Is het dik? Kan ie zn teen nog bewegen? Nagel eraf kan ook (veel) pijn doen en ik zou ook misselijk worden van die gedachte haha. Zou even nachtje aankijken.
Ik laat altijd lichtjes aan en doe soms een rustig muziekje op om in slaap te vallen
@anon39978576 en @Moskou, was ook mijn idee. Heb zelf even gekeken en gevoeld en krijg niet de indruk dat het gebroken is. Maar kreeg ineens even paniek van wat nou als⦠zit hij met een gebroken teen en ik lekker naar bed.
Remember Chazia Mourali? (Of moet dat in het wanneer voel jij je oud topic?) zij was Ć©cht botā¦
Ja misschien was in het echt beter geweest.
Mān zus zegt nu dat ik het veels te negatief in zie, dat hij wel interesse toont en ik er blind voor ben. Misschien omdat ze niet al ons app contact ziet dat ze het anders ziet⦠al denk ik nu wel weer van shit ja wat is het nou objectief? Zoals altijd in al mān āgedoeā met dates/mannen, dat ik geen idee heb of ik objectief gezien een punt heb. Dat ik zeur, of dat de man indd zus en zo doet. Zo vermoeiend.
Ga lekker slapen⦠sorry dat klinkt heel betuttelend, maar zulke spinsels worden zóveel groter als je moe bent zoals je aangafā¦
Hoop dat jullie er morgen goed over kunnen praten!
Ik ben 37,5 week zwanger en zit er helemaal doorheen. Fysiek is het nu zwaar aan het worden, maar vooral geestelijk trek ik het slecht. Ik zit thuis en heb niks om handen om mezelf bezig te houden⦠niemand om mee af te spreken, geen familie of vrienden die ik kan op zoeken. Mijn vriend is meestal om 19 uur thuis en dan valt hij in slaap na het eten tot een uur of 21. Dan gaat hij meestal even fietsen met de hond en erna boven op zolder gamen of naast me op zān telefoon op de bank een youtube kijken. Ik voel me momenteel echt een hormonale dik nijlpaard en vind het echt moeilijk dat hij ook geen lieve dingen doet om me op te vrolijken, ik moet het vragen of hij mijn dikke voeten even willen masseren of zān hand op mijn buik wil leggen. Kortom hormonen om gek van te worden en ik stel me vast aan. Maar toch, hoe ga ik dit in hemelsnaam doorkomen de komende weken? Ik heb deze zwangerschap totaal niet als geweldig of prettig ervaren, dus ik hoopte dat ik met mijn verlof de rust kon vinden en kon ontspannen en genieten⦠maar helaasā¦
Waarop kijkt men chateau meiland terug (alle afleveringen)?
Ik mag morgen eindelijk weer naar school
Thanks!
Ik vind het juist ook een leuk cadeau! Je hebt er over nagedacht en doet er moeite voor om dat zelf te maken. Leukere cadeautjes zijn er niet, al helemaal niet voor een oma/moeder denk ik!
Was helemaal vergeten hoe legendarisch gemeen zij was. Bridget is echt een dotje vergeleken met haar
Oysho?
Haha geniet ervan!
Ik heb volgende week mān officiĆ«le laatste dag op stage (gehaald met een mooi cijfer yeeeh), is het dan āraarā om een zelf geknutselde kaart te geven aan mijn supervisor ?
Wat gaaf!! Veel plezier en toitoitoi vandaag, bijzonder moment!
Ik heb uitzicht op een weg en ik zit echt te genieten hoe de troep ganzen alles terroriseert. Ze hebben nu de weg geblokkeerd en zitten daar gewoon te chillen terwijl er heftig getoeterd wordt.
Pfff, weer in slaap gevallen nadat ik de wekker afzette⦠Ik heb nu een trein van een half uur later, maar had eigenlijk al een call gepland om 9 uur en wil vanavond niet te laat naar huis(ben bang dat ik naar de dierenarts moet)
Nee helaas niet.
Ik heb geloof ik alle series en films op netflix gekeken, huis schoongemaakt, ga elke dag een paar keer met de hond op pad en het bos in en doe elke dag even een boodschapje in het dorp om mezelf bezig te houden. Hier is er jammer genoeg geen lekker koffie tent ofzo.
Ja, ik denk dat ik vooral zelf gewoon eens wil genieten⦠maar gewoon niet zo goed weet hoe ik dat in mijn eentje aanpak.
Even uitgehuild bij mijn vriend⦠Hij stelde allerlei dingen voor van puzzelen tot gamen en gaat proberen om er wat meer mee bezig te zijn als hij thuis is.