Wat je even kwijt wilt #26

Vorig jaar postte er hier een keer iemand dat ze naar Harry Potter in concert (deel vier was dat toen) zou gaan. Ik kon er toen niet meer heen, maar ik vond het er zo leuk uitzien dat ik het had genoteerd voor als deel vijf aan de beurt zou zijn.

Ik weet niet meer wie het was, maar ik ben diegene erg dankbaar, ik heb net mijn kaartjes besteld :smile:

3 likes

Net random besloten om m’n halve kledingkast weer om te bouwen: alle jurkjes eruit, alle truien en lange mouwen erin! Alles op kleur opgehangen, ziet er satisfying uit. En ik kom erachter dat ik echt teveel roze tinten heb, die mag ik niet meer bij kopen :sweat_smile:

Probeer het eens zou ik zeggen! :stuck_out_tongue: Ik doe het ook pas sinds kort, begin van afgelopen lente toen ik van winter naar zomerkleding ging. En nu dus weer andersom, en dan is op kleur hangen nog maar een kleine moeite. Word er meteen blij van als de kast open gaat haha

Omg collega 1 is ziek en collega 2 belt haar op en blijft maar praten. Ik zou echt al 30 x opgehangen hebben.

Stuk wandelen? Het is hier iig heerlijk weer daarvoor! Of wel lekker snacken, maar wat gezonde snacks halen?

1 like

Luie zondag, beetje lezen, beetje serie kijken, forummen, tinderen en instagrammen.

3 likes

Een collega appt me over iets wat alleen ik in ons team nu kan. Gisteren een aantal keer gevraagd of hij mee wilde kijken toen ik het deed, maar hij wilde/kon niet. Nu appt ie me dat er weer iets mee is, maar ik doe net alsof ik het appje niet zie. Hij zoekt het nu zelf maar uit, hij zorgt maar dat ie iemand uit een ander team vraagt ofzo! :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Nah heb al gesport vandaag en schoonmaken was ook redelijk intensief dus vind dat ik genoeg beweging heb gehad :stuck_out_tongue:

En gezonde snacks zijn geen snacks vind ik. Maar misschien haal ik iets kleins ofzo!

Dubbeldip gaat fout?!?!!

1 like

Dat is idd al behoorlijk intensief! Dan heb je ook wel een kleine snack verdiend, toch? :smile:

1 like

Kut, ik heb net m’n spalkje (zo noem je dat toch, wat je krijgt na een beugel?) bij m’n ondertanden eraf gedrukt toen ik een stukje kaas at. Twijfel nu of ik hier de tandarts of m’n oude orthodontist (waar ik al 10 jaar niet meer ben geweest) moet bellen morgen.

Ik had dit ook laatst en toen kon de tandarts mijn spalk gewoon weer vastplakken. Hoefde dus niet naar de ortho

1 like

pff ik moet nog even langs de supermarkt maar ik heb zo geen zin dit gezicht aan de wereld te laten zien (maar wil uit principe ook geen makeup op doen voor die 10 minuten).

oh en moet ook nog helemaal een bh aan doen

Oh top! Dan bel ik die morgen eerst

En soep koken :joy::+1:
En zometeen komt mn zusje, dus haar helpen met huiswerk

Nouuuu ik word helemaal gek van alle vrouwen/meisjes om me heen en hun boy troubles. Voelde me echt miranda van satc vandaag, kunnen we het ergens anders over hebben aub :weary:

7 likes

J.e.z.u.s

13 likes

haha, ook veggietales? Daar ben ik mee opgegroeid!

Bij mij heeft de tandarts dat tot 2x toe verpest waardoor mn tanden weer een beetje scheef zijn gaan staan. Mijn nieuwe tandarts deed dat sowieso niet (die zei letterlijk: ga langs de orthodontist, die is daarvoor). Er zullen vast tandartsen zijn die dat prima kunnen, maar ik neem het risico niet meer. En het is evenveel moeite om een afspraak te maken bij de ortho als bij de tandarts toch?

Ah oké. Fijn dat je dit zegt. Mijn tandarts zou wel fijner zijn, omdat die in mijn huidige woonplaats zit en mijn orthodontist 1,5 verderop zit in mijn oude woonplaats, vandaar.