Stukje taart aannemen en in hun gezicht duwen.
Dit klinkt ontzettend fijn! Gefeliciteerd!
Het is het niet waard hoor. Ik heb dinsdag gecheat en afgzien van de mars ice-cream dacht ik eigenlijk alleen: ja nu is mn vooruitgang weg. Niet de moeite waard. Komt wel weer als je bent waar je wil zijn 
Sushi eeettuuuhhh
Iemand in de buurtapp bood zich aan als kinderoppas. Krijgt ze als reactie of ze alleen op mensen oppast of ook op ratten 
Ik zit in dubio of ik een wit of zwart topje ondrr mijn jurkje aan moet doen. Ik draag witte gympen eronder. Zowel zwart als gebroken wit in het jurkje.
Zwart topje en dan de witte schoenen kan zeker niet he…
Van wie niet?
Ja het moet wel een beetje leuk uitzien en niet als een bij elkaar geraapt iets haha. Misschien post ik zo een foto
Als jij je er mooi in voelt kan je er gewoon mee naar buiten!
Er zit al de hele middag een vlinder op m’n balkon en nu durf ik daar dus niet te zitten.
YES ik ben klaar met fulltime werken en ik heb net sushi besteld om het te vieren 
Oei ik zie op rtl boulevaard dat Herman Ploegstra naar de sportschool is gegaan en nooit meer is terug gekomen.
Nu weet ik zeker dat ik nooit naar de sportschool ga. Hartstikke gevaarlijk
Ik heb vandaag twee buurkatten geaaid. Today is a good day.
Contant gegeven achteraf, kwam overeen met de prijs in de Uber app. Ik denk dat dit echt een onopgelost mysterie blijft!
@Woodkid dat is echt heel vreemd inderdaad! Alsof de uber app gewoon zelf de dichtstbijzijnde telefoon heeft gekoppeld ofzo? Echt maf.
Die vrouw met die hond queenie bij man bijt hond hahaha jezus koop gewoon een nieuwe hond.
Ik zit te wachten tot mn vriend samen met een vriend van hem eindelijk wiebert en ik mn kleren uit kan trekken, mn chillpak aan kan doen, om te chillen en stomme tv-programma’s te kijken.
Lief, dank je 
Bij de ah to go sowieso
Ik ben echt chagrijnig en verdrietig. Het huis waar ik nu op pas voelt zo niet goed aan. Ik kan er niet aan wennen en dat is zo vervelend. Ik vind het echt niet leuk, maar ik moet hier wel blijven… ik weet even niet hoe ik de komende weken ga overleven