De innerlijke strijd is begonnen. Zin om naar het feestje te gaan vanavond waar ik een kaartje voor heb versus ik wil thuis blijven en chillen op de bank.
Ik denk dat mensen met een visuele beperking er best blij mee kunnen zijn. Het maakt de IKEA-gids toch weer een stuk toegankelijker.
Ik heb nog een paar merkloze liggen, die passen in een bubbeltjesenvelop. Waren 25e maar gebruik ze toch eigenlijk niet.
Ik hoor Moppie op de radio, wilde dit even delen met mijn mede FFers
De moeder van een collega is overleden. Toen ik het hoorde heb ik hem gelijk een berichtje gestuurd om te condoleren en sterkte te wensen.
Maandag komt hij weer werken, moet ik hem dan weer condoleren? een hand geven? Een knuffel?
Ik denk altijd teveel na over dit soort dingen, waardoor het zo awkward kan zijn…
Nee zou ik niet nog een keer doen. Ik zou de situatie even afwachten, kijken wat hij doet. En vragen hoe het gaat.
Ja nu krijg ik die niet meer uit mn koppie
Oooh ok spannend, veel plezier!
Ik zou hem eerlijk gezegd wel condoleren, lijkt me gek om dat niet te doen. En een knuffel vind ik wel intiem, maar ik weet niet wat de band is met je collega’s. Gewoon een ‘gecondoleerd’ en ‘hoe gaat het’ zou ik doen.
Dit is voor iedereen anders, maar ik vond het zelf wel heel fijn als mensen op mijn werk er over begonnen toen ik dat weer kwam. Veel collega’s wisten niet goed wat ze moesten doen en vroegen er dus niet naar omdat ze bang waren dat ik dat vervelend vond. Dat vond ik juist naar, alsof er niks gebeurd was, terwijl voor mij de stap om weer naar mijn werk te gaan enorm groot was.
Onthoud iig dat je niks verkeerd kan doen of zeggen.
Ik had een paar collega’s die gewoon vroegen: mag ik je een knuffel geven? Dat vond ik ook een goede, want dat is idd niet bij alle collega’s prettig en zo gaven ze mij de ruimte om zelf aan te geven waar ik behoefte aan had.
Bij ons in de straat zijn afgelopen nacht(en). 5 antennes van auto’s gehaald en 2 auto’s bekrast… En dit is dan wat we tot zover weten van de buurt groepsapp. Gaat lekker.
Fransen zijn echt zo extreem beleefd in hun mails, haha. Ik stuurde gisteren een redelijk aangebrande mail dat het slot van m’n voordeur nu nog steeds niet vermaakt is. En ik kreeg 2 héle uitgebreide, verontschuldigende mails terug. Ik voel me bijna schuldig dat ik zo kwaad was (en zó aangebrand was de mail ook niet).
Nu nog op mail krijgen dat ik blij ben met hun reactie en dat het vooral het feit is dat ik van niets wist, dat me kwaad maakte. Nu na hun uitleg heb ik weer geduld, omdat ik weet dat ze er wel mee bezig zijn. Maar het zal wel even duren voor ik dat duidelijk in het Frans heb staan, haha.
Ik wacht op een cliënt en eigenlijk hoop ik dat diegene niet op komt dagen, want ik weet even niet hoe ik m’n verdere beleid nou moet doen
Een paar dagen geleden was ik wat gaan drinken met collega’s na werk. Een Schotse collega is gefascineerd door de Nederlandse cultuur en begon te praten over de Efteling en hoe fantastisch hij het vind. Op een gegeven moment waren we samen de liedjes aan het neuriën van de attracties. Nu heb ik zoveel zin om naar de Efteling te gaan maar dat zit er voorlopig niet in.
Lekker avondeten plannen met drie gangen en lekkere wijn erbij ofzo? Of hem mee uit eten nemen.
Ik wil even kwijt dat ik jullie meiden heel erg waardeer! Maand geleden zat ik er zo doorheen en heb toen zoveel lieve reacties en tips etc gekregen die me echt geholpen hebben! gelukkig gaat het nu weer een stuk beter met me en zie ik het ook weer zitten.
Ik had zoveel zin om naar school te gaan dat ik bijna een uur te vroeg ben. Kom maar op!!