Wat je even kwijt wilt #26

Daar kom je vanzelf wel achter.
(Klinkt lomper dan ik het bedoel. Maar op een gegeven moment zul je wel weten wat je voelt)

1 like

Melk 6 dagen open; ruikt niet raar en geen klonten. Nog gebruiken?

Ja joh, als het bedorven is proef je het wel.

2 likes

Mijn hele familie kijkt Downton Abbey en over 2 weken komt de film in de bios dus ik stuurde net in de groepsapp wie er mee gaat, nu gaan we met 11 mensen naar de bios hahaha. Vind dit echt te leuk.

16 likes

Ik was vroeger zo fan van Hilary Duff dat het weer helemaal opleeft doordat er nieuwe Lizzie McGuire’s komen.

9 likes

Ja en ja! Gewoon jezelf zijn en vragen wat in je op komt. Zijn hele normale en lieve vragen!

1 like

Ja! Goede reactie juist.

1 like

JAAAA!!! Er is een film gemaakt! Het heeft een tijd op Netflix gestaan maar daar is het nu af, via de site van de BBC kon je het kijken maar ik denk nu via putlocker ofzo? Heb alles al gezien dus geen idee waar het nu op staat, sorry.

1 like

afbeelding

13 likes

Ja is hele leuke reactie! Je mag me altijd een pm sturen voor tips met daten/reacties geven/tips voor gitaristen haha. Zit al 8 jaar met een gitaarspelende muzikant als vriend.

1 like

Geen complimenten meer geven? :stuck_out_tongue:

1 like

Dit. Of alleen lelijke dingen zeggen als experiment. Ik eet chocola dus het ligt niet aan honger :grin:

2 likes

geef hem/haar een exemplaar kado van Hoe hoort het eigenlijk? of is dat passief-agressief

1 like

Heb je Younger al gezien? Zo nee, ook heel leuk! Groetjes, HilaryFan2001.

3 likes

:joy::joy::joy:

Ja! Toevallig vandaag nog.

3 likes

Ik ga donderdag op vakantie maar het personeel van KLM staakt vandaag en woensdag :dizzy_face:
Ik hoop echt niet dat ze donderdag ook gaan staken. Ik zocht net op wat je in zo’n situatie moet doen en er staat dat je dan minimaal binnen een week kan omboeken. Maar hoe kut is dat, stel dat je zes dagen later pas vliegt? En alle hotels etc. al betaald. Ik hoop dat het donderdag gewoon goed gaat.

Mijn huisspin ( beestje hangt voor het keukenraam, echt van ienimienie spinnetje tot volwassen kruisspin gegroeid)
Is gewoon ineens verdwenen
 en zijn web is helemaal kapot

Vriend zegt van niks te weten :woozy_face::cry:
Arme spin
 ik heb hem gedoogd omdat hij als klein spinnetje ineens daar hing ( moedergevoelens denk ik haha) vond hem nu ook wel erg groot en eng worden maar weghalen zou ik dus niet doen :pleading_face:

1 like

You got this!!!

1 like

Wait what? Nieuwe Lizzie McGuire afleveringen?

1 like

Hoe ken je hem? (:
Of heb ik dat gemist haha.