Wat je even kwijt wilt #26

Er is echt een bepaalde collega die ik mis om even te kletsen. Hij is er nog, maar nu werken we op een andere afdeling en dat is dan wel jammer.

Breda of Den Bosch zijn leuk! Bedoel je met goede afstand dat het dichtbij of ver weg moet zijn?

Heb ‘t kwarkschap bij de AH uitgespeeld. Staan nu 16 bakken optimel kwark in mijn koelkast en 15 kleine lindahls kvarg bakjes. Oeps

12 likes

Hoe werkt dit dan, die kastjes? Mijn ouders hebben nog zo’n kastje over maar ik dacht altijd dat ik die niet kon overnemen omdat ik zelf niet betaal voor een abonnement op mijn eigen adres?

1 like

Why???

Ik had een hele outfit bedacht voor stage. De oorspronkelijke broek is kapot, de vervanger heeft een gekke vlek en het shirt een rare geur. :fearful::fearful:

Even de vervangers wassen?

Ik ben echt in de war dat het vandaag september is, ik dacht dat het vandaag de 31ste was :sweat_smile:

2 likes

Ik ben bang dat de broek dan niet droog wordt, want ik kan het pas vanavond wassen
 dus heb nu een vervangende vervanger uitgekozen die ook prima is. Shirtje ga ik nog wel een waspoging geven!

Ik zit van de nazomer te genieten op een camping in de Provence. Wij zijn de enige hier. Zwembad voor ons alleen, geur van lavendel, geluid van krekels, overal oleanders, en croissants vretten.

Eindelijk vakantie!

56 likes

Omdat ik vrijwel elke dag 1 grote bak kwark en zo’n kleintje eet en die zooi is tot 20-25 sept houdbaar (en uit ervaring ongeopend nog wel langer) en was 1+1 gratis bij AH

2 likes

Ik ben vandaag 1 jaar getrouwd en op een of andere manier bevatten bijna alle felicitaties zinnen zoals: ‘Gewoon volhouden’ & ‘You Made it’
:joy: Alsof het een grote straf is

23 likes

Gefeliciteerd! Zegt eigenlijk meer over het eigen huwelijk van de mensen die volhouden e.d zeggen.

1 like

Makelaar hier aanwezig aan wie ik een vraag kan stellen?

Er is bij ons een of ander evenement waardoor alles is afgesloten. Net fietste ik iets verkeerd, het was allemaal niet aangegeven dat ik daar niet heen mocht, en ik wilde oversteken. Is daar een verkeersregelaar die heel hard tegen me gaat schreeuwen, me uitscheldt, maar me niet vertelt waar ik heen moest. Hij bleef maar schreeuwen en ik wist echt niet wat ik moest doen.
Ik was al zo gestrest dat ik gewoon moest huilen. Ik werk in de horeca, je kan hard tegen me schreeuwen voordat ik ga huilen. Maar het zit gewoon allemaal even heel hoog, ook met de situatie met huisgenoot enzovoort. Ik huil nog steeds, ik ben echt overstuur en mijn ouders zijn niet thuis en ik moet vanavond dus weer naar mijn huis (met huisgenoot)

1 like

Wat naar van die vent! Kan je even iets leuks opzetten, een kattenfilmpje om even af te leiden?

Vanavond Expeditie Robinson én Boer zoekt Vrouw, heb nog steeds struggles welke ik ik nou live ga kijken :thinking:

Geniet ervan! Even een opsteker: mijn scriptie is ook in 5 dagen per week in 6 weken gelukt, dus dit kan jij ook! Welke Harry Potter wordt het (of worden :smirk:)?

4 likes

Ja ik vind het echt niet leuk dat expeditie nu op zondag komt :sweat_smile:

1 like

Het komt goed! Ik heb het ook in ongeveer die tijd gedaan, en ik heb geen hele lange dagen gemaakt (het maximum was 11 uur helemaal aan het einde, meestal veel minder). Je kan dit! Hoeveel woorden moet je? Kan je lekker in de bieb zitten?

1 like