Wat je even kwijt wilt #26

ik zit in de trein en het ruikt echt heftig naar vers gesneden ui¿?

Zit je in de trui?
Wacht ff jouw zin rijmt haha

2 likes

Choco zag ik bij Xenos

1 like

Ze hebben gewone en chocolade pepernoten iig bij de hema

1 like

hahahahha o e ps nee trein, gelukkig geen trui met uien geur

1 like

6 likes

En @Woodkid

Ah shit die zijn al dicht :(:cry:

Nou even gehuild, de troost is nabij

13 likes

Ik had zo’n goede dag/week op werk, werk er nu precies een jaar en vandaag ff goed stil gestaan bij wat ik heb gedaan dit jaar (best blij mee) en hoeveel leuke mensen ik daar heb leren kennen en dat ik me zoveel beter en stabieler voel dan een jaar geleden. En daarna heerlijk gegeten met een vriendin en nu ga ik lekker in m’n bed liggen met een glas wijn en Working moms kijken en vroeg slapen :heart:

5 likes

Ik zag vanmiddag op twitter dat de appie al pepernoten heeft, dus ik vanavond speciaal voor chocoladepepernoten daarheen, HAD MIJN AH ZE NOG NIET. Heb toen maar speculaasbrokken meegenomen. :’(

1 like

Ik had de hele week ontzettend last van imposter syndrome, nadat ik maandag een feedbackgesprek had waarin bijna alleen maar positieve dingen genoemd werden terwijl ik het idee had dat ik de hele tijd achter de feiten aanliep. Maar ik had vandaag een test en haalde die met 90%, ik had al mijn taken ruim op tijd af, en een project waar ik een beetje mee worstelde komt toch gewoon echt op de rails. Dus ik zit nu compleet uitgeput maar heel tevreden op de bank met een glaasje prosecco en een zak chips (en een bak druiven voor de balans :grin:)

14 likes

Hahaha love it :heart: glitterplaatje om te koesteren

@SpeedOfSound ik heb ze deze week ook aangehad, heb het niet langer dan 1,5 uur volgehouden want werd er ook helemaal gek van. Ben benieuwd hoe het ontvelproces (:nauseated_face:) gaat verlopen, is nu al een beetje begonnen!

1 like

ah heeft ze al, stond echt een heel rek met 26 soorten

1 like

Thanks! Heb inmiddels super heftige buikpijn gekregen, dus ik moet ff wachten nog. Hopelijk morgen beter.

Ik stond een keer als 12-jarige vooraan bij zo’n muziekfeest waar hij was. (Ja het is al erg dat ik daar überhaupt was haha) Zegt hij terwijl hij op het podium staat tegen mij en mijn vriendinnen: “Jaaaa… Ik weet wel wat jullie willen. Maar ik had jullie vader kunnen zijn!” Ehhhhh :fearful::fearful::fearful:

8 likes

Lief! Maar ik heb ze al besteld😅

Ik zit in de trein super chill naar mn kinderen voor kinderen Spotify lijst te luisteren. Love it.

4 likes

Ik heb net een afspraak gemaakt bij een random fysiotherapeut. Ik moet echt iets aan m’n rug gaan doen maar ik heb echt geen idee hoe of wat. Grote kans dat ik het weer afzeg.

Soms denk ik echt dat ik een debiel ben. Met een nog debielere vriend. Wie laat zijn vriendin alleen uit gaan. Wie doet zoiets nou alleen. Ik.

1 like

Ik ging daarstraks spontaan uiteten en als toetje deelden we een uur later een bittergarnituur. Love my friends :heart:

12 likes