je op zoek naar andere hulp.
Ik zit een beetje in de zelfde situatie, en ga a.s. donderdag weer voor het eerst sinds 6 jaar studeren. Als je wilt mag je me pben
Kan je gelijk checken of ze er ook echt drie uur is
Ik kom net terug van de orthodontist en kreeg dus te horen dat vanaf hier tot een perfect gebit (ik mis een tand op de plaats waar normaal een hoektand staat) me ongeveer €5000 gaat kosten.
Godverdomme
Holy f