Net een mail naar mijn moeder gestuurd, dat ik voorlopig geen contact wil.
Valt toch zwaar. Refresh ook steeds mijn mail. Ik weet niet eens of ze het leest omdat ze op vakantie is.
Net een mail naar mijn moeder gestuurd, dat ik voorlopig geen contact wil.
Valt toch zwaar. Refresh ook steeds mijn mail. Ik weet niet eens of ze het leest omdat ze op vakantie is.
Ik mis onze jan linders ( die zit hier al heel lang niet meer maar goed) daar kon je altijd hele taart punten proeven.
Foto deed t niet, nu wel
Eerste stagedag overleefd! Was echt leuk en de dag ging ook vrij snel. Voel mij hier al een stuk prettiger dan de eerste dag bij mijn vorige stage.
Thanks, lief, maar kan hem niet vinden op naam en ook niet op code
Wat rot! Ik zou ook idd wat vaste quality time inplannen. Want netflixen is toch niet echt kwalitatief samen zijn merk ik vaak! Zou dat kunnen met een oppas? Er is ook een âleed dat relatie heetâ topic!
Heeft volgens mij iets te maken met tijdsindicatie.
Omg ik bedenk me nu dat ik morgen de ff quiz moet maken.
Hahahahhahahahhahahaha waarom kan ik nooit iets plannen slash onthouden.
Ik zou gokken op wassen? En die twee ernaast dan spoelen en centrifugeren. Is de machine al begonnen met de was? Dan misschien een indicatie van waar hij nu mee bezig is, anders de watertoevoer even checken misschien?
Ah dat zou wel kunnen, thanks. Vind het zo raar dat ie dan blijft knipperen. Hij lekt niet ofzo, bedoel je dat met watertoevoer?
Ik koop mijn haaraccessoires altijd heel saai bij Kruidvat, Zenner heet het merk geloof ik.
Ojaaa tuurlijk! Ja dat is het denk ik!
Bij mij knipperde dat een keer omdat ik kennelijk even geen water had door werkzaamheden. Als er gewoon water de trommel inloopt, werkt dat gewoon
Ik ga eind september een dagje met mn zusje naar Parijs (georganiseerde reis met haar school, ik ga mee als begeleiding).
Kei leuk, maar ook heel eng hahaha
Aah Ik ga in november weer bij een man (jongen klinkt leuker haha) chillen, vorige maand ook gedaan. Maar hij is eigenlijk best wel lief en vandaag is hij speciaal voor mij naar de Action gegaan zodat ik dan een glow in the dark dekentje heb met hartjes en ik mag hem houden zei die haha. Te cute. Ik app ook echt iedere dag met hem, hmm haha.
Stuk tv misschien . Zijn de enige die ik ken die dat doen. Zal misschien vast ooit echt gebeuren. Ik heb het als kind ooit in de Bijenkorf willen doen door de film âhoneyzâ.
De machinist van mijn trein riep net de mededelingen ook om in het Spaans? Had het nog nooit gehoord maar vet leuk.
@visual volgens mij komen mijn meeste haardingen van de Bijou Brigitte
Vanavond voor het eerst weer sporten sinds de zomer.
Status conditie -5343848
Dat wordt watâŠ