Wat je even kwijt wilt #26

Enig idee wat dit gevoel veroorzaakt?

Het is gewoon een heel groot huis en ik ben dat niet gewend. En de helft van de lampen gaat op afstandsbediening en de andere helft weer niet en sommige lampen gaan automatisch aan en uit en ik hoor allemaal geluidjes. Ik ben gewoon bang. En ik heb geen lekker bed in een rustige kamer ofzo.

1 like

Ah kan ik me voorstellen :frowning: Misschien een idee om eens wat vrienden uit te nodigen mocht dat toegestaan zijn?

Net wezen kijken bij m’n achterneef. Ik heb echt 0 met kinderen (of baby’s) maar hij was wel echt heel cute :heart_eyes:

Ja dat vind ik heel fijn maar bijna al mijn vrienden gaan naar school of lopen stage in Tilburg en ik ben in Zeeland nu en dat is gewoon best een lange reis… en er mag ook niemand hier slapen dus dan is het echt een kort bezoekje. Ik ga maar even goed met mn mama praten maar die is nu nog op vakantie

1 like

Elke x weer als iemand vraagt of ik iets wil maken ( tekening, kleding , fotosoep iets) zegt de pleaser in mij “Oh ja doe ik leeeuk!”
En dan ben ik bezig en dan denk ik dit is het lelijkste wat ik ooit gemaakt heb. En dan geef ik t zo van nou eh hier heb je het :slightly_smiling_face:.
En dan zijn ze dr blij mee maar ik wil dan altijd doen alsof ik het nooit heb gemaakt.

2 likes

Ik ken deze wanstaltige versie

4 likes

Welke supermarkt heeft er nu al pepernoten? En heeft iemand al choco pepernoten gespot?

Heb er echt zin in

1 like

ik zit in de trein en het ruikt echt heftig naar vers gesneden ui¿?

Zit je in de trui?
Wacht ff jouw zin rijmt haha

2 likes

Choco zag ik bij Xenos

1 like

Ze hebben gewone en chocolade pepernoten iig bij de hema

1 like

hahahahha o e ps nee trein, gelukkig geen trui met uien geur

1 like

6 likes

En @Woodkid

Ah shit die zijn al dicht :(:cry:

Nou even gehuild, de troost is nabij

13 likes

Ik had zo’n goede dag/week op werk, werk er nu precies een jaar en vandaag ff goed stil gestaan bij wat ik heb gedaan dit jaar (best blij mee) en hoeveel leuke mensen ik daar heb leren kennen en dat ik me zoveel beter en stabieler voel dan een jaar geleden. En daarna heerlijk gegeten met een vriendin en nu ga ik lekker in m’n bed liggen met een glas wijn en Working moms kijken en vroeg slapen :heart:

5 likes

Ik zag vanmiddag op twitter dat de appie al pepernoten heeft, dus ik vanavond speciaal voor chocoladepepernoten daarheen, HAD MIJN AH ZE NOG NIET. Heb toen maar speculaasbrokken meegenomen. :’(

1 like

Ik had de hele week ontzettend last van imposter syndrome, nadat ik maandag een feedbackgesprek had waarin bijna alleen maar positieve dingen genoemd werden terwijl ik het idee had dat ik de hele tijd achter de feiten aanliep. Maar ik had vandaag een test en haalde die met 90%, ik had al mijn taken ruim op tijd af, en een project waar ik een beetje mee worstelde komt toch gewoon echt op de rails. Dus ik zit nu compleet uitgeput maar heel tevreden op de bank met een glaasje prosecco en een zak chips (en een bak druiven voor de balans :grin:)

14 likes

Hahaha love it :heart: glitterplaatje om te koesteren

@SpeedOfSound ik heb ze deze week ook aangehad, heb het niet langer dan 1,5 uur volgehouden want werd er ook helemaal gek van. Ben benieuwd hoe het ontvelproces (:nauseated_face:) gaat verlopen, is nu al een beetje begonnen!

1 like