Aaah zo leuk haha. Wij hebben aan de andere kant de leoniedas wij passen op hun sleutels en geven soms koffie en zij geven ons dr chocola die over blijft naar de sale heeerlijk haha. Tegen over ons zat eerst een telefoon winkel maar die is weg we hopen dat daar een eet tent in komt hahaha.
We hebben sinds twee weken een gezin appgroep. Er wordt al twee weken constant gezanikt over wat we wel en niet mogen sturen in die groep. Ik ben er net uitgegaan. Byeeeee. Nu nog zo assertief met de werk appgroep
Ik ben laat met deze forumtrend I know. Maar zag er vandaag iemand mee en nu ben ik pas echt overtuigd dat ik dit nodig heb in m’n leven (vooral ook omdat m’n oude waterfles het begeven heeft)
Maar nu kan ik niet kiezen. Help a Girl out:
- Stippen
- Avocado
- Bloemen
- Pastel roze
0 stemmers
Lekker aan toegeven en chillen, zeker als je al nuttig bent geweest. Dan voel je je misschien toch geslaagd aan het eind van de dag, als je gewoon hebt genoten van niets doen
Ja hij gaat na een tijdje naar een natte dweil ruilen. Maar even omspoelen en tijdje open laten verhelpt dat
Je kan ze makkelijk schoonmaken met azijn en citroen sap
Morgen gaan goede vrienden van mij trouwen en ze hebben mij gevraagd om muziek te maken tijdens het huwelijk. Ik ben vandaag wezen repeteren in de kerk en ik heb er zo veel zin in! Ik vind het gewoon een eer om te mogen spelen.
Ja op zich kan je het zeggen maar wat kan ze er op dat moment nog aan doen…
Kende je haar, dat je wist dat ze daar bang voor was of ving je dat toevallig op ofzo? Ikzelf zou ik denk ik niets zeggen omdat mensen het misschien wel weten maar het ze niet boeit, en als je er echt heel erg bang voor bent kun je dat toch relatief makkelijk checken in een spiegel, door een foto te maken of door het aan een vriend ofzo te vragen. Als iemand het tegen mij zou zeggen zou ik denk ik denken tsja niks aan te doen nu, weet niet zo goed wat ik ermee zou moeten. Behalve de rest van de tijd heel opgelaten door de AH lopen. Ignorance is bliss voor mij in dit geval. Als er een halve rol pleepapier uithangt ofzo zou ik het overigens wel zeggen en ook blij zijn als iemand anders het tegen mij zegt.
Ja om deze reden zou ik 't wel graag horen, bij iedere squat die ik maak vraag ik me altijd af of mijn legging doorschijnt (vergeet 't altijd te checken /gaat ook niet makkelijk)
Ik heb zo’n zin om m’n Pringles Salt & Vinegar () weg te eten tijdens Tempa, maar ik heb nog maar net gegeten. Ik zit nu te wachtent totdat het op een volwassen niveau verantwoordelijk is om weer te eten. Maar ik weet nu eigenlijk al dat ik over 5 minuten bij onze snack-la sta.
Ik vind het wel fijn om te horen! Ik had een zwart jurkje echt al heel vaak aangehad, tot ik met mijn vriend kreeg en die zei dat ie echt heel erg doorscheen. Is dan niet van een vreemde, maar ik zou het wel fijn vinden om het te horen, ookal isndat van een vreemde, voor de volgende x dan idd
Omg op je 12 aan de pil, dan ben je echt onopgevoed.
En dan ook nog een maand na het behalen van je diploma niet al aan het werk. Lekker je hand ophouden en ook nog de voeten op tafel.
Ja ik! Maar dat was volgens mij nadat ik verhuisd was. Heb een account aangemaakt op een ander mailadres en toen mocht ik wel weer op rekening bestellen.
Slaaaaap. Benieuwd hoe laat ik vanavond op bed lig. Plan is altijd op tijd, praktijk is 99/100 anders.
- ik ben geërgerd, 13 uur vroeg mijn date iets, 14 uur geef ik antwoord en best uitgebreid en gewoon nul reactie meer. Hij had best mogen reageren en mogen vragen hoe mijn dag verder was.
Vroeger hadden zo zoiets wel bij de primark volgens mij!
Xenos had er nog, was ook nog 30% korting op en het waren volwassen afmetingen.
Er is dus een situatie in mijn huis, waar ik op het eerste gezicht niks mee te maken heb. Het gaat over iets tussen andere huisgenoten. Alleen ik heb er eigenlijk wel iets mee te maken. Het is heel heftig en ik durf er niks over te posten ivm herkenbaarheid, maar ik heb dus alleen nog maar vanavond om mijn kant van het verhaal te vertellen en daarmee het hele verhaal aan te vullen voor de huisbaas die zich erover buigt. Het voelt als heel veel druk op mijn schouders nu. Ik hoef het niet te vertellen in principe, want ik heb niks verkeerds gedaan. Het is alleen een aanvulling die heel belangrijk is. Ik weet niet of ik het wil mailen en of ik het wel wil oprakelen allemaal. Het geeft me echt stress. Ben ook bang niet geloofd te worden.
Niet citeren please