Wat je even kwijt wilt #26

Oh wat fijn! Wat hebben ze gedaan? Oefeningen?

Ohja dat klinkt wel veelbelovend! Wat moet je aan als je daar heen gaat, is een sportoutfit ok? Legging en T-shirt

@HvO toen ik gister de zwakste schakel keek dacht ik echt dat ze zei tot maandag, maar het is vandaag weer???!!

1 like

Ik voel me zo volwassen nu ik een barbecue kan organiseren. Super chill, stekker erin, 15 min wachten, vlees en groenten kunnen erop en krijg zelfs een melding wanneer het vlees gaar is. En schoonmaken gaat ook makkelijk :grin:

1 like

Jongens, ik heb 2 mini appelboompjes in de tuin en ik heb zo vreselijk veel appels dat ik een overschot heb. Op dit moment ligt er al bijna 5 kilo appelcompote in de vriezer en nog heb ik een shitload aan appels over! Dus, ik zoek recepten om mijn appels in te maken. Iemand een gouden tip? Recept voor de allerlekkerste appeltaart mag ook :smiley:

1 like

Ik haat dit lied zo erg. Eerst was het milde haat. Toen brak mn pinpas door en moest ik een nieuwe aanvragen. Toen zag ik dat je ook een persoonlijk afbeelding op je pas kon doen maar dat was 10e extra dus mooi niet. Mijn beste vriend vond het echter zo leuk dat hij aanbood om de 10e te betalen als hij de afbeelding mocht kiezen. Nu heb ik een onflatteuze selfie van zijn hoofd op mn pas met LAAT DE ZON IN JE HART als tekst erover heen. Dat was precies een dag leuk, want ik krijg allemaal rare blikken en vragen over mijn pas maar het ergste is dat ik elke keer als ik pin dat nare lied in mn hoofd krijg. Ben al dagen niet meer clean geweest, en nu ook nog hier op her forum :frowning:

38 likes

@anon95960165 @anon44204370 thanks! Ik denk tegenwoordig nogal snel dat ik gek word (kwestie van al twee maanden geen werk/school) maar jullie stellen me gerust :joy::kissing_heart:

1 like

Hierop aansluitend heb ik mijn woonkamer versierd voor het kerstfeestje dat ik morgen houd. De kerstboom staat op, ik heb overal lichtjes hangen en kerststerren uitgeknipt uit papier.

Thanks @Luzarl voor het geniale themavoorstel eventjes terug.

9 likes

Omg! Foto’s please.

3 likes

Fijne troosters hè :two_hearts:

Ik ben in een wilde bui en heb me aangemeld voor een datingshow. En mn andere dateverhaal moet nog op tv komen :joy::joy:

11 likes

Ondertussen drie weken thuis van vakantie en pas nu kom ik erachter dat ik één van mijn favoriete shirtjes mis. :frowning: :frowning: Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik hem in het hotel heb laten liggen. Ik check check dubbel check alles wel 10x voordat ik een hotel verlaat. Morgen ga ik de hele dag zoeken haha. En anders opnieuw bestellen. :expressionless:

Ik vind het appeltaartrecept van Laura’s bakery heel lekker. En totaal niet moeilijk.

1 like

Hahaha dat gaat niet werken want ze sprak alleen Oekraïens! En nee hij zei zelf dat ie dat echt niet had gedaan, we hadden de avond van tevoren ook al gevraagd om een taxi.

1 like

Gisterenavond feestje, vandaag feestje, morgen nog een feestje :woman_shrugging: het kan niet op hahaha

Wel al de hele middag en avond last van mn schouder en dat trekt door tot aan mn nek, hoofd, arm en hand. En ik weet van mezelf dat ik ga overcompenseren, dus dikke kans dat ik morgen aan de andere schouder ook pijn heb… :frowning:

Ik heb zojuist een hele studie naar de stof modal gedaan. Vervolgens ook naar viscose,omdat het daarmee vergeleken werd. Nuttige vrijdagavond wel :joy:

3 likes

Toen ik me op wilde frissen om naar de stad te gaan, sprong er ineens een inbreker die zich verstopt had van achter het bed op. Gelukkig niet agressief, maar ik voel me wel getraumatiseerd voor het leven en schrik nu van ieder geluid. Een voordeel, ik mag nu van mijn vriend aan zijn kant van het bed slapen (de kant waar de inbreker niet verstopt zat) en dat is de fijne kant…

Wtff! Je komt nog heel kalm over?! Ik was geloof ik gek geworden. Wat heftig zeg, net zo’n film scenario! Hebben jullie hem aan kunnen houden tot de politie er was? Hopelijk kan je je gedachtes een beetje verzetten, maar kan mij voorstellen dat je enorm angstig bent.

:eek: jeeitje dat is schrikken! Alles een beetje oké verder nu? Hebben jullie hem kunnen aangeven bij de politie?

Wat!!! Hoe kan je zo rustig zijn? Ik zou nooit meer slapen