Wat je even kwijt wilt #26

Je moet Corrie gewoon 1 flinke mep geven. Dat zal dr leren.

6 likes

Corrie als je dit leest je moet normaal doen !!

16 likes

Mail is verstuurd. Ik ben kotsmisselijk, maar ik denk dat dit is wat ik moest doen

7 likes

Helemaal niet aanstellerig/wanhopig om duidelijk je zorgen aan te geven. Dat is al een duidelijk signaal op zichzelf voor de huisbaas.

Ik vind het heel knap en moedig van je!

1 like

Dr zit een of andere debiel in mn trein achterlijk hard te typen dus nu heb ik mn geluid van het getyp ook hard gezet.
Ben te moe om haar mobiel uit dr hand te meppen dus dan maar passief akresief.

3 likes

Nee, eerst gaat het naar Post NL en daar blijft het meestal een nachtje liggen. ( mijn ervaringen …)

Gister iets besteld vanmiddag binnen.

1 like

Haha een outfit voor die date? Wat cute! Waar ken je hem van? Vaak bij zo’n mail heb ik het wel de dag later binnen. Heb je nog geen track and trace nummer?

Buh ik voel m’n schenen weer, bang voor shin splints terwijl ik echt nauwelijks iets gedaan heb de laatste tijd… maar ff rust houden

Nu zit er eeb chick in de trein die keihard roept.
ā€œWeet je wat hidde heeft gezegt dat hij met rosanne heb geneukā€

Oke oke. Hele coupe in schock ook.

7 likes

Er is ook een ontharingstopic hier, ik zou je vraag daar even stellen! Grotere kans op antwoord :blush:

1 like

Ik heb netelroos als allergische reactie op een insectenbeet en manman ga echt kapot van de jeuk. Beter werken de pillen die ik van HA heb gekregen vandaag snel :neutral_face:

Oh serieus, thanks!

Ik ben volgende week een week alleen in een huis en ik kijk echt op tegen de nachten eigenlijk

Geen oplossing, maar ik heb dit ook precies zo opeens. Heel irritant!

Bonprix?

Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit is al de tweede avond op rij dat ik tv kijk via de ziggo app en dat ie niet elke 5 min eruit knalt. Zouden ze eindelijk eens echt wat aan die kut app gedaan hebben

2 likes

Bang vooral. Het gevoel dat iedereen slaapt als ik snachts wakker lig vind ik heel vervelend. (Ik denk dan bijv wat als ik ontvoerd/whatever wordt dan merkt niemand dat blablabla) De wereld is zo stil snachts (vooral daar) en dan duren nachten best lang als je wakker ligt.

It’s me