Wat je even kwijt wilt #26

Ja dat is serieus echt een kut gevoel! Heb dat ook een paar maanden gehad maar het is nu weer een beetje gezakt gelukkig. Kon aan niks anders meer denken en was echt een krolse kat

1 like

Ik heb nu al zin in Black Friday. Ik hoop alleen wel dat ik dan vrij ben haha.

Kruidvat

1 like

Ja en er zijn nieuwe kokos, besproken in het nieuwe supermarkt dingen topic

1 like

Ik heb ze net gekocht bij de Jan linders

Is een supermarkt van het zuiden.
Ja onze emte is dus de Jan geworden.

1 like

Net een mail naar mijn moeder gestuurd, dat ik voorlopig geen contact wil.

Valt toch zwaar. Refresh ook steeds mijn mail. Ik weet niet eens of ze het leest omdat ze op vakantie is.

Ik mis onze jan linders ( die zit hier al heel lang niet meer maar goed) daar kon je altijd hele taart punten proeven.

4 likes

Weet iemand wat dit icoontje is? Het knippert. Dit is een wasmachine van LG. (Linkse)

Foto deed t niet, nu wel

https://handleiding.nl/

Type invullen en dan kan je t zoeken.

4 likes

Eerste stagedag overleefd! Was echt leuk en de dag ging ook vrij snel. Voel mij hier al een stuk prettiger dan de eerste dag bij mijn vorige stage.

7 likes

Thanks, lief, maar kan hem niet vinden op naam en ook niet op code

1 like

Heeft volgens mij iets te maken met tijdsindicatie.

Omg ik bedenk me nu dat ik morgen de ff quiz moet maken.

Hahahahhahahahhahahaha waarom kan ik nooit iets plannen slash onthouden.

12 likes

Ik zou gokken op wassen? En die twee ernaast dan spoelen en centrifugeren. Is de machine al begonnen met de was? Dan misschien een indicatie van waar hij nu mee bezig is, anders de watertoevoer even checken misschien?

1 like

Ah dat zou wel kunnen, thanks. Vind het zo raar dat ie dan blijft knipperen. Hij lekt niet ofzo, bedoel je dat met watertoevoer?

Ik koop mijn haaraccessoires altijd heel saai bij Kruidvat, Zenner heet het merk geloof ik.

Ojaaa tuurlijk! Ja dat is het denk ik!

1 like

Bij mij knipperde dat een keer omdat ik kennelijk even geen water had door werkzaamheden. Als er gewoon water de trommel inloopt, werkt dat gewoon :slight_smile:

1 like