Wat je even kwijt wilt #26

Ik ben al een paar dagen wat misselijk en toen ik zaterdag tegen Mn moeder klaagde dat ik wat pijnlijke borsten had vroeg ze of ik niet zwanger kon zijn. Heb een spiraal maar het blijft nu door Mn kop spoken. Heb vanmorgen dus maar een test gekocht en die was negatief. Toch ben ik nog steeds niet gerust gesteld.

Je mag mij een pb sturen! Ik heb ze allebei gedaan.

1 like

Ik dacht ja natuuurlijk wil ik glazen sparen Appie! Geef mij al je zegels en wel nu. En toen keek ik naar de glazen maar toen vond ik ze eigenlijk toch niet zo leuk…
En om ze nou te sparen omdat het Villeroy en Boch is vind ik ook weer overdreven.

Ik heb ook de voornaam van een soccermom die op de HR afdeling van een bedrijf werkt, dus zal ook ff passend kapsel nemen en dan kunnen we samen aan de chardonnay en Xanax @Banananana

6 likes

Ik heb niet meer gezien of je het hebt gedaan… overheen gelezen of nog geen update geweest? Was het leuk?

Heb je al enig idee waar je heen gaat of niet meer gepuzzeld?

wow @Zemraluani

1 like

lets go girlfriend

1 like

Heb echt het idee dat sinds avocado’s zo populair zijn geworden de smaak/kwaliteit veel minder is…

We hebben gewoon tegen onze wil nieuwe titels

Is verdomme een dictatuur hier.

7 likes

crying in stalin

7 likes

10 likes

Hij doet me denken aan die vriend van Chiara Ferragni

1 like

Maar Praag is gelukkig wel heel leuk! (Spreek uit ervaring :rofl:) snap opzicht wel dat vele reizen hiermee naar Praag gaan want ā€˜t is gewoon een cheap ass flight en hotel is ook goedkoop. Ben in ieder geval erg benieuwd wat je uiteindelijke bestemming word en hoe je het gaat vinden!

1 like

Ik kijk ā€œmeer dan goudā€ van afgelopen vrijdag terug. Heb gewoon tranen in m’n ogen omdat Elis Ligtlee d’r olympische fiets terug krijgt. Blame it on the mom hormones :sob:

1 like

Geen film of boek of zielig verhaal kan mij aan t janken krijgen maar van bepaalde sportmomenten wordt m’n oog toch soms een beetje vochtig haha

1 like

@instantramen en @Zemraluani zijn jullie nu uitgehuwelijkt?

2 likes

ik vind 't okƩ zolang t volledige buffet op de bruiloft bestaat uit kaasbroodjes

4 likes

Heeft er iemand een code voor wehkamp?

Heeft Conimex geen lekker authentiek recept?

11 likes