Wat je even kwijt wilt #26

@August ze zijn nu volgens mij zelfs voor de derde keer getrouwd

2 likes

Ik ga hier momenteel kapot om

8 likes

Ik heb m’n eerste stagedag gehad! 07:15 de deur uit en 18:30 thuis, wordt heftig de komende tijd. Het was wel heel leuk en ik heb geholpen met een nieuwsbericht over hondenzwemmen in Axel en dat was echt super leuk!

19 likes

Die van Beb Vuyk natuurlijk.

1 like

Ik spreek hem niet tegen, mocht ie ooit mijn posts willen gaan zoeken, wens ik hem daar veel succes :woman_shrugging:

8 likes

Ik had vandaag allemaal gezonde boodschappen gehaald voor op werk. Nou heel de dag goed gegeten. Maar ik had ook een zak m&m’s gehaald onder het mom van: “elke avond een klein beetje.” Nou net mezelf natuurlijk helemaal misselijk lopen eten aan de halve zak binnen 10 minuten.

Ik kan nooit normaal en rustig snacken. Met chips ook, ik schrans het altijd naar binnen.

9 likes

Same girl, same :pregnant_woman:t4:

2 likes

Wij kunnen elkaar een high five geven. Zo kut, en het is de buikpijn/misselijkheid niet eens waard, omdat het zo snel ging dat we er niet eens van konden genieten :pensive:

1 like

Waar is de trol hahaha

2 likes

Heel herkenbaar! Irritant he!

1 like

Ik heb gisteren iets gekocht via marktplaats, ontving meteen een aanmelding van een pakket van PostNL en de verkoper zei het vandaag op de post te doen. Inmiddels is de advertentie verwijderd maar volgens PostNL is er nog geen pakket aangemeld :frown:

Hahaha ik wilde vanaf 1 september gezond gaan doen en mijn wintervetjes van afgelopen winter kwijt raken, maaaaar de kruidnoten liggen weer in de winkel en met mijn doorzettingsvermogen gaat dit niet lukken :thumbsdown:

4 likes

Werken - ouderavond en dansen. Ben kapot😂

Omg kan niet wachten op de hipster limoncello kruidnoten :scream:

2 likes

Mijn dag was echt te gek. APK afspraak en ik mag 800+ betalen. Janken. Vanavond er maar over gehad dat ik mijn geliefde Fiat 500 misschien maar doei moet zeggen. Hij staat zo goed als stil voor de deur, dus dat is ook niet echt goed.

m’n favoriete uitje als ik me ff helemaal ruk voel is langs de appie gaan en kijken wat ik kan scoren met 35% korting

23 likes

Één keer heel veel lekkere vega producten (vleesvervangers) en groot deel in kunnen vriezen. Sowieso best vaak te scoren met die korting en vaak nog prima tijdje te houden. Heb me vandaag ingehouden en ben naar huis gegaan met een fancy bieten gazpacho en een kaasje haha.

3 likes

ik denk overigens dat ik hiervoor binnenkort maar een keer naar de AH XL voor ga, ik hou je op de hoogte

3 likes

Haha zal nooit vergeten dat mijn broertje toen hij klein was Fedja van Huet van de aftiteling las als Fredje van Huid, houd echt van dit soort versprekingen :heart:

19 likes

Sauna geboekt met massage voor komende maandag.
Laat de verjaardagsontspanning maar doorkomen.
Ik ben er klaar voor :smile:

9 likes