Wat je even kwijt wilt #26

@Acculader thanks voor de opties! We zijn naar Giethoorn gegaan(niet zo dichtbij, maar ach :p)

1 like

Hobby… of obsessie? Haha

1 like

Hahaha voor nu nog een hobby maar…wie weet… :joy:

1 like

Pepernoten!!!

1 like

Buggles met dip uit zo’n tube of smeerkaas

Of kruidnoten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb net Nibbit en zure matjes gekocht.

1 like

Ingrediënten om nacho’s te maken :yum:

1 like

Pff ik heb sinds kort een nieuwe baan, maar een paar diensten gewerkt voordat ik op vakantie ging en nu mijn 2e dag sinds ik weer terug ben. Het is in een lunchzaak, en ik had vanmiddag grotendeels de keuken in m’n eentje op me, met af en toe bijval van iemand anders. Ik heb nu even pauze en wou hier net komen posten hoe stressvol ik die spits vind en dat ik voor m’n gevoel van alles verpestte wat een collega dan weer op moest lossen. Maar nu komt m’n baas net even achter, en zegt ze dat ze het supergoed vond gaan? Ik zei nog dat ik voor m’n gevoel wel veel dingen fout deed maar zij vond het heel erg meevallen en kwam met allemaal dingen als ‘daarvoor zijn we een team!’ en ‘daar leer je alleen maar van!’ Voel de stress nog steeds wel een beetje in m’n lijf maar ben zo opgelucht, ik ga dan meteen denken dat ze spijt hebben dat ze me hebben aangenomen. Nouja hele rant maar conclusie is ik ben gestresst maar blij en nu ga ik weer broodjes maken

49 likes

Ik snap dat je er gestresst van raakt, ik zou om die reden absoluut niet geschikt zijn voor de horeca :smile:
Fijn dat je baas vriendelijk is en je complimenten geeft! Dat heb je wel even nodig als je er net begint en het meteen zo druk is. Klinkt als een fijne werkplek!

1 like

teddy hits
snoep (winegums)
koek(jes) (boterkoek)
crackertjes met brie of andere kaasjes
suikerpinda’s

1 like

Die heb ik al aan haha!

1 like

@Krabsalade ik ben klaar!! Voel me lekker voldaan nu

Zo nog ff langs wat winkels en boodschappen doen. Eigenlijk wil ik nog iets leuks doen maar wat? Meestal is dat wijn drinken en snacks eten op zondag maar ik wil gezond doen.

2 likes

Heel goed! Ben trots op je haha

1 like

Vorig jaar postte er hier een keer iemand dat ze naar Harry Potter in concert (deel vier was dat toen) zou gaan. Ik kon er toen niet meer heen, maar ik vond het er zo leuk uitzien dat ik het had genoteerd voor als deel vijf aan de beurt zou zijn.

Ik weet niet meer wie het was, maar ik ben diegene erg dankbaar, ik heb net mijn kaartjes besteld :smile:

3 likes

Net random besloten om m’n halve kledingkast weer om te bouwen: alle jurkjes eruit, alle truien en lange mouwen erin! Alles op kleur opgehangen, ziet er satisfying uit. En ik kom erachter dat ik echt teveel roze tinten heb, die mag ik niet meer bij kopen :sweat_smile:

Probeer het eens zou ik zeggen! :stuck_out_tongue: Ik doe het ook pas sinds kort, begin van afgelopen lente toen ik van winter naar zomerkleding ging. En nu dus weer andersom, en dan is op kleur hangen nog maar een kleine moeite. Word er meteen blij van als de kast open gaat haha

Omg collega 1 is ziek en collega 2 belt haar op en blijft maar praten. Ik zou echt al 30 x opgehangen hebben.

Stuk wandelen? Het is hier iig heerlijk weer daarvoor! Of wel lekker snacken, maar wat gezonde snacks halen?

1 like

Luie zondag, beetje lezen, beetje serie kijken, forummen, tinderen en instagrammen.

3 likes

Een collega appt me over iets wat alleen ik in ons team nu kan. Gisteren een aantal keer gevraagd of hij mee wilde kijken toen ik het deed, maar hij wilde/kon niet. Nu appt ie me dat er weer iets mee is, maar ik doe net alsof ik het appje niet zie. Hij zoekt het nu zelf maar uit, hij zorgt maar dat ie iemand uit een ander team vraagt ofzo! :face_with_hand_over_mouth:

4 likes