Haha een outfit voor die date? Wat cute! Waar ken je hem van? Vaak bij zo’n mail heb ik het wel de dag later binnen. Heb je nog geen track and trace nummer?
Buh ik voel m’n schenen weer, bang voor shin splints terwijl ik echt nauwelijks iets gedaan heb de laatste tijd… maar ff rust houden
Nu zit er eeb chick in de trein die keihard roept.
“Weet je wat hidde heeft gezegt dat hij met rosanne heb geneuk”
Oke oke. Hele coupe in schock ook.
Er is ook een ontharingstopic hier, ik zou je vraag daar even stellen! Grotere kans op antwoord 
Ik heb netelroos als allergische reactie op een insectenbeet en manman ga echt kapot van de jeuk. Beter werken de pillen die ik van HA heb gekregen vandaag snel 
Oh serieus, thanks!
Ik ben volgende week een week alleen in een huis en ik kijk echt op tegen de nachten eigenlijk
Geen oplossing, maar ik heb dit ook precies zo opeens. Heel irritant!
Bonprix?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit is al de tweede avond op rij dat ik tv kijk via de ziggo app en dat ie niet elke 5 min eruit knalt. Zouden ze eindelijk eens echt wat aan die kut app gedaan hebben
Bang vooral. Het gevoel dat iedereen slaapt als ik snachts wakker lig vind ik heel vervelend. (Ik denk dan bijv wat als ik ontvoerd/whatever wordt dan merkt niemand dat blablabla) De wereld is zo stil snachts (vooral daar) en dan duren nachten best lang als je wakker ligt.
It’s me
Mwah ziggo is sowieso kut. Bij mij ligt gemiddeld 3x per week m’n internet er uit. Weliswaar steeds maar een paar minuten, maar wel hinderlijk. Helemaal als je je beseft dat ik niet zo vaak thuis ben.
Ik ben ook alleen, je mag me altijd pmen. Ik vind de nachten ook niet fijn
Lief! Ben je aankomende week ook alleen snachts? Of altijd? Heb je nog tips? Ik zorg altijd dat ik afleiding heb dus netflix kan kijken en wat lekkers te snacken in huis heb. Ik denk ook altijd maar zo ik kan “altijd” wel iemand bellen…
Ik ben de komende vijf weken alleen… wel zelf voor gekozen natuurlijk maar puntje bij paaltje vind ik het dood eng. Ik heb geen tips, probeer gewoon rustig en rationeel te blijven en mezelf niet gek te maken.
Ja ik heb dat ook in het donker, overdag heb ik dat bijvoorbeeld helemaal niet want dan kan je vriendinnen opzoeken, of naar een plek waar mensen zijn haha
Ja herkenbaar! Ik zie er tegenop omdat ik het de vorige keer dus echt eng vond (toen was het twee weken) maar gelukkig heb ik wel een aantal vriendinnetjes die laat slapen en een aantal die vroeg op moeten dus de tijd dat ik echt alleen ben voor mijn gevoel (dat “iedereen slaapt” gevoel) is maar een paar uur.
Ik ben zelf meer bang voor inbrekers en ik ga dan op elk detail letten en als een post it is verschoven raak ik al ik paniek. Maar slaat nergens op want dan zouden ze mn laptop, iPad en de televisie ook wel meenemen toch 
Ik kijk de rijdende rechter, of hoe heet dat ook, en de klagende mensen zeiden dat ze gingen verhuizen als de buren de haan mochten houden. De haan mag blijven, en nu wil ze ‘toch nog even kijken hoe het straks gaat’. Je bent ook wel gek als je gaat verhuizen om een haan. Heeft iemand ook gekeken?