Veel plezier!! Ik begin maandag, zoveel zin in joh
Ik kan gewoon niet beslissen of ik wil gaan sporten. Moet eigenlijk niet gaan maar ben bang dat ik me ga vervelen
Ik dacht dat ik motivatiebrieven van 1k woorden moest schrijven. Het waren 1k karakters, dus nu moet ik mijn prachtige motivatiebrief in ongeveer 200 woorden zien te proppen
Helaas niet, ik zou een aanvullende tandverzekering kunnen nemen maar dan moet ik twee jaar wachten (lees: betalen) alvorens ik recht heb op een kleine vergoeding. Dat is het me echt niet waard.
Zou het kunnen dat je aan iemand anders denkt? Ik plaats volgens mij nooit foto’s waarop je mijn tanden kan zien haha. Zeker niet sinds ik dus mijn melktandje kwijt ben en met een gat loop. In gesprek vergeet ik het vaak dus het houdt me niet tegen breed te lachen, maar ik schaam me er toch wel voor en wil dus absoluut niet met mijn mond open gefotografeerd worden.
Buiten het gat is mijn gebit wel “mooi”, maar de kant waar ik dus een tand mis is onstabiel en da’s dan weer niet gezond ofzo.
@anon23429397
Ze zou aan het einde van haar dienst kunnen opschrijven/naar je appen wat ze allemaal gedaan heeft. Of jij legt een briefje klaar met hetgeen je sowieso gedaan wil hebben en kan ze dat afvinken oid.
Ik vind het ook heel eng hoor. Het is dat het van mijn werk moet, maar in mijn hoofd heb ik de ergste scenario’s al gehad. Probeer me er nu niet druk over te maken, en het helemaal weg te stoppen, maar dat is ook niet goed natuurlijk.
Oh wil je die foto met een app over getekend hebben? Doe ik wel joh!! Why pretty waarom zeg je dat.
Hier weer Twijfelaar van de treinpolitie. Zojuist heb ik een fittie ontketend in de stiltecoupé door een jonge vrouw aan te spreken op haar nogal hoorbare aanwezigheid. Ik kreeg de volle lading. Driemaal hoera voor de jongeman naast mij die zijn koptelefoon afzette en bijviel in de discussie.
Maar nu zit ze dus de hele tijd hardop te zaniken dat mensen in deze coupé zeikmensen zijn. En de kinderen in haar aanwezigheid zitten ondertussen op maximaal volume video’s te kijken. Fatsoen is ver te zoeken soms.
Hahah wij brengen wel eens koffie naar het friet artelier onder het mom GEEF FRIET. Nu kwamen ze naar ons met friet onder het mom van GEEF KOFFIE. Zo mooi dat we het ook nooit uitspreken maar altijd wat brengen en dan zo van geef terug.
7 september heb ik mijn laatste festival in de zon waarschijnlijk, als de zon gaat schijnen dan he
De volgende feesten staan weer gepland voor later in september en oktober maar ahhhh vind het zo jammer dat de echte zomerfestivals nu voorbij zijn… ben er best wel naar een aantal geweest en nu is het weer klaar, mehh. Zo snel gaat dat voorbij
Ik ben overigens écht geen zomermens, maar feestjes in de zon zijn toch wel chill
ik kom hier overigens op omdat ik twee wegwerpcamera’s had ingeleverd die ik gebruikt heb deze zomer en vandaag de foto’s heb opgehaald. Zo leuk altijd, en tot mijn verbazing maar 2 mislukte in totaal
Twijfel of ik een bak ben&jerry als avondeten naar binnen ga werken
Gefeliciteerd!! Dat is echt een prestatie waar je heel erg trots op mag zijn.
Gefeliciteerd!!
Omdat ik normaal 6 dagen per week sport. Als ik vandaag zou gaan zou dat 7 dagen zijn dus ik heb een dutje gedaan en ga nu pizza eten
Toen ik bij Starbucks werkte hadden we altijd een deal met de loempiakraam tegenover ons, twee koffie in ruil voor twee porties loempia’a met chilisaus. En met de marktmensen van de fruitkraam, zij mochten bij ons de hele dag naar de wc, wij kregen dan aan het einde van de dag het verse fruit dat over was (vaak doosjes aardbeien). Deals tussen verschillende eetzaken zijn mijn favoriete type business deals
Interessante kijk! Maar voor mij is het inderdaad ook vooral een manier om van a naar b te komen, en als ik alleen ben doe ik dat toch het liefst in relatieve rust.
Ohhh ik ben zo blij! Verlof is goedgekeurd dus eind september ga ik een lang weekend met mijn vriend naar Praag! Eindelijk weer wat vrienden daar opzoeken
Ja, dit. En ik zit vaak meer dan 5 uur in de trein. In de internationale trein zijn geen stiltecoupés in de tweede klas, dus dan zijn de binnenlandse treinen soms echt een verademing. Daarnaast is het wel echt heel Nederlands om veel lawaai te maken in het openbaar, ik denk dat het ook wel goed is om te beseffen dat in andere landen (oa in België, waar ik woon), iedereen over het algemeen heel veel stiller is en je in normale coupés ook geen last van elkaar hebt
Ugh, ik heb te lang getwijfeld over die Dr. Martens in korting die ik in het SJLA-topic zag waardoor ze nu weer in prijs zijn gestegen. En nu beklaag ik het me uiteraard dat ik niet gewoon yolo snel besteld heb :’) Story of my life.