Wat je even kwijt wilt #26

Als jij je er mooi in voelt kan je er gewoon mee naar buiten!

2 likes

Er zit al de hele middag een vlinder op m’n balkon en nu durf ik daar dus niet te zitten.

3 likes

YES ik ben klaar met fulltime werken en ik heb net sushi besteld om het te vieren :tada:

8 likes

Oei ik zie op rtl boulevaard dat Herman Ploegstra naar de sportschool is gegaan en nooit meer is terug gekomen.
Nu weet ik zeker dat ik nooit naar de sportschool ga. Hartstikke gevaarlijk

10 likes

Ik heb vandaag twee buurkatten geaaid. Today is a good day.

8 likes

Contant gegeven achteraf, kwam overeen met de prijs in de Uber app. Ik denk dat dit echt een onopgelost mysterie blijft!

@Woodkid dat is echt heel vreemd inderdaad! Alsof de uber app gewoon zelf de dichtstbijzijnde telefoon heeft gekoppeld ofzo? Echt maf.

1 like

Die vrouw met die hond queenie bij man bijt hond hahaha jezus koop gewoon een nieuwe hond.

2 likes

Ik zit te wachten tot mn vriend samen met een vriend van hem eindelijk wiebert en ik mn kleren uit kan trekken, mn chillpak aan kan doen, om te chillen en stomme tv-programma’s te kijken.

4 likes

Lief, dank je :blush:

1 like

Bij de ah to go sowieso

1 like

Ik ben echt chagrijnig en verdrietig. Het huis waar ik nu op pas voelt zo niet goed aan. Ik kan er niet aan wennen en dat is zo vervelend. Ik vind het echt niet leuk, maar ik moet hier wel blijven… ik weet even niet hoe ik de komende weken ga overleven

Enig idee wat dit gevoel veroorzaakt?

Het is gewoon een heel groot huis en ik ben dat niet gewend. En de helft van de lampen gaat op afstandsbediening en de andere helft weer niet en sommige lampen gaan automatisch aan en uit en ik hoor allemaal geluidjes. Ik ben gewoon bang. En ik heb geen lekker bed in een rustige kamer ofzo.

1 like

Ah kan ik me voorstellen :frowning: Misschien een idee om eens wat vrienden uit te nodigen mocht dat toegestaan zijn?

Net wezen kijken bij m’n achterneef. Ik heb echt 0 met kinderen (of baby’s) maar hij was wel echt heel cute :heart_eyes:

Ja dat vind ik heel fijn maar bijna al mijn vrienden gaan naar school of lopen stage in Tilburg en ik ben in Zeeland nu en dat is gewoon best een lange reis… en er mag ook niemand hier slapen dus dan is het echt een kort bezoekje. Ik ga maar even goed met mn mama praten maar die is nu nog op vakantie

1 like

Elke x weer als iemand vraagt of ik iets wil maken ( tekening, kleding , fotosoep iets) zegt de pleaser in mij “Oh ja doe ik leeeuk!”
En dan ben ik bezig en dan denk ik dit is het lelijkste wat ik ooit gemaakt heb. En dan geef ik t zo van nou eh hier heb je het :slightly_smiling_face:.
En dan zijn ze dr blij mee maar ik wil dan altijd doen alsof ik het nooit heb gemaakt.

2 likes

Ik ken deze wanstaltige versie

4 likes

Welke supermarkt heeft er nu al pepernoten? En heeft iemand al choco pepernoten gespot?

Heb er echt zin in

1 like