Wat je even kwijt wilt #26

Pff ik kom net terug van een bezichtiging van een appartement. Op de foto’s zag het er echt perfect uit: ruim, netjes verzorgd, goede locatie. Prijs was iets aan de hoge kant maar ok. Kom ik daar, is het echt een halve bouwval joh. Die fotograaf verdient echt een lintje.
Wel weer teleurstellend, begin een beetje bang te raken dat ik niks in mijn eentje kan kopen in de buurt van het station hier.

1 like

Vervolg: ze vindt Martien Meiland overdreven??? Ik ga naar huis denk ik zo

4 likes

Ja… Is bekend en volgens mij kunnen de meeste (helaas) zelfs het refrein ook mee zingen

2 likes

Jup, ik heb het direct in m’n hoofd.

Laaat de zon in je haaaartttt die schijnt toch voor iedereeeen geniet van het levuhhh ook al heb je maar evuhhh

13 likes

Hahaha ik zou gewoon vragen wie de fotograaf je weet maar nooit waar die handig voor is. Bruiloft fotos ofzo. Hoef je niet eens een mooi feest te hebben dus want als die fotograaf een bouwval al mooi kan laten lijken hahaah.

1 like

Ja ken ik en ja kut lied.

3 likes

Ik heb gewoon een dikke lip omdat ik perziken heb aangeraakt met mijn vingers, en deze weer langs mijn lippen heb gehaald. My god ben benieuwd dik ze zouden worden als ik ze daadwerkelijk eet.

1 like

Ik ben ongesteld en mijn buik is zo erg opgezwollen en pijnlijk voel me helemaal lelijk ugh

1 like

Ik dacht even dat ik naar een foto van Henny huisman keek! Het nummer ken ik trouwens wel maar dan wel door een Nederlandse zanger gezongen. (En misschien is dit een biecht maar ik vind het een heel leuk nummer!)

1 like

Ik moet opeens denken aan zo’n glitch in the matrix moment op vakantie, ben echt benieuwd of iemand hier een verklaring voor heeft.
We verbleven in een appartement in een flat van 25 verdiepingen. Beneden zat er altijd een vrouw een beetje de wacht te houden en wij hadden haar gevraagd of ze misschien een taxi voor ons kon regelen voor heel vroeg in de ochtend.
Op die ochtend kwam er een gelukkig een taxi en stapten we in. Toen bleek dus dat het een Uber rit was en dat die man ook alle gegevens van een vriend had staan en dat het ritje ook op zijn uberaccount stond, terwijl hij daarmee niks had geboekt en we gewoon gevraagd hadden om een taxi. Het was ook raar omdat we die vakantie echt heel veel ritjes met de Uber hadden gedaan, behalve die dus (ofja, uiteindelijk dus wel).
Hoeeee kan dat? Weet iemand dit? Ik vraag het me 2 weken later nog steeds af. Die vriend heeft zijn gegevens dus niet aan die vrouw van de flat gegeven en al zou hij dat gedaan hebben, dan nog kan zij geen Uber namens hem boeken lijkt me.

2 likes

Ik ben zo zo zo blij. Heb vanmiddag na twee weken in spanning te hebben gezeten gehoord dat ik m’n scriptie gehaald heb, oftewel master is binnen oftewel nooit meer studiestress :tada::tada: en solliciteren gaat ook best oké geloof ik, dus ik ben zo opgelucht. De afgelopen weken had ik bijna dagelijks een huilbui en doemdenkmomenten en nu ziet alles er opeens zoveel beter uit. Nu lekker een weekendje bij m’n ouders, net met de mama taart en port gehaald om het te vieren en straks lekker lasagne eten in de tuin, ik ben blijjj

57 likes

Mijn vrienden zaten vorige week met me te lachen, omdat ik volgende week eens 5 dagen moet werken en ik dat echt niet meer gewend ben en hoe lastig dat wel niet zal zijn voor me en dat ik sowieso 2 weken vakantie nodig heb daarna, etc., hihaho. Lekker overdreven :roll_eyes:.

Maar nu heb ik vandaag wel m’n hele huis gekuist, alle was en strijk gedaan, allerlei losse eindjes afgewerkt en dingen geregeld, haha, als voorbereiding op volgende week en de week daarop. Alsof ik daar dan helemaal geen tijd meer voor zal hebben ofzo :joy:.

(Ik kan normaal zelf m’n dagen en weken inplannen en ik heb geen conventioneel leven, dus het voelt heel vreemd dat ik de komende 10 dagen met een uurrooster moet leven.)

1 like

Stukje taart aannemen en in hun gezicht duwen.

5 likes

Dit klinkt ontzettend fijn! Gefeliciteerd!

1 like

Het is het niet waard hoor. Ik heb dinsdag gecheat en afgzien van de mars ice-cream dacht ik eigenlijk alleen: ja nu is mn vooruitgang weg. Niet de moeite waard. Komt wel weer als je bent waar je wil zijn :muscle:

1 like

Sushi eeettuuuhhh

Iemand in de buurtapp bood zich aan als kinderoppas. Krijgt ze als reactie of ze alleen op mensen oppast of ook op ratten :joy:

8 likes

Ik zit in dubio of ik een wit of zwart topje ondrr mijn jurkje aan moet doen. Ik draag witte gympen eronder. Zowel zwart als gebroken wit in het jurkje.

Zwart topje en dan de witte schoenen kan zeker niet he…

Van wie niet?

1 like

Ja het moet wel een beetje leuk uitzien en niet als een bij elkaar geraapt iets haha. Misschien post ik zo een foto