Oh god ik vóel de energie gewoon uit me lopen terwijl ik dit lees. Ik haat collegadrama zo erg man man man. Was echt in shock dat zoveel mensen in een poll een tijdje terug aangaven wel van drama te houden. Maar ja nu kan je er niet zoveel mee inderdaad, gewoon uitzitten…
Wat is binnenkort in deze?
Oke helder. En hij/zij komt er alleen achter als jij jouw aandeel vertelt. Tja…heb je enig idee bij welke oplossing je het meeste “rust” hebt al lijkt nu geen van beide opties een doorslaggevende factor te hebben.
Denk vooral ook dat mannen meer de luxe hebben om er niet naar te hoeven te kijken, want het wordt over het algemeen niet van ze verwacht. Of ze worden er niet op aangekeken als het qua sfeer mis gaat. Dat laatste is ook wel iets wat ik graag zou willen. Maar vind het ook niet echt van karakter spreken van hen dat ze het gewoon langs hun heen laten gaan als een collega zo naar behandeld wordt.
@Krabsalade of iets uit de apotheek wat je door haar koffie kan roeren waardoor ze even een paar dagen uit de running is?
Ja dat is het punt, comfortabele positie. Denk dat de gemiddelde man ook in het gezin en de meeste groepen daarna nooit deze positie in heeft hoeven nemen of het emotionele werk heeft moeten verrichten van de verhoudingen goed houden. Dus tsja, als je nooit geleerd hebt wat de signalen van zoiets zijn ga je het ook niet zien.
Jeetje zeg, ik mag Corrie nu al niet. Je kan toch beter maar gewoon het beste maken van je laatste werkende dagen? Heeft de genegeerde collega al aan haar gevraagd of er misschien een probleem is?
Wow Corrie klinkt alsof ze inmiddels een leeftijd heeft bereikt waarop ze dit soort praktijken ontgroeid zou moeten zijn👵🏻
Ik heb een mail opgesteld. Ik denk er nog heel even verder over na, maar dit is een begin. Ik heb ook mijn zorgen gedeeld in die mail. Het klinkt voor mijn idee heel aanstellerig en wanhopig, maar ik weet wel dat het niet zo is.
Naja, daar hoef je nu ook niet veel mee dan toch? Gewoon lief zijn voor B, en Corrie in haar sop laten gaarkoken. Is niet jouw probleem
Even mijn vraag hier verwijderd, ander krijg ik weer een tik op mijn vingers ivm crosspost.
Dat siert je wel! Het is niet nodig, maar wel mooi!
Je moet Corrie gewoon 1 flinke mep geven. Dat zal dr leren.
Corrie als je dit leest je moet normaal doen !!
Mail is verstuurd. Ik ben kotsmisselijk, maar ik denk dat dit is wat ik moest doen
Helemaal niet aanstellerig/wanhopig om duidelijk je zorgen aan te geven. Dat is al een duidelijk signaal op zichzelf voor de huisbaas.
Ik vind het heel knap en moedig van je!
Dr zit een of andere debiel in mn trein achterlijk hard te typen dus nu heb ik mn geluid van het getyp ook hard gezet.
Ben te moe om haar mobiel uit dr hand te meppen dus dan maar passief akresief.
Nee, eerst gaat het naar Post NL en daar blijft het meestal een nachtje liggen. ( mijn ervaringen …)
Gister iets besteld vanmiddag binnen.