Wat je even kwijt wilt #26

Ik heb respect voor mensen die op de fiets hun weekboodschappen doen voor het gezin. Ik vind het al zwaar en woon alleen.

2 likes

Ah ja dat is wel een stuk lastiger. Dan is dit mss een goed moment om een orthodontist in je eigen woonplaats te zoeken.

Heb net een Griekse mixgrill schotel besteld, lekker luie zondagavond :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Volgens de ov chipkaart app heb ik gister niet uitgecheckt. Maar dat kan ik me niet voorstellen. Ook super vervelend dat ik het me dan ook niet zo goed kan herrinneren.

Oh wat heerlijk!! Ik ga volgend jaar waarschijnlijk weer en kijk er nu al naar uit. Geniet er van! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb een jas gezien, heel leuk en wil ook al lang zoā€™n soort jas maar totaal niet nodig, heb al genoeg geld uitgegeven en kan het dus beter niet doen. Maar die jas blijft dan in mijn hoofd spoken

Grrr ik erger me zo. Meer dan twee maanden geleden is een vriendin van mij zonder pardon uit een groepsapp gegaan omdat een gesprek niet verliep zoals zij wilde (ze deed super raar, neerbuigend en seksistisch over mannen en dates etc) en ik heb haar sindsdien niet meer gesproken. Ze vertrok omdat ze dus best wel nare dingen zei en daarna zei dat ze geen ruzie wilde. Toen ik er toch op reageerde (eh duh je kan niet zulke dingen zeggen en dan bepalen dat ik daar niet op mag reageren) verliet ze de groep. Eerst wilde ik er geen aandacht aan besteden omdat ik het echt heel kinderachtig vind om zo een groep uit te gaan. Maar het is nu al zo lang geleden en ze zegt maar niks en ik wil eigenlijk nu gewoon wat tegen haar zeggen. Maar het lukt me niet iets te bedenken dat niet sarcastisch is en dat haar direct weer gaat afschrikken. Terwijl ik vind wel vind dat ik dat recht een beetje heb en ik vind ook dat zij naar mij moet komen. Maar ja zo komen we nergens want zij neemt dus ook geen eerste stap.

@Mhysa Oeh die kop thee ga ik zo ook lekker bij ER nemen!

Vandaag gepoetst, naar de Ikea geweest en de Gamma, boodschappen gedaan, nog een keer terug naar de Gamma om verf te halen en voel me zo voldaan nu haha.

3 likes

Ik ben super judgy en shady als het op andermans vakantiekeuzes aankomt maar eigenlijk ben ik 90% van de tijd gewoon jaloers

3 likes

Door deze post kom ik erachter dat het al bijna 8 uur is. Ik dacht echt half 6 ofzo :face_with_monocle:

5 likes

Ik heb een kleding crisis. Morgen crematie van mijn opa en ik weet echt niet wat ik aan moet.

Aaah lastig. Het belangrijkste is dat je er bent, toch? Denk je dat het je opa veel uit had gemaakt? Zou gewoon iets zwarts aandoen, dat is altijd veilig. En sterkte!

2 likes

Woehoe lekker bezig!
Echt een chill voldaan gevoel zeker!

1 like

Ik heb vandaag alleen maar geslapen en hondenshows gekeken :joy: En ik verveel me echt de graftyfus, mijn god. Maar ga ik mijn huis opruimen? Nope

Dankje!
Ik denk dat ik dan toch voor mijn zwarte nette broek ga. En kleurig shirtje en dan zwarte blazer ofzo. Straks even passen.

1 like

Ik heb mijn browser geschiedenis gewist op mā€™n laptop maar als ik nu wat Google dan komen de zoekresultaten veel groter in beeld te staan dan voorheen. Hoe kan dit? Ik heb niks veranderd aan tekstgrootte ofzo en die staat ook gewoon nog op 100%.

Ik heb dit ook. Tijdje geleden al op t forum gevraagd maar niemand wist het. Ik probeer er maar mee te leven.

Ik moet zo weer naar mn logeerhuis, kan wel janken. Ben nu nog bij mn ouders.

Zo gek. Vind het stom, heb niks aangepast.

Hoe kan je ook weer toegang vragen tot het members only (heet dat zo) gedeelte?
Heb gezocht maar kon het niet zo goed vindenā€¦

Niet zo moeilijk te vinden hoor: Updates en mededelingen