Dit is voor iedereen anders, maar ik vond het zelf wel heel fijn als mensen op mijn werk er over begonnen toen ik dat weer kwam. Veel collega’s wisten niet goed wat ze moesten doen en vroegen er dus niet naar omdat ze bang waren dat ik dat vervelend vond. Dat vond ik juist naar, alsof er niks gebeurd was, terwijl voor mij de stap om weer naar mijn werk te gaan enorm groot was.
Onthoud iig dat je niks verkeerd kan doen of zeggen.
Ik had een paar collega’s die gewoon vroegen: mag ik je een knuffel geven? Dat vond ik ook een goede, want dat is idd niet bij alle collega’s prettig en zo gaven ze mij de ruimte om zelf aan te geven waar ik behoefte aan had.
Bij ons in de straat zijn afgelopen nacht(en). 5 antennes van auto’s gehaald en 2 auto’s bekrast… En dit is dan wat we tot zover weten van de buurt groepsapp. Gaat lekker.
Fransen zijn echt zo extreem beleefd in hun mails, haha. Ik stuurde gisteren een redelijk aangebrande mail dat het slot van m’n voordeur nu nog steeds niet vermaakt is. En ik kreeg 2 héle uitgebreide, verontschuldigende mails terug. Ik voel me bijna schuldig dat ik zo kwaad was
(en zó aangebrand was de mail ook niet).
Nu nog op mail krijgen dat ik blij ben met hun reactie en dat het vooral het feit is dat ik van niets wist, dat me kwaad maakte. Nu na hun uitleg heb ik weer geduld, omdat ik weet dat ze er wel mee bezig zijn. Maar het zal wel even duren voor ik dat duidelijk in het Frans heb staan, haha.
Ik wacht op een cliënt en eigenlijk hoop ik dat diegene niet op komt dagen, want ik weet even niet hoe ik m’n verdere beleid nou moet doen 
Een paar dagen geleden was ik wat gaan drinken met collega’s na werk. Een Schotse collega is gefascineerd door de Nederlandse cultuur en begon te praten over de Efteling en hoe fantastisch hij het vind. Op een gegeven moment waren we samen de liedjes aan het neuriën van de attracties. Nu heb ik zoveel zin om naar de Efteling te gaan
maar dat zit er voorlopig niet in.
Lekker avondeten plannen met drie gangen en lekkere wijn erbij ofzo? Of hem mee uit eten nemen.
Ik wil even kwijt dat ik jullie meiden heel erg waardeer! Maand geleden zat ik er zo doorheen en heb toen zoveel lieve reacties en tips etc gekregen die me echt geholpen hebben!
gelukkig gaat het nu weer een stuk beter met me en zie ik het ook weer zitten.
Ik had zoveel zin om naar school te gaan dat ik bijna een uur te vroeg ben. Kom maar op!!
Ik ben een kastje aan het schilderen en ik hoop zo dat de kleur mooi opdroogt. Hij is nu echt een stuk lichter dan de kleur op het strookje…
Ik kreeg een heel fijn mailtje terug van mijn huisbaas. Ben benieuwd hoe alles verder gaat lopen, ben nog steeds heel gestrest, maar oke. Ik ga dit weekend lekker naar mijn ouders
Ik denk dat dat wel meevalt. Zoals met veel dingen lees je er waarschijnlijk alleen over als mensen wat te klagen hebben. Beetje net zoals dat je alleen nieuwsberichten leest over de paar vliegtuigen per jaar die neerstorten, en niet over de duizenden die elke dag veilig aan de grond komen.
Ik zit gelukkig heel vaak gewoon in een stille stiltecoupé, maar dan voel ik niet de behoefte om met iedereen te delen dat ik lekker in stilte zit. Als er mensen aan het praten zijn is dat irritant en afwijken, en dan wil ik er over klagen tegen andere mensen. Ook dat is wel een beetje typisch Nederlands denk ik haha, lekker zeiken op alles wat los en vast zit.
En ja als een stiltecoupé niet werkt omdat mensen niet willen lezen of het principe niet begrijpen is dat heel irritant, maar vaak werkt het wel, en dat weegt wel echt op tegen de keren dat het niet goed gaat. Ik ga wel eens in een normale coupe zitten en dan denk ik 9/10 keer “nope” en vlucht ik alsnog naar de stiltecoupé 
Dat is precies de reden dat ik nooit meer in de stiltecoupé ga zitten. Dat valt altijd tegen en ik kan er idd niet tegen als er wel geluid is terwijl het er niet hoort te zijn. Van geluid in een gewone coupé heb ik geen last. Hoe idioot ook.
Hoera ik ben vandaag jarig en doe alles waar ik zin in heb vandaag.
Zo heb ik een cake gebakken voor mijn collega’s en ben ik die gaan brengen, ben ik door diezelfde collega’s bekogeld met confetti, heb ik zwartgereden in de bus, heb ik planten gekocht bij ikea, ben ik gaan lunchen met mijn boiiifriend.
En zometeen ga ik oorbelletjes kopen, mijn haar kort laten knippen bij de kapper, ga ik sushi voor 2 personen halen maar in mijn eentje opeten, en op de bank RPDR kijken.
Love me lefuh.
Klinkt als een super dag! Gefeliciteerd en geniet ervan.
De oma van mijn vriend is binnenkort jarig. Heeft één van jullie een goede idee voor een kado?
Iets van rituals? Daar maak ik mijn oma altijd erg blij mee.
Ik had net een discussie met mijn moeder omdat zij dus denkt dat Caroline Tensen wel “een leuk mens” is 
er zitten hier ook (biologen) toch? Er viel mij namelijk een naaktslak op in de tuin, en hij bleef maar het zelfde circkeltje kruipen. Ik gok zo 5x.
en toen… toen was die opeens dood.
is dit standaard gedrag voordat ze doodgaan? soort alzheimer of gewoon toeval?
internet helpt mij niet echt en ben er echt door gefascineerd.
Ik weet wel dat mieren zoiets wel doen in gevaar geloof ik. Zichzelf dood rennen in rondjes. Misschien doen naakt slakken ook zoiets .