Wat je even kwijt wilt #26

Ik ook niet!! Donderdag is en moet gewoon Robinsondag blijven :triumph:

1 like

Ik ben weer gestopt. Gelukkig luchtte het huilen op! Het was denk ik ook gewoon stress dat het even uit moest

1 like

Ik weet het ook nog niet :thinking: ik denk dat ik voor expeditie ga en boer zoekt vrouw daarna terug kijk?

1 like

Oh oei! Ik ben op 50 pagina’s geĂ«indigd. Gelukkig kan je altijd schrappen!

1 like

Dan ga ik dat ook doen :stuck_out_tongue:

1 like

Was dit in D? Ik fietste er net ook langs en het was ook totaal niet goed geregeld hoor! Mega chaotisch en nergens aangegeven hoe je er omheen moest. En sowieso mega onredelijk dat er tegen je geschreeuwd werd. Gaat het nu weer een beetje?

Ik vind alle wijn die ik ooit gehad heb goor, maar proef wel het verschil ja :joy: en bier vind ik al helemaal goor. Doe mij maar een malibu cola of zo, lekker duur :cold_sweat:

2 likes

Ik ben eindelijk overgestapt naar nieuwe energiemaatschappij en het is Green Choice geworden. Niet het goedkoopst, wel beste voor het milieu én goede beoordeling.

6 likes

Ik zit trouwens momenteel in dubio of Leo van den Alkemade nou wel of niet voor mijn huis staat

Ik had net mijn raam open, begint het ineens te stortregenen. Nu ligt er een plasje water op de grond, maar ik ben te lui om het op te ruimen. En ik moet moed verzamelen om mijn weekboodschappen te doen.

Ja! Ik zie hem ook vaker. Alleen nu was “hij” dirigent van een trommelgezelschap mbt 10 miles en dat lijkt me dan weer sterk. Hij lijkt er dan wel echt op haha.

Ik wou eigenlijk shit doen vandaag. Maar ik zit nu al een uur naar hondenshows te kijken. Volgens mij heb ik een nieuwe hobby :joy: Kijk dan hahahaha

4 likes

@Acculader thanks voor de opties! We zijn naar Giethoorn gegaan(niet zo dichtbij, maar ach :p)

1 like

Hobby
 of obsessie? Haha

1 like

Hahaha voor nu nog een hobby maar
wie weet
 :joy:

1 like

Pepernoten!!!

1 like

Buggles met dip uit zo’n tube of smeerkaas

Of kruidnoten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb net Nibbit en zure matjes gekocht.

1 like

IngrediĂ«nten om nacho’s te maken :yum:

1 like

Pff ik heb sinds kort een nieuwe baan, maar een paar diensten gewerkt voordat ik op vakantie ging en nu mijn 2e dag sinds ik weer terug ben. Het is in een lunchzaak, en ik had vanmiddag grotendeels de keuken in m’n eentje op me, met af en toe bijval van iemand anders. Ik heb nu even pauze en wou hier net komen posten hoe stressvol ik die spits vind en dat ik voor m’n gevoel van alles verpestte wat een collega dan weer op moest lossen. Maar nu komt m’n baas net even achter, en zegt ze dat ze het supergoed vond gaan? Ik zei nog dat ik voor m’n gevoel wel veel dingen fout deed maar zij vond het heel erg meevallen en kwam met allemaal dingen als ‘daarvoor zijn we een team!’ en ‘daar leer je alleen maar van!’ Voel de stress nog steeds wel een beetje in m’n lijf maar ben zo opgelucht, ik ga dan meteen denken dat ze spijt hebben dat ze me hebben aangenomen. Nouja hele rant maar conclusie is ik ben gestresst maar blij en nu ga ik weer broodjes maken

49 likes