Mijn werk zit ook bij het sportcentrum, dus dat geeft op zich niet. Ik heb vooral interesse in de tennislessen voor beginners die ze aanbieden. Ja ik zou ook gewoon alleen gaan, dan kan je ook gaan wanneer je zelf wil. Ga jij vooral voor de fitness?
Ik ben al een week terug van vakantie en op de hoognodige dingen na ligt alle bagage nog in de auto. Zelfs m’n tas met kleding en de helft van m’n keukengerei. Zowel vriend als ik missen steeds dingen maar we dealen ermee omdat we te lui zijn om even heen en weer te lopen (in my defense, dan moeten we 2 verdiepingen op en neer)
Ik werd dronken met Mn moeder en nu is Mn beddengoed weer nat. Wilde het vandaag weer op doen. Adult struggles van uiterst kinderachtig niveau als ik Mn moeder niet vriendelijk had gedwongen tot de laatste twee wijn
Je hebt in bed geplast?
Edit: No jodge verder. Minder ranzig dan in je eigen plas weken zoals @grace
Helaas, buiten laten hangen.
Hate to disappoint you
Ik had her overigens ook over open relaties met haar en ze snapte het totaal. Had het ook wel gewild als het niet al te laat was geweest na 30+ jaar huwelijk met mn vader. Was ene verrassend gesprek
Nou, die persoon is blijkbaar van mening ‘dat ik chagrijnig ben.’ Eh nee?
En het is wel de avond van de (straat)feestjes, want mensen in mijn straat geven een feestje en er zijn er 2 in omliggende straten.
Ik zit momenteel te poepen met de wc deur wagenwijd open en omdat de balkondeuren ook open staan waait het lekker door ipv dat het een zweethok is. Heerlijk
Er is een feestje aan de gang in mijn straat. De muziek is zo hard dat het klinkt alsof het feestje in mijn huis is. Mn vriend is gewoon lekker aan het gamen en ik ben mij kapot aan het ergeren aan de vreselijke nederlandse muziek.
Ik ging nog ff wandelen en kwam in een stortbui terecht. Ging ergens schuilen en daar stond een groepje jongens van ik denk nog geen 16 met een enorme tank met lachgas. Echt leuk zo je zaterdagavond besteden!
Ja dat is serieus leuk toch? Heet niet voor niks LACHgas
Ik lig al een half uur in bed maar heb zo’n zin om naar de Mac te fietsen
Die is er niet. DE LUL.
Brb posten in relatieleed.
Ik vind er echt niks aan
Jij toevallig nog in touw? Wil iets down maar he
Haha ik lig echt net in bed! Volgende keer beter?
Jammer! Houd ik je aan!
Wil ik me net aanmelden voor het tennissen staat er Beschikbaarheid: ‘Minimaal 3 avonden, 1 hele ochtend en 2 hele middagen (van 15:00-18:00)’. Zelfs voltijdstudenten hebben toch niet zoveel tijd.
Huh is dat hoeveel jij beschikbaar moet zijn om recreatief te tennissen? Vind dat echt megaveel