Wat je even kwijt wilt #26

Oeh spannend, ik fiets over paar minuten richting UWV omdat ik graag weer wil werken. Kijken wat hun kunnen doen voor mij (ik heb een afspraak met mijn persoon daar). Kan echt niet wachten tot ik weer lekker elke dag bezig ben overdag. :heart::heart_eyes:

Oke om 7 uur ofzo in de winter naar mijn werk fietsen kijk ik al wel beetje tegenop maar hoort er helaas ook bij.

26 likes

Ja scheelt dat er veel uitleg over te vinden is op internet! Dat vind ik nu al zoveel duidelijker dan die van m’n docent, haha. Ga het gewoon zo goed mogelijk proberen bij te houden en hopen dat ooit het kwartje valt :upside_down_face:

1 like

Ik heb me ziekgemeld en weet niet wat ik met mezelf aan moet. Wat een ellende. Ik heb net de Guardian Brothers opgezet op Netflix en zit te janken omdat een muziekdoos in een boom zit, top :joy:

Succes alvast! Ik ben ook net een paar weken begonnen. In het begin maakt het ook niet heel erg uit dat je nog weinig weet van verkeersregels. De eerste paar weken is vooral echt de auto onder controle krijgen en dan geleidelijk leer je steeds regels bij. En als je zelf in de situatie zit met de auto, onthoud je dingen ook makkelijker dan alleen die regels lezen. Iig dat was mijn ervaring.

1 like

Telefoon vind ik wel een goede indicatie! Want die raak je met je handen aan. Als aan je handen die rooklucht zit, komt dat ook aan je telefoon. Bij mijn vriend (die dus rookt) stinkt zijn telefoon ook altijd. :nauseated_face: Verder als je het ruikt uit zijn mond of aan zijn handen. Dat krijg je ook niet zo 1,2,3 als je meerookt.

Werkt er hier iemand regelmatig met Avid? Ik heb nu een cursus maar tering wat een hels programma :joy::joy:

Haha ja inderdaad, ik had ‘nee’ gestemd maar het zou eigenlijk wel chill zijn als daar een speciaal topic voor komt, zodat die vragen niet meer in het andere topic worden gesteld.

8 likes

Bah ben echt al twee dagen super duizelig. Wat is dat toch een fucking vervelend gevoel. Niet perse misselijk, maar echt meer duizelig. Snap ook niet waar het door komt, het ligt niet aan genoeg eten, ook niet aan genoeg slaap.
Ga meteen doemdenken natuurlijk dat ik zwanger ben ofzo. Maar ben twee weken geleden ongesteld geweest en heb een spiraal. Maar ja, toch doemdenken he ;p

Bah, Dan heb ik liever pijn ofzo, want duizeligheid is echt :nauseated_face::nauseated_face:. Als het nog twee dagen aanhoudt bel ik de huisarts denk ik. Doe ik nooit maar dit is te kut haha

Oooooh ik ben zo TROTS op mijn zusje die al voor haar afstuderen een baan aangeboden heeft gekregen (heeft ze net gehoord). Super terecht ook overigens, zeg ik geheel objectief :heart:

25 likes

ja ik vind het altijd zo flauw als er twee opties zijn als: zal ik nu een gezonde salade maken of drie pizza’s bestellen, dat dan mensen standaard voor die hedonistische optie kiezen om de vrager te pleasen lijkt het

2 likes

Ik vind rijstepap echt zoooooo goddelijk
Maar niet die zoete, want soms heb je ook zoete rijstepap. Ik vind die van Melkunie het allerlekkerst

3 likes

Ik vroeg me gisteren af hoe het kan dat ik echt bijna het complete ouvre van ABBA ken. Volgens mij draaiden m’n ouders dat niet heel vaak? En ik heb het zelf ook nooit zo vaak bewust aangezet. Ik heb mama mia niet gezien etc. Maar ik kan echt tientallen nummers woord voor woord meezingen.

2 likes

Op stages wel, duurt ff om het uit te vogelen maar het is fantastisch.

Zijn jullie ooit bij het juridisch loket geweest? Ik ga er zo naartoe en ik vind het best spannend. :pensive:.

Ik ben met borduren begonnen, en ik ben echt trots dat het mij gewoon lukt en het er ook nog best oké uitziet.

7 likes

Ik wil ineens zó graag een kind. Uit het niets. De wens was er opzich al wel, maar voor ooit. Over een paar jaar maar eens kijken. Maar de laatste dagen heb ik echt t gevoel alsof ik niet meer kan wachten. Zullen wel hormonen zijn ofzo, vind het maar niks.

1 like

Bij mij hielp het om veel te googlen en veel YouTube filmpjes met uitleg te kijken. Wellicht helpt dat iets?

Ik wilde ook zoiets als @Eddie typen. Misschien kun je er nog eens rustig naar vragen en aangeven dat je met roken niet blij zou zijn maar met liegen/dingen verbergen nog veel minder. Dat je liever hebt dat hij het toegeeft als het zo is en dat jullie eventueel samen zoeken naar een manier om opnieuw te stoppen. Ik ga er niet vanuit dat je zo bent hoor maar ga niets verbieden. Een volwassene die een andere volwassen iets gaat verbieden is denigrerend en nooit een goed idee.

2 likes

Lief, dankje! Zal eens een kijkje nemen in het studietopic :blush:

En @floreales jaa heb al wat fijne YouTube filmpjes gevonden, dat scheelt al een beetje!

1 like

@anon44204370 @Paardenmeisje Bedankt voor jullie antwoorden! Het is wat een gevoelige kwestie en ik wil daar niet staan janken. :/. Je staat daar gewoon aan de balie toch?

1 like