Ik ook niet!! Donderdag is en moet gewoon Robinsondag blijven
Ik ben weer gestopt. Gelukkig luchtte het huilen op! Het was denk ik ook gewoon stress dat het even uit moest
Ik weet het ook nog niet ik denk dat ik voor expeditie ga en boer zoekt vrouw daarna terug kijk?
Oh oei! Ik ben op 50 paginaâs geĂ«indigd. Gelukkig kan je altijd schrappen!
Dan ga ik dat ook doen
Was dit in D? Ik fietste er net ook langs en het was ook totaal niet goed geregeld hoor! Mega chaotisch en nergens aangegeven hoe je er omheen moest. En sowieso mega onredelijk dat er tegen je geschreeuwd werd. Gaat het nu weer een beetje?
Ik vind alle wijn die ik ooit gehad heb goor, maar proef wel het verschil ja en bier vind ik al helemaal goor. Doe mij maar een malibu cola of zo, lekker duur
Ik ben eindelijk overgestapt naar nieuwe energiemaatschappij en het is Green Choice geworden. Niet het goedkoopst, wel beste voor het milieu én goede beoordeling.
Ik zit trouwens momenteel in dubio of Leo van den Alkemade nou wel of niet voor mijn huis staat
Ik had net mijn raam open, begint het ineens te stortregenen. Nu ligt er een plasje water op de grond, maar ik ben te lui om het op te ruimen. En ik moet moed verzamelen om mijn weekboodschappen te doen.
Ja! Ik zie hem ook vaker. Alleen nu was âhijâ dirigent van een trommelgezelschap mbt 10 miles en dat lijkt me dan weer sterk. Hij lijkt er dan wel echt op haha.
Ik wou eigenlijk shit doen vandaag. Maar ik zit nu al een uur naar hondenshows te kijken. Volgens mij heb ik een nieuwe hobby Kijk dan hahahaha
@Acculader thanks voor de opties! We zijn naar Giethoorn gegaan(niet zo dichtbij, maar ach :p)
Hobby⊠of obsessie? Haha
Hahaha voor nu nog een hobby maarâŠwie weetâŠ
Pepernoten!!!
Buggles met dip uit zoân tube of smeerkaas
Of kruidnoten
Ik heb net Nibbit en zure matjes gekocht.
IngrediĂ«nten om nachoâs te maken
Pff ik heb sinds kort een nieuwe baan, maar een paar diensten gewerkt voordat ik op vakantie ging en nu mijn 2e dag sinds ik weer terug ben. Het is in een lunchzaak, en ik had vanmiddag grotendeels de keuken in mân eentje op me, met af en toe bijval van iemand anders. Ik heb nu even pauze en wou hier net komen posten hoe stressvol ik die spits vind en dat ik voor mân gevoel van alles verpestte wat een collega dan weer op moest lossen. Maar nu komt mân baas net even achter, en zegt ze dat ze het supergoed vond gaan? Ik zei nog dat ik voor mân gevoel wel veel dingen fout deed maar zij vond het heel erg meevallen en kwam met allemaal dingen als âdaarvoor zijn we een team!â en âdaar leer je alleen maar van!â Voel de stress nog steeds wel een beetje in mân lijf maar ben zo opgelucht, ik ga dan meteen denken dat ze spijt hebben dat ze me hebben aangenomen. Nouja hele rant maar conclusie is ik ben gestresst maar blij en nu ga ik weer broodjes maken