Ik ben voor het eerst alleen op reis en voel me toch wel een beetje alleen. Normaal gezien kan ik wel goed op mezelf zijn en voel ik me niet snel eenzaam maar hier blijkbaar wel. Hopelijk is het morgen wat minder
Ah wat leuk!
Lief, dankje, het was echt even afzien voelde me zo zo slecht. Gaat nu inmiddels iets beter, heb uurtje geslapen en weer wat gegeten.
Yes! Komt bij Disneyâs eigen streaming kanaal.
Waar ben je? En slaap je in een hostel of een hotel?
Ik ben in Wenen en slaap in een appartementje via airbnb. Ik ben hier ook nog maar een paar uurtjes na een lange busreis dus heb nog niet te kans gehad om te gaan ontdekken en rond te wandelen. Ik heb hier wel al een Hema gespot
Heerlijk zometeen chateau meiland kijken met witte chocolade en spa rood
hij is vast op zoek naar een nieuw plekje in je huis waar hij als puber spin beter op zn plaats is!
Ooooo ja dat is vanavond weer! Goed dat je het zegt, was het helemaal vergeten maar nu alweer zin in!
Ik vertrek vrijdagavond terug dus ik blijf hier nog een paar dagjes. Ik wil zeker nog de tentoonstelling van Klimt zien, dan ben ik een gelukkig mens
De catacomben zijn ook een aanrader!
En de toren van de stephansdom.
Uit het raam flikkeren
Jezus ik hoor allemaal geschreeuw op straat, ik gok van een ontgroening
Huh jongens even he, kijk nu voor het eerst chateau meiland. Die Martien, is dat de mĂĄn van die Erica, is hij hetero???
Nee, hahaha! Hij is uit de kast en waren ook uit elkaar. Maar ze âhoren bij elkaarâ en het was gunstig voor de financiĂ«n om te trouwen.
Love dit verhaal, dank voor de toelichting!
Maar kijk dan vanaf het begin. So much joy!
Hahah oké ik ga terug kijken, spijtig dat ik dit nu pas ontdek. Love het forum voor dit soort kneuterigheid (mijn vriend zou zeggen: zeker dat vivaforum van je weer voor gezorgd)
Jezus Dotan bij waar is de mol âzijn kant van het verhaalâ yeah right bye
Mijn vriend vind het helemaal geweldig hahah!