Mwah ziggo is sowieso kut. Bij mij ligt gemiddeld 3x per week m’n internet er uit. Weliswaar steeds maar een paar minuten, maar wel hinderlijk. Helemaal als je je beseft dat ik niet zo vaak thuis ben.
Ik ben ook alleen, je mag me altijd pmen. Ik vind de nachten ook niet fijn
Lief! Ben je aankomende week ook alleen snachts? Of altijd? Heb je nog tips? Ik zorg altijd dat ik afleiding heb dus netflix kan kijken en wat lekkers te snacken in huis heb. Ik denk ook altijd maar zo ik kan “altijd” wel iemand bellen…
Ik ben de komende vijf weken alleen… wel zelf voor gekozen natuurlijk maar puntje bij paaltje vind ik het dood eng. Ik heb geen tips, probeer gewoon rustig en rationeel te blijven en mezelf niet gek te maken.
Ja ik heb dat ook in het donker, overdag heb ik dat bijvoorbeeld helemaal niet want dan kan je vriendinnen opzoeken, of naar een plek waar mensen zijn haha
Ja herkenbaar! Ik zie er tegenop omdat ik het de vorige keer dus echt eng vond (toen was het twee weken) maar gelukkig heb ik wel een aantal vriendinnetjes die laat slapen en een aantal die vroeg op moeten dus de tijd dat ik echt alleen ben voor mijn gevoel (dat “iedereen slaapt” gevoel) is maar een paar uur.
Ik ben zelf meer bang voor inbrekers en ik ga dan op elk detail letten en als een post it is verschoven raak ik al ik paniek. Maar slaat nergens op want dan zouden ze mn laptop, iPad en de televisie ook wel meenemen toch
Ik kijk de rijdende rechter, of hoe heet dat ook, en de klagende mensen zeiden dat ze gingen verhuizen als de buren de haan mochten houden. De haan mag blijven, en nu wil ze ‘toch nog even kijken hoe het straks gaat’. Je bent ook wel gek als je gaat verhuizen om een haan. Heeft iemand ook gekeken?
De haan zit tot 8-9 uur in een hok en ze weigerden te slapen met oordoppen of het raam dicht. Er zat ook nog een huis tussen. Het lawaai van de haan was 48 decibel en je mag overdag 50 decibel maken. Die vrouw draaide nachtdiensten en dat is kut, maar doe dan je raam dicht en oordoppen in? Of richt een andere ruimte in om te slapen na je nachten? Ik denk dat het meer een dreigement was, haha
Oh ja dan snap ik niet dat je niet slaapt met oordoppen. Moet zeggen dat ik zelf ook lekkerder slaap zonder iets in mijn oren (fysiek gezien), maar je slaapt iig wel met oordoppen in :’)
Ja of iets geluidwerends voor je ramen ofzo. Maar ze hadden nu echt helemaal niks gedaan, dat zei Frank Visser ook.
Ik dacht op de een of andere manier dat het vandaag dinsdag was en dinsdag zouden concertkaartjes in de verkoop gaan dus ik net helemaal zenuwachtig want het is al laat op de avond. Is het vandaag donderdag? Ik ben echt in de war :’)
Vandaag een brief ontvangen van de woningbouw dat er camera’s komen in de entreehal en ben er stiekem héél blij mee
Waarom moet die vrouw dr raam dicht en slapen met oordoppen in als ze dat niet fijn vind. Zon geluid is kapot irritant en als je er nou eenmaal aan irriteerd dan is het 100x kutter. Ik zou ook overwegen te verhuizen hoor.
Soieso sneu voor een haan om in een woonwijl te wonen maar dat is een ander verhaal.
Maar die mensen doen niks mis, want de haan maakt niet harder geluid dan dat mag volgens de wet. Als zij er dan last van heeft ondanks dat hij de haan langer in een hok houdt enz is het toch aan haar om maatregelen te nemen?
Hahaha ja ik kijk ook wtf
Lig ik op bed, hoor ik ineens mijn vriend schreeuwen. Dus ik kijken. Heeft ie zijn teen gestoten op zo een manier dat de nagel eraf is getrokken. Zit nog wel vast. Maar aan het begin, bij de nagelriem. Nu pleister erop gedaan en morgen kijken was mijn idee. Maar hij geeft ook aan heel misselijk te zijn. Hij kan niet tegen bloed en normaal is hij misselijk en trekt het weg zodra het verbonden is. Nu is het verborgen en als hij zijn teen aanraakt wordt hij misselijk. Zou het gebroken zijn?
Ja maar ik zou zelf ook liever verhuizen dan op een andere manier slapen dan dat ik gewent ben. En met verhuizen doen ze wss niemand kwaad haha.
Nee is ook zo! Maar ik vond het een beetje gek dat ze eerst zei jaa dan gaan we echt verhuizen sad sad en na de uitspraak wil ze toch nog even blijven.
Ja ik denk dat de teen eraf moet. Nee ik heb geen idee hoe de teen eruit ziet (om eerlijk te zijn ook niet heel erg veel behoefte aan) dus ik kan hier niet over oordelen. Je vriend kan zelf het beste aangeven wat hij wilt het nu laten na kijken of morgen.