Ben vorige week naar de kapper geweest en nu twijfel ik om terug te gaan en nog een stukje korter te gaan.
Nare situatie met huisgenoot wordt vandaag afgehandeld. Ik schijt in mijn broek en ik durf nauwelijks naar de wc in angst hem tegen te komen
Ik ga deze maken aankomende week:
Wel voor t eerst, dus een idee of het smaakt. Een ander recept van die site vond ik wel heel lekker!
eN dE MeDIa gEEFt NOoIt POdIUM aAn RECHts
Operatie âik ga echt niet al deze zooi meeverhuizenâ is begonnen. Tot nu toe een vuilniszak met zooi en een met kleding verzameld.
Er komt een grote verandering aan op mijn werk en ik heb net een mail gekregen dat iets waarvan ze heel stellig waren dat het niét zou gebeuren, al meteen de eerste dag van de invoering mogelijks het geval zal zijn .
Niet te schatten .
Vanmiddag zijn mijn vriend en ik even langs ons nieuwe huis gereden (krijgen in november de sleutel) en zijn even naar de plaatselijke supermarkt gereden. Zoo heerlijk kneuterig maar kan er echt van genieten dat een supermarkt zo dicht bij is en dat hij ook nog super nieuw/groot is. En daarnaast is ie vanaf gisteren voortaan ook op zondag open
Dios mio het is echt bloedheet in Sevilla Ik lig even uit te dampen bij de ventilator om af te koelen want ik moet straks weer naar buiten.
Ik heb heel ergn migraine en sta nu op industrieterrein want kan niet verder rijden wachten op vriend die met bus moet komen
Jaa ik heb hem gekocht! Nog een paar honderd euro korting geregeld ook. Ben nu bezig met vervoer naar mijn woonplaats regelen (+vergunning enzo) dus als het goed is dan heb ik hem volgende week voor mân deur liggen
Ben er echt verliefd op leuk dat je t vraagt!
Oh nee vreselijk! Ogen dicht en wachten tot ie er is, sterkte!
Ah wat tof! Veel plezier met je aankoop :D. Lekker vlot geregeld!
Ik ben verdorie gewoon weeeer gezakt voor mijn rijbewijs vanmiddag⊠Er moet toch een dag komen dat ik het in dat half uur wél kan laten zien. De lessen gaan serieus écht goed. Alles wat ik normaal super goed doe gaat met examens mis. Of ik nou zenuwachtig ben of niet. Hopelijk zie ik het na de volgende keer nog steeds zitten om examen te doen . Mag 1 oktober weer. Als jullie dan massaal met zijn alle een kaarsje aansteken moet het lukken toch?
Eerste werkdag weer gehad en gelijk kan ik mijn werk weer niet loslaten en blijf ik over van alles nadenken. Ga zo even wat dingen opschrijven, hopelijk helpt dat. Wil vanavond mijn spannende boek verder lezen, maar voor de vakantie had ik vaak 's avonds te weinig concentratie. Had ze gehoopt mijn ontspannen gevoel van vakantie nog even te kunnen vasthouden
Hopelijk werkt het van je af schrijven eventjes! Ik probeer vaak tegen mezelf te zeggen âwerk is werk, dat moet ook binnen de muren op werk blijven. Thuis is thuis.â En oefening baart kunst, misschien vanavond 15 paginaâs en morgen 20?
@Rozecoupeschaar Nooo shit, we gaan zeker een kaarsje opsteken 1 oktober! Heb je misschien al aan een faalangstexamen gedacht?
Hahaha wat leuk voor je! Ja we helpen je maar geen screenshots posten van whatsapp he!! Komt goed, hij vraagt niet voor niets je nummer
Ja heb ik zelfs al eentje gedaan 6 jaar geleden! Ik vond dat zelfs minder fijn dan een gewoon examen. Omdat het zo lang duurt wordt ik op een gegeven moment heel erg gehaast omdat ik maar vanaf wil zijn. Vind de ânormaleâ examens eigenlijk wel heel fijn. Alleen er zijn de laatste 2 keer echt allemaal kleine dingen fout gegaan (geen ingreep gehad maar teveel foutjes om te slagen). En niet echt specifieke dingen die ik niet goed heb geleer of die echt door extreme zenuwen komen. Lastig uitleggen zonder een heel boek te schrijven haha.
Hallo, met Robert ten Brink. Ik ben hier voor je.
Ik ben helemaal overprikkeld van vandaag en hierdoor zo moe. Weet even niet wat ik moet doen om bij te komen
Boek lezen, muziekje luisteren met oordopjes en ogen dicht, douchen, mindful koken