Wat je even kwijt wilt #26

Ja een beginnerscursus. Dit staat in het aanmeldformulier: ‘Minimale beschikbaarheid:
Vanwege de drukte en beperkte speling voor het indelen, eisen we de volgende minimale beschikbaarheid:

Bij 1x per week trainen:

• Minimaal 3 avonden, 1 hele ochtend en 2 hele middagen (van 15:00-18:00).’

Ik zou niet weten welke opleiding zoveel vrije tijd heeft. Mijne had dat in ieder geval niet. En nu met werken erbij al helemaal niet.

Nee mijne ook niet hoor… Misschien een keertje in een projectblok ofzo, dat het wat flexibeler was. Maar waarom moet je uberhaupt zoveel beschikbaar zijn als je maar eens ind e week traint?

Krijg je ergens korting als je hem verklikt?

9 likes

Ja ik heb echt geen idee. Als ze nou gewoon vragen wie er wanneer kan en er dan naar kijken. Ik kan nou niet met deze eisen, ga het er denk ik wel op wagen, moet bijna 30 euro betalen en dat geld ben je ook kwijt als ze je niet kunnen indelen.

Ja ik vind het echt heel gek.

1 like

Nee dit is echt voor de training, want het is een cursus van 16 weken.

Had ik “eindelijk” besloten op tinder te gaan. Krijg ik een foutmelding. Volgens mij wilt het universum me iets vertellen :upside_down_face:

2 likes

Elke keer als ik bij mijn moeder slaap weet mijn kat (moeder heeft de voogdij) dat ik er ben en mauwt ie buiten mijn slaapkamerraam of hij naar binnen mag en ik voel me dan zo vereerd.

Volgens mij wordt het voor mij ook tijd voor tinder @Flexican

4 likes

Had een feestje, met veel mensen em harde muziek. Heb me zo moeten concentreren op elk gesprek dat ik uitgeput ben. En overprikkeld.

Wilde om 11 uur al gaan eigenlijk, maar dan zou ik alleen moeten fietsen. Dus was blij dat om 12 uur iemand zei dat hij ging en ik meekon.

Oh en ik liet een scheet die je niet hoorde, maar wel rook. En ik met een paar andere maar om me heen kijken en andere beschuldigen :see_no_evil::joy::joy::joy::joy:

Karma denk ik want ik lig trillend in bed… boos op mezelf dat ik niet eerder ben gegaan…

5 likes

Heb net gedoucht, tanden gepoetst en mezelf geïnstalleerd in bed maar heb opeens een enorme craving voor chips gvd

3 likes

@anon39978576 huh waar zijn je posts en je mooie avatar?

1 like

Van de 52 weken ga ik er zo’n 45 uit waarvan zo’n 40 probleemloos zonder alcohol, maar vanavond had ik zo’n feest waarbij ik voelde: ik heb wat alcohol nodig hier. En ze hadden bier of wijn dus ik dronk wijn en oh wat vind ik die eerste glazen goor en die laatste glazen lekker. Respect voor mensen die dit bij het eten drinken. Nu met zieke honger (te lui om iets te maken) naar bed :v:t2:

2 likes

Ik ben dronken en dan besef ik ineens weer hoe graag ik hier mee wil posten dus dat ga ik weer doen

Iedereen readyyy

11 likes

Ja kut twee Matt and Nat tassen besteld omdat ze 30% korting hadden en ik niet kon kiezen. Ik hoop dat ik straks wel kan kiezen.

Er kwamen echt 3 mannen elkaar aflossen om met me te dansen :’) Toch fijn om te weten dat je zo ff kan tongen met iemand mocht je willen :+1:t4: Ego weer gestreeld door verscheidene complimentjes. Je moet het ergens vandaan halen hè. :’)
(Kon wel alleen maar denken; ik wil met m’n date dansen! En dat hij dit tegen mij zegt!).

6 likes

Wtf
Sliep bij mijn ouders ivm feestje in de buurt
Heeft de buurvrouw een fucking haaaaaaan
Wie wilt dit? Wat ontzettend irritant

3 likes

Wekenlang zit ik al een beetje in de knoop met wat ik wil dragen, door een nieuwe baan met een andere dresscode die ik gewoon ben en de aankomende wisseling in seizoenen. Ik had een aantal items gebookmarked en worstelde nog erg met het type schoenen dat ik zou willen. Als ik een geldboom had dan zou ik vijf paar kopen, maargoed, die heb ik niet. Gisteravond dacht ik opeens aan de laarzen die ik zeven jaar geleden gekocht had, vijf jaar lang gedragen tot het echt niet meer om aan te zien was (zolen meermaals vervangen, maar het leer zag er nogal bekaaid uit uiteindelijk) en NU wil ik die.

Tegelijk besloten deze ochtend om met een frisse septembergeest (yasss pumpkin spice everything) door de zara website te gaan, heb ik gelijk 40+ tabs openstaan met ‘interessante kleding’. Plus de 30 reeds gebookmarkte wordt dit echt leuk.

Someone stop me.

17 likes

Vanavond vlieg ik naar Sevilla :dancer:t2:
Het is daar nog boven de 35 graden en ik vind het ook wel een lekker vooruitzicht dat ik na een week weer in de 20 graden terugkom :sweat_smile:

23 likes

Volgende week ben ik jarig en ik ga denk lekker naar de sauna en een massage nemen.

13 likes

Ah maar uitgaanswijn is sowieso niet te zuipen! Ik hou van wijn maar met uitgaan drink ik bier.

9 likes

Gisteren amper wat kunnen eten omdat ik gisteren een Kater had. Vandaag ga ik alles inhalen hoor. Kwart voor 10 en m’n pasta is al aan het koken.

23 likes