Wat je even kwijt wilt #26

Ik mag morgen eindelijk weer naar school

5 likes

Thanks!

Ik vind het juist ook een leuk cadeau! Je hebt er over nagedacht en doet er moeite voor om dat zelf te maken. Leukere cadeautjes zijn er niet, al helemaal niet voor een oma/moeder denk ik!

5 likes

Was helemaal vergeten hoe legendarisch gemeen zij was. Bridget is echt een dotje vergeleken met haar :baby:

1 like

Oysho?

Haha geniet ervan!

1 like

Ik heb volgende week m’n officiĆ«le laatste dag op stage (gehaald met een mooi cijfer yeeeh), is het dan ā€œraarā€ om een zelf geknutselde kaart te geven aan mijn supervisor ?

1 like

Wat gaaf!! Veel plezier en toitoitoi vandaag, bijzonder moment!

1 like

Ik heb uitzicht op een weg en ik zit echt te genieten hoe de troep ganzen alles terroriseert. Ze hebben nu de weg geblokkeerd en zitten daar gewoon te chillen terwijl er heftig getoeterd wordt.

14 likes

Pfff, weer in slaap gevallen nadat ik de wekker afzette… Ik heb nu een trein van een half uur later, maar had eigenlijk al een call gepland om 9 uur en wil vanavond niet te laat naar huis(ben bang dat ik naar de dierenarts moet)

Nee helaas niet.

Ik heb geloof ik alle series en films op netflix gekeken, huis schoongemaakt, ga elke dag een paar keer met de hond op pad en het bos in en doe elke dag even een boodschapje in het dorp om mezelf bezig te houden. Hier is er jammer genoeg geen lekker koffie tent ofzo.

Ja, ik denk dat ik vooral zelf gewoon eens wil genieten… maar gewoon niet zo goed weet hoe ik dat in mijn eentje aanpak.

Even uitgehuild bij mijn vriend… Hij stelde allerlei dingen voor van puzzelen tot gamen en gaat proberen om er wat meer mee bezig te zijn als hij thuis is.

2 likes

De innerlijke strijd is begonnen. Zin om naar het feestje te gaan vanavond waar ik een kaartje voor heb versus ik wil thuis blijven en chillen op de bank.

3b76cf2bae5371d23932518beb530d26--doctor-funny-phd-humor

3 likes

Ik denk dat mensen met een visuele beperking er best blij mee kunnen zijn. Het maakt de IKEA-gids toch weer een stuk toegankelijker.

1 like

Ik heb nog een paar merkloze liggen, die passen in een bubbeltjesenvelop. Waren 25e maar gebruik ze toch eigenlijk niet.

Ik hoor Moppie op de radio, wilde dit even delen met mijn mede FFers

12 likes

De moeder van een collega is overleden. Toen ik het hoorde heb ik hem gelijk een berichtje gestuurd om te condoleren en sterkte te wensen.
Maandag komt hij weer werken, moet ik hem dan weer condoleren? een hand geven? Een knuffel?
Ik denk altijd teveel na over dit soort dingen, waardoor het zo awkward kan zijn…

Nee zou ik niet nog een keer doen. Ik zou de situatie even afwachten, kijken wat hij doet. En vragen hoe het gaat.

Ja nu krijg ik die niet meer uit mn koppie

2 likes